Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    - Jeg ble furten for jeg tålte ikke å bli snakka til av Themis - sletta kontoen i sinne. - Hadde planer om å slutte på tw en stund. Skjedde veldig mye irl i påska, og spesielt helga. Valgte derfor å slutte. For min del er det en ganske vesentlig forskjell på de to scenarioene. Og Themis har...
  2. Faktabørsen

    Cluet er vel ikke nødvendigvis at jeg er butthurt, eller tar meg så nær av det. Men at det er totalt unødvendig av han å legge ut ting. Og komme med falske påstander som faktisk kan ødelegge ryktet mitt, og private samtaler har heller ikke noe på et off forum å gjøre. Har man et problem med...
  3. Faktabørsen

    "- Du får kritikk av meg og andre for å ikke sette meg eller andre som kv når jeg og andre sier vi kan snipe og du mister byer, kl 15.00 midt i hverdagen. - Du blir sur og furten på alle og enhver og setter konto på slett. " - Dette går vel under punkt 1. Du ANTAR at jeg ble furten og sluttet...
  4. Faktabørsen

    Nå har det kun vørt du som har vært frekk og gått på personhets. Ikke jeg. At folk vet åssen du oppfører deg, går jo igjen verden etter verden. Så kanskje greit å se litt på seg selv før man peker finger. At jeg valgte å avslutte spillet hsr overhodet ingenting med deg å gjøre. Beklager, men...
  5. Faktabørsen

    Tja, problemet var vel heller at tw og irl ikke går sammen. Kan ikke ha et liv når man spiller aktivt :)
  6. Faktabørsen

    Bekreftes.
  7. Faktabørsen

    Wow, noen var mer aktive på forumet enn ellers. Synd jeg glemte popkornet. Hadde vært kos.
  8. Faktabørsen

    Burn
Topp