Søkeresultater

  1. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Keolis Lucky Luck Hakkespetten Vilfredo Pareto
  2. Faktabørsen

    God Sommer <3
  3. Faktabørsen

    Det skal du jaggu med ikkje se i bort i fra ;)
  4. Faktabørsen

    Fakta er at i hele tatt og starte en verden i påska er idiotisk
  5. Ryktebørsen

    blir stolt over aktivtetsnivået på .no <3
  6. ny verden takk.

    For og si det sånt jeg trodde ikke jeg klarte og slutte med tribalwars men når innstilligene er så jævlige som de er på .no så takk for dere hjelper meg på god vei <3
  7. ny verden takk.

    slå sammen dk.no.se om folk ønsker og holde skandinava oppe og gå for det blir jo bare dårligere og dårliger for hver verden som blir,snart kan vi likså greit og spille speed og vinne en .no før en speed runde er ferdig :|
  8. Spørsmålsrunder

    Skal vi tippe hvem som er på sylvan gambler jeg egentlig litt på *stark* (øystein)
  9. Ryktebørsen

    Ikke med cm på .no :)=
  10. Ryktebørsen

    Så som jeg forsto det rett skulle vi ha fått kriget i 14 dager om denne 1.plassen,ikke 1 dag ? 14 dager står det! 24x14=336 timer til skulle den verden vart
  11. Runde 22 - innstillinger

    Du lyver Jørn du er ikke wikimoderator
  12. Runde 22 - innstillinger

    Nå har du endelig slått på stortromma :cool:
  13. Ironman Challenge

    Kommer nok uansett ikke til og skje :/
  14. Velkommen til verden 35

    Jeg syns det burde være større marked så folk kan kjøpe seg til litt ressuser i starten med tanken no farming
  15. Velkommen til verden 35

    Burde kanskje være litt størrelse på markedet med disse innstilligene?
  16. Faktabørsen

    La meg vise dere vei til lyset søk dere til: berm12 det er en stamme for fremtiden
  17. Ri ut stormen

    Jeg stemmer for at Chaos skal bli bannet for høy poengsum
  18. Ryktetråden

    Eg er spesielt glad for at johnern spiller på v34!
  19. Ri ut stormen

    Jeg snakker dritt også
  20. Ryktetråden

    Skal vi være dønn ærlig så skjer dette hver verden, en stamme dominerer totalt,som gjør at andre spillere ikke får spiller lysten som var før i tiden ,da kunne vi ha 3-4 meget fine stamme med erfarne spillere. Det kommer ikke som sjokk,dette her blir nok den korteste verden på .no tipper...
Topp