Søkeresultater

  1. Madsebby

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Føler meg fryktelig ignorert nå. Jeg som trodde vi var venner :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
  2. Madsebby

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Keolis - Den mer jevne av de to her siden begge to har gjort det sykt bra, men må velge Keolis. vs Vilfredo Pareto Lucky Luck - Er det lov å fjerne lucky fra konkurransen? Det er jo ikke rettferdig med han her <3 vs Hakkespetten
  3. Madsebby

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 4

    Kreiz vs Hakkespetten Keolis vs Naitsirk92(vil helst ikke stemme på noe som jeg ikke har satt meg helt inn i) Lucky Luck vs 6ix9ine
  4. Madsebby

    TW CHAMP DOUBLES RUNDE 2

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto Ulvenpetter og vyrez Kreiz og Skyer Torquemada og No Pax(helt ærlig så tror jeg torque hadde tatt ut begge på egen hånd med hvordan han har spilt <3) Coller og Geventax Back in the future og Hey Hello(litt urettferdig siden coller har nok 4+ på den der kontoen...
  5. Madsebby

    TW CHAMP - SINGLES - RUNDE TO

    Kamp 26 The Return of tk Kamp 26 Vilfredo Pareto Kamp 27 Keolis Kamp 27 Zara Kamp 28 Mtiv Kamp 28 Torquemada Kamp 29 Miknos(hadde nok stemt Miknos hvis han bare hadde på alarm idag :p) Kamp 29 Gytte Kamp 30 Big Ben Kamp 30 Hakkespetten(Den her er faktisk ganske jevn, men jeg må nok gå med...
  6. Madsebby

    TW - CHAMP - DOUBLES

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Armaan98 og Full Mann Gytte og Mr. Martin vs Kokken tor og Mtiv Torquemada og No Pax Vs Keolis og Zip Zak Miknos og Majorpain vs Madsebby og Croniax (stemmer ikke her pga at jeg er i den) Lucky Luck og Naitsirk92 vs The return of tk og Holumduden Los dias...
  7. Madsebby

    Faktabørsen

    Nord-vest/Sør-vest*. Føler meg fryktelig utelatt nå assa. Hva har jeg gjort for å fortjene slik behandling? :( /s
  8. Madsebby

    Faktabørsen

    Fakta er at England spilt bra så jeg tar det her som et kompliment ;)
  9. Madsebby

    Faktabørsen

    Neh, jeg vil helst ikke backstabbe stammen. Pluss, NATO ville ikke ha tatt meg inn uansett :p
  10. Madsebby

    Faktabørsen

    Fakta er at v35 er så og si ferdig. Når 8 av de i topp 10 er i samme stamme så ser det ganske mørkt ut :(
  11. Madsebby

    Faktabørsen

    Det funke fint hvis du timer alt av fakes i tillegg, men det er noe fryktelig til herk
  12. Madsebby

    Faktabørsen

    Skulle nesten tro vi kriger med drama istedet for nukes når man ser på forumet her :p
  13. Madsebby

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg bare har fått fakes hittil. Jeg er skuffa nå assa :(
  14. Madsebby

    Top 10 spillere

    Er jo lov å prøv seg. Du dodga jo bare hele tiden uansett :p
  15. Madsebby

    Faktabørsen

    Fakta: Bobil har nå blitt kjendis på V35, gratulere <3
Topp