Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Han gjorde det bedre enn deg på hp da! IzYaBoi var mest aktiv etterfulgt av meg, så var også Niko litt på i starten. Var som sagt midt i eksamensperioder for alle 3, men jeg synes Deff gjorde det ganske bra på den hpen med tanke på all motstanden som kom fra 1. 3. og 4. plass stammene som...
  2. Faktabørs

    Interessant. Vet ikke hvem du sikter til, men vi har spilt ærlig hele veien. Diplomatiet til BOL? Det har vært det samme fra dag 1 til nå, og det er fordi lederne av BOL og de andre alliansestammene kjenner hverandre, og hadde planlagt en premade sammen. Det er ikke uærlig å ha allianser på tw...
  3. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7010
  4. Faktabørsen

    Du refererer ikke til alle, men tydeligvis til Vetle som spiller vakttårn verden, og ikke har noe problem med det. Tenkte deg godt om ja
  5. Faktabørsen

    Kan du omformulere dette spørmålet?
  6. Faktabørsen

    Dette var et dårlig forsøk på spionasje av Kreiz og Nice!
  7. Faktabørsen

    Fakta er at v30 er for lett
  8. Faktabørsen

    Jeg svarte bare på Kristian sitt innlegg.. Like ignorant som påstandene dere har hatt om dette temaet med deres dobbeltmoral på v30 og v31 forumet.
  9. Faktabørsen

    På v30 hadde dere spion i vår stamme når vi hadde allianse og utover når vi kriget.. Dere startet med spionasje (Bobil), og jeg kan ikke skjønne hvordan hendelsen med IzYaBoi er verre enn det. All spionasje er forsåvidt "skittent spill", men det er morsomt å se dobbeltmoralen dere har, og at...
  10. Forslag til runde 21

    Bue: Nei Enhetsspeed: 1.5 - 2 Speed: 4 Baseproduksjon: 2 Paladin: Gammelt system Flagg: Nei Haul: Ja Akademi: Vanlig, med gullmynter, adelslojalitet: 25-35 Stammemedlemmer: 3 (låst!) Duals: Nei Barbs: 3+ per spiller Millisekunder: 0-30 Seierkrav: Skatter Kontovakt: Nei Premiumfunksjoner: PK, KA...
  11. Faktabørsen

    Fakta er at DK har vunnet v30
  12. Faktabørsen

    Det jeg ikke forstår er hvor mange det er på .no som er for en slik tribalhug :p Det er helt greit at Nice allierer seg med hele verden, og at dere kaller det et diplomatisk spill fordi dere ikke klarer å kjempe mot DK/Triv, men merge med MM? Dere har kanskje innsett at det å gå fra å ligge...
  13. The Real Slim Shady

    Når sa jeg det? Du har jo til og med prøvd å legge opp til det når du spør om du skal leave Kiss på v31 osv. Da svarte jeg at det var en annen verden og som folk vet da skiller jeg mellom verdener i motsetning til de fleste andre, så vil gjerne se noe som begrunner det der. Kan ikke huske det ;p...
  14. Ryktebørsen

    Ryktes ny farmerekord i dag!
  15. V31 og ønsker til innstillinger

    Speed: 2 Enhetshastighet: 1-2 Gullmynter: Ja ms-grense: 50 Adels rekkevidde: 1000 felt Maks antall stammemedlemmer: 5 Nattbonus: Ingen Moral: Ingen Kirke: Nei Bue: Nei Krav for seier: 100% dominanse Angrepsbeskyttelse: 3 dager Forskningssystem: Vanlig
  16. Prisutdelinger V30

    Mest respekterte spiller 1 Kreiz 2 Mumle Hekleegg Favorittspiller 1 larsiex 2 Alienelite12 Ukens beste PnP / forumposter 1 Shizzle 2 Mest "hatet" spiller 1 BackToBack 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 Kazuto Kirigaya 2 radisson Mest respekterte stammen...
  17. Ryktebørsen

    Vi har begge sagt hva vi mener om ulike situasjoner, men UFC og DK har ikke et dårlig forhold på grunn av dette. Alt som har skjedd er kun småting hvor det har vært nødt til å diskutere løsninger. Var det dumt å sende adelstog på Kazuto mens vi snakket om situasjonen? Etter min mening, ja. Men...
  18. Rate Spilleren Over

    Mhm
  19. Rate Spilleren Over

    etriuss14 Poeng: 112.324 Rangering: 4 Beseirede motstandere: 154.858 (22.) Stamme: Nice Poeng <9/10> Han ligger på 4. plass nå, et lite stykke bak topp 3 på poengrangeringen. Stamme <9/10> Etriuss er med i Nice som er den stammen med mest poeng for øyeblikket. Har store forventninger til...
  20. Rate Spilleren Over

    Lord Mikkemus Poeng <6.5/10> Henger litt etter toppen med 19.500 poeng, men har 6 byer. Stamme <9/10> Er med i Nice, en av toppstammene som har et sammenhengende cluster. Nice har gode muligeheter til å gjøre det bra fremover om de fortsetter slik. OD <7.5/10> OD er vanskelig å bedømme tidlig...
Topp