Søkeresultater

  1. Petrus

    Faktabørsen

    Flott :P Ingen av dere som er på W100 .net?
  2. Petrus

    Faktabørsen

    Hva skjer boys, er det enda liv på .no?
  3. Petrus

    Topp 10 spillere

    Skal du sette Stryper lengre ned, så får du virkelig ta innsatsen og ta Vetle langt ned på listen, han lever jo av innadlinger han også :P #Hypocrites
  4. Petrus

    Ryktetråden

    Long time no see :)
  5. Petrus

    Faktabørsen

    Jeg mener fra mitt synspunkt. Kan ikke uttale meg hvordan andre ser det
  6. Petrus

    Faktabørsen

    Jeg har da fulgt med Sindre, det kan du ikke nekte for. Om du har spilt solo eller ei bryr jeg meg lite om. Jeg snakker utifra det jeg har fått med meg, noe som er mye.
  7. Petrus

    Faktabørsen

    Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Må jeg virkelig å tilbake for å se andres dårlige holdninger? En enkel beef er bare artig, gjør ting mer spennende, og interessant, det burde du forstå ellers så har du valgt feil spill. Ta forsåvidt turen innom .net forum så skjønner du at dette er ikke...
  8. Petrus

    Faktabørsen

    Spørsmålet er hvor mange "svake" kontoer [DK] kan skylde på. Tipper dette er boysa i DK/DG :cool:
  9. Petrus

    Faktabørsen

    Men kjære deg, du er jo stacket fram til jul (kanskje ikke så lenge nå) Dessuten kan man ikke si det samme om de andre medlemmene i stammen, vi får se hva statsene sier når V30 har en vinner :)
  10. Petrus

    Spørsmålsrunde

    Er det gutta på BERM som prøver å gjenskape god stammen fra V5?
  11. Petrus

    Faktabørsen

    Hvilke av spørsmålene?
  12. Petrus

    Faktabørsen

    #ProveThemWrong We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender. Motivasjonen er på topp her, kan dere si det...
  13. Petrus

    Hvis noen vil joine end game co.uk, send melding skype. Im about to fuck them up

    Hvis noen vil joine end game co.uk, send melding skype. Im about to fuck them up
  14. Petrus

    Faktabørsen

    "[10.07.2017 18:02:24] Reisverket: jeg synes du skal leave jeg." Veldig demotiverende, når flere av dere ville at LL skulle leave.
  15. Petrus

    Faktabørsen

    Nå ba Rv Lucky Luck forlate stammen uansett lenge før han faktisk gjorde det, så backstab blir feil å bruke når han allerede var uønsket. Itillegg følte vi aldri press fra dere, hvertfall ikke noe merkeverdig, bare en masse utroverdige fakes. At ting begynte å bli bedre kan ikke jeg si noe om...
  16. Petrus

    Faktabørsen

    Artig at dere skylder mesteparten på at LL og Chaos gikk over. Dere i ledelsen i KISS må gjort mange feile ting, da samtlige medlemmer ga seg hele tiden, Silje, Mamor, Peter Parker, Noisa, Mad Irishman osv. Samtidig prøvde dere å få 07 med på deres side, og oppgi falske rykter at vi skulle...
  17. Petrus

    Forslag til runde 21

    Hastighet: 4 (Må få igang runden kjapt) Enhetshastighet: 2 (Kan ikke ha for rask verden, da blir det aktivitet for stor faktor, altså 24/7 som mange ikke har mulighet til Baseproduksjon: 4 (Så noobs også kan få vokst litt fortere uten å miste motivasjon Forskning: Forenklet Buer: Nei Paladin...
  18. Petrus

    Ryktebørsen

    Ryktes du diskuterer med feil person, og hvis du virkelig vil diskutere teorier, gi meg en lyd. Jaime Lannister for the win boyz
  19. Petrus

    Ryktebørsen

    Ryktes at ELVIS er tom for forsvarstropper, og derfor bruker sine stakkarslige øksemenn, samt lk for et siste slag mot ugresset som vokser
  20. Petrus

    Spørsmålsrunde

    Manchester United :) Blir .no noen gang større i størrelse? V32 sin skremmer meg.
Topp