Søkeresultater

  1. Spørsmålsrunde

    Usikker på om du mente stammer eller spillere, men GMK kommer til å falle ganske godt ned over tid. Av spillere så tror jeg Slim Shady detter ut etterhvert. Noen andre som synes det er litt kjipe vilkår for å vinne verdenen?
  2. DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

    Takk for godt initiativ, Regal!
  3. Ryktebørsen

    Care to elaborate?
  4. Spørsmålsrunde

    v31 kan bli bra blir det nice innstillinger der?
  5. Spørsmålsrunde

    Man besvarer det nyeste spørsmålet sånn som dette. Deretter poster man ett nytt spørsmål; Hvor lenge holder AH på førsteplassen?
  6. Spørsmålsrunde

    Hvordan er motivasjonen til folk?
  7. Rate Spilleren Over

    alienelite12 Poeng: 160.881 Rangering: 7 574.165 (7.) Funksjoner: Stamme: [DK] Poeng <8/10> Har 160k poeng og henger godt med i toppen, dog det er 70k opp til førsteplassen AH innhaver. Stamme <9/10> Befinner seg for øyeblikket i den ledende stammen på v30, DK. Sterk og solid stamme som...
  8. Ryktebørsen

    Ryktes god s nord på kartet?
  9. Ryktebørsen

    Nå sitter jeg her og lurer noe jævlig på hvordan jeg posta en forumpost her klokken 05:40 når jeg våkna 0615 o_O Har jeg begynt å spille TW i søvne?
  10. Ryktebørsen

    Typisk Shizzle å natteravne klokken 04:20 :eek::eek::eek::eek::eek:
  11. Ryktebørsen

    Tiden flyr fortere enn du aner, 99ere er gamle nok :)
  12. Ryktebørsen

    Hørte jeg øl?
  13. Ryktebørsen

    Se på gutta boys a, diskuterer på en ordentlig måte!
  14. Prisutdelinger V30

    Mest respekterte spiller 1 Kreiz 2 Etriuss14 Favoritt spiller 1 Etriuss14 2 Deler denne andreplassen til mine danske pirater, YogiBear og brum Tøf Tøf. Ukens beste PnP / forumposter 1 uhh 2 Mest "hatet" spiller 1 :-) 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 Don Jon 2 Lord...
  15. Faktabørsen

    Det har vært helt sinnsykt vær denne uken her nede ja, fyfaen.
  16. Faktabørsen

    Brett er solid
  17. Spørsmålsrunde

    Nå som du sier det..
  18. Spørsmålsrunde

    Kan du definere spenning?
  19. Spørsmålsrunde

    brum Tøf Tøf, radisson og Don Jon Når tror du denne verdenen blir avgjort?
  20. Spørsmålsrunde

    Har mine tvil om din teori er rett, men hvis man antar at den er det, så tipper jeg at de innser det veldig snart :eek: Begynner Kreiz & MM å bli varme i hodet?
Topp