Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Kan ikke si man har vunnet når man prøver å snike seg rundt stammegrensen på 15, om det er planen deres, da er alle tapere isteden. Men dette trenger du ikke tenke på bobil, er jo faktisk DK som vinner uansett :)
  2. Faktabørsen

    Shoutout til King Bob, fakta er at han er eneste personen i Nice som gidder å sende fakes
  3. Rate Spilleren Over

    alienelite12
  4. Rate Spilleren Over

    Poeng: 294.911 Rangering: 9 Beseirede motstandere: 4.416.066 (1.) Stamme: MM Poeng <7/10> Har fortsatt greit med poeng, men veksten i det siste har vært minimal, så blir bare 7/10 her. Stamme <8/10> Neste beste stammen på v30 både i poeng og krigføring. OD <10/10> Ligger fortsatt på en solid...
  5. Faktabørsen

    Må jeg legge ut alle rapportene hvor du mistet til sammen 10 adels og 3-4 offbyer i forsvar?
  6. Ryktebørsen

    Ryktes at v30 er mye mer kos nå
  7. Faktabørsen

    Fakta er at etriuss er første til 100m farmet, grattis!
  8. Ryktebørsen

    Ryktes at noen har en muldvarp til på lager
  9. Faktabørsen

    Jaja gætta chiller på madla
  10. Rate Spilleren Over

    Alexander Hamilton Poeng: 157.967 Rangering: 1 Beseirede motstandere: 522.587 (2.) Funksjoner: Stamme: [DK] Poeng <10/10> Rank 1, så full pott her, god vekst i det siste. Stamme <10/10> Er i vinnerstammen DK, som for øyeblikket ligger på rank 1. OD <10/10> Rank 1 ODA med god margin...
  11. Ryktebørsen

    Lol solid deal, var d1 når jeg svetta men er monsterdårlig nå
  12. Ryktebørsen

    Joiner en runde lol i morgen skal grise dere
  13. Spørsmålsrunde

    Hva forteller hvor god en er kreiz
  14. Spørsmålsrunde

    Har ikke prøvd i vinne verdener? Så du spiller for å tape? 1x Dagens unnskyldning
  15. Topp 10 spillere

    Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby 1 kicass 120.230 19 6328 Vet lite om denne spilleren, men ryktene sier at han her er hovedårsaken til at K45 har hatt mye mindre ressurser inne på PB enn de andre kontinentene. Farmer også veldig dårlig for størrelsen, kan ikke si noe for...
  16. Spørsmålsrunde

    Bare hvis de sender meg triste meldinger Hvilken konto er den neste som ligger på rank 1?
  17. Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Joa kan se den egt, kom tilbake for første gang på en stund selv, og ble rimelig oppgitt når jeg hørte om innebygde adelstog, men skjedde før jeg skulle sende et tog selv ( men står for at 2s er møkk innebygd eller ikke)
  18. Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Hvordan er det mulig å lage et såpass møkktregt tog når 300ms tog er innebygd i spillet
  19. Ryktebørsen

    Ryktes MM siden
  20. Ryktebørsen

    Skal ordne etter påskeferien
Topp