Søkeresultater

  1. Rate spilleren over

    bump? :oops:
  2. Selvoppdaterende kart for v29!

    Kartene har slutta å oppdatera seg.
  3. Om kamp Kvartfinale TW-champion v 29

    Eg må rett og slett endra stemmen min fra originalavstemningen. Dette e to spelere eg har sykt mye respekt for, men Black Magic har 17 Sense-adlinger, det e rett og slett så bra at eg føle eg må gje Black Magic min stemme. Black magic vs the road of forgiveness
  4. Kvartfinalen i TW-champion v 29

    Black magic vs the road of forgiveness Igjen e det TROF så trekke det lengsta strået, sjøl om BM ser ud te å knusa framgjønå mod whatstheirface. -Nikkox vs Don Jon Tror mafiosoene på Don Jon tar denne, sjøl om dette òg e ein jeeevn kamp! Don Jon virke mer på hugget enn nikkox. Mer angrepskåte...
  5. 16 dels i TW-champion v 29

    the road of forgiveness vs AwZuum - d må bli trof så tar denne, han va den første så gadd å snakka seriøst te meg på v29 og e ein av de eg har aller mest respekt for her på denne verdenen! Nebula vs radisson - her ryge nok eg, men det tåle eg godt, for radisson fortjene å komma myyyye lenger enn...
  6. Rate spilleren over

    TVUTT Poeng: 8.162 [5/10] Pluss for ganske goe vekst på korte tid. Siden 12. februar har du fått deg 8k poeng, og det e ganske bra! (Det e ein del merr enn eg hadde etter 17 dager), men du ligge jo tross alt sju lysår bag de så lede, så eg trorkje eg kan gje någe bedre enn 5/10 asså...
  7. 32-dels TW champion

    Awwwww 10-0 te meg over sondee, jo!!! Ka har eg gjort for å fortjena dette, gutta? :oops::oops::oops:
  8. 32-dels TW champion

    Sau1 vs vaffelmann Krul vs King bob Madsebby vs leivdal444 Telvik vs the road of forgiveness -Coller vs Bluetube Morten The Greater vs Mr.Martin Fett Vs Grunnmuren Lord mikkemus vs -Nikkox Black Magic vs Bruce Bogtrotter etriuss14 vs MacfighterIsBack normennerne vs Don Jon JustDoIT vs radisson...
  9. 64-dels i TW champion v 29

    Morten The Greater-Jonny98 Carl-Frederick-Sau1 Madsern-sondee heskey-Lord mikkemus Tom50--Coller -john--Nikkox Bluetube-MiGaReN Medlie-JustDoIT kicass-Vaffelmann torilloh-Crimatix Krul-tor henrik Bladezz-normennerne Leivdal444-Barikmo Mr.Martin-clemsen modahl-GONZALEZ13 Black Magic-Knusern65...
  10. TW-Champion

    Håbe eg får någen så e dårligere enn meg i første runde, så overleve eg iallefall kanskje te runde 2 :D
  11. Faktabørsen

    Ingen grunn te panikk folkens, det ordna seg.
  12. Verden 29 Nyheter

    Haha! Sykt kult å bli nevnt! Takk :) D kan fort bli tøft framøve, ja, men eg gjørr så godt eg kan og har lova meg sjøl at eg gjørr mitt beste sånn at eg kan verr stolt av innsatsen min viss eg bler adla. Men håbe og tror Madsebby og eg (og MK) bler venner te slutt :oops:
  13. Madsebby vs nebula

    Takk bros!
  14. Madsebby vs nebula

    Yo! Det e klart for liveoppdateringer fra kampen mellom Madsebby og nebula! Madsebby e med sine 80k poeng store forhåndsfavoritter foran nebula, på kun 25k poeng. Madsebby-gutta e to stk på kontoen, mot nebula så spele solo. De har rutine, de e oppdatert på det nyaste innenfor tw og de har ein...
  15. Faktabørsen

    GJØR DE? Så har ikkje eg fått invitasjon??!
  16. Selvoppdaterende kart for v29!

    Yeeeaaaaa rank 1 her komme eg!
  17. Faktabørsen

    Uansett om folkå har fått gratisbyer eller brukt masse penger så e de høgt rangert fordi de e aktive og fordi de vett ka de gjørr. Folk havne ikkje på topp 3 med et uhell.
  18. Faktabørsen

    Tror kje det komme te å endra seg någe særlig egentlig. OA ligge godt an te å ta hjem sieren på v29!
  19. Faktabørsen

    Ka så har skjedd då?
  20. Faktabørsen

    Eg har adelstog inc som treffe om 28 timer, i nattbonusen. Så nå bler eg nok adla, gutta. Snakkes. Sannsynlighedn e stor for at Vibben bler internadla. Kanskje e d fakta?
Topp