Søkeresultater

  1. Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1: Coller Kreiz - Sterk konto, sterk spiller, ikke så mye mer å si 2: Nikkox - Har tjent opp en del respekt hos flere opp gjennom verdenene Favoritt spiller 1: Lord Mikkemus - Alle elsker Mikke <3 2: Don Jon - Veldig hyggelig samtidig som kontoen sitter på gode...
  2. Rate spilleren over

    Spiller: AwZuum Poeng: Kommentar (7/10) Har sanket inn en del poeng, men er alltid et forbedringspotensiale. Tror ikke det her har vært internadlinger i bildet, i så fall har ikke jeg fulgt godt nok med. En god del poeng per by, noe som gir et godt utgangspunkt for troppeantall i byene...
  3. Verden 29 Nyheter

    Velkommen tilbake til Verden 29 Nyhetene! Endelig er vi på lufta igjen og det er haugevis av saker å snakke om siden sist. Det foregår nå en to-siders krig som mest sannsynlig vil pågå til verden er slutt. Hva skjedde egentlig med SWE? Kildene viser til at flesteparten av medlemmene ikke var...
  4. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg så Jimmy på bussen.
  5. Verden 29 Nyheter

    Det var flere i ledelsen i TR, men dette skal ha vært Nikkox sitt eget påfunn.
  6. Verden 29 Nyheter

    Hoyjoyjoiojo! Her skjer det mye. Plutselig eksploderte verdenens relasjoner. Ikke bare har Sense, TR og SWE kriget, men det har også skjedd mye rundt stammesituasjonen. Dette må du nesten få med deg! Pangpang sa det og TR kjørte en liten aksjon mot SWE. Ikke den beste aksjonen som noen gang er...
  7. Verden 29 Nyheter

    Hei og velkommen tilbake til Verden 29 Nyhetene. Denne uken har det virkelig skjedd mye. Det begynner å danne seg to-tre klare sider som skal kjempe om verdens dominans. Krigen mellom TR og CR har holdt på i en stund nå. Man kan vel si at begge partene har klart å fjerne trusler i sitt eget...
  8. Verden 29 Nyheter

    Det ble jo en bråstopp i poeng, så du må jo ha lagt igjen bremsespor fra bobilen din.
  9. Verden 29 Nyheter

    Hmm, skal ta det i betraktning og prøve å være mer nøytral neste nyhetsending.
  10. Verden 29 Nyheter

    Hva mener du ikke er nøytralt? Jeg gjør mitt beste, men kan jo hende jeg tråkker litt hardt på gasspedalen iblant. Er tross alt del av en side på verdenen.
  11. Verden 29 Nyheter

    Oi, denne verdenen er liten! Allerede begynner det å skje ting og tang. Denne uken har det skjedd litt av vært. Blant annet har vi sett avansemang i tillegg til kollaps. Detter Verden 29 Nyhetene! Endelig har Sverige inntatt førsteplassen. Dette sårer et helnorsk hjerte, men hva kan man vel...
  12. Verden 29 Nyheter

    Velkommen tilbake til Verden 29 Nyheter! Verdenen utvikler seg raskt nå som flere har fått seg akademi og adelsmenn. Nå er tiden der stammer ser seg ut en motstanderstamme å ta ned. På østkanten av mappe er det allerede kommet opp noen rivaliseringer. Om jeg har forstått rett, så er det en...
  13. Ryktebørsen

    Ryktes at Heskey er tilbake...
  14. Verden 29 Nyheter

    Jeg må beklage for at min oppfatning av stammen er useriøs. Utsagnet er basert på erfaringer fra tidligere stammer du har stiftet. Jeg tviler ikke på at dere kan kjempe i toppen hvis dere ønsker det. Takktakk! Er bare å ta kontakt på PM eller gjøre noe betydningsfullt for verdenen ;)
  15. Verden 29 Nyheter

    Hei, detter Verden 29 Nyhetene. Nyttårsaften og nyttårsfred er rett rundt hjørnet og det har skjedd mange spennende endringer i verden som oppvarming til feiringen. Verdenen er fortsatt ung, men allerede nå er adlingen av byer i gang. -Coller var først ute. For mange kom det mest sannsynlig som...
  16. Ryktebørsen

    Ryktes at du heller ikke kan farme under fredsperioden.
  17. Verden 29 Nyheter

    Ja! Da er endelig verden 29 igang! For noen er dette starten på en intensiv juleferie, mens andre bruker anledningen til å farme litt PP. Detter Verden 29 Nyhetene hvor jeg planlegger å kommentere situasjonen i verdenen fra et nøytralt perspektiv. Til tross for en litt bitter start har Bobil og...
Topp