Søkeresultater

  1. Ryktetråden

    Takk for info! Hvis dette er fakta, så beklager jeg at jeg la ut ryktet om skittent spill fra BERM. Spørsmålet er jo da om dette faktisk er fakta. For jeg finner hvert fall en feil her: Sicko HAR sendt speidere på meg mens jeg var i TFO og IAPn var gyldig...
  2. Ryktetråden

    Kort oppsumert: Stammen min (TFO) har hatt personlig IAP med Sickofarmer lenge. En avtale gjort mellom kill4fun (stammeleder i TFO) og sickofarmer lenge før jeg ble med i stammen. TFO og TNE er familiestammer, og det har alltid vært en oppfatning internt hos oss om at den personlige IAPn gjelder...
  3. Ryktetråden

    Det er jo foreløpig bare rykter, derav ryktebørsen :rolleyes: Etter litt tenketid så er det mulig det ryktes om internt svik på vår side og. Eller kanskje en god blanding? Mer kommer senere! Har du ingen anelse om hva jeg kan tenkes å sikte til altså? Ser ut som sicko var inne på tanken...
  4. Ryktetråden

    Ryktes mer skittent spill fra BERM. Men thats life da
  5. Ryktebørsen

    Farming :(
  6. Ryktebørsen

    Ryktes om tidenes vanskeligste stammeoppgave... :(:(:mad: FÅR DEN IKKE TIL!!
  7. Spørsmålsrunder

    Tallet 12 har alltid hatt en unik plass i menneskets historie og hjerte. Jesus hadde 12 disipler. Vi lever livene våres etter de 12 stjernetegn, og vi deler året vårt inn i 12 måneder. Sauce: http://www.humanreligions.info/twelve.html Hva er meningen med livet når man ikke lenger kan farme??
  8. Faktabørsen

    Spennende circlejerk
  9. Spørsmålsrunde

    johnern :rolleyes: Hva skjedde egentlig der oppe i natt?
  10. Faktabørsen

    Aller beste hadde selvfølgelig vært å fjerne alle pay to win aspekter ved pp, og bare beholdt funksjoner som gjør spillet lettere (som premiumkonto, farmassistent og kontoadmin). Sånn var det en gang i tiden! Men det kommer aldri til å skje igjen. Det nest beste hadde vært å fjerne hele...
Topp