Søkeresultater

  1. TW - CHAMP - DOUBLES - FINALE

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Lucky Luck og Naitsirk92 Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs -Coller og Geventax Lucky Luck og Naitsirk92 vs -Coller og Geventax
  2. Faktabørsen

    Dette kommer til å ta tid! Med unntak av et par stammeskifter, så står det på stedet hvil med NO PLZ.
  3. Ryktebørsen

    Helt riktig <3 Det er ikke deg jeg tenkte på i det hele tatt ^^ Til mitt forsvar: Jeg kjeder meg, og sendte tog i tilfelle du ikke fulgte med. Har jo ikke off uansett ^^
  4. Ryktebørsen

    God dag, mann. Økseskaft o_O Er for øvrig enig med Konrax.
  5. Ryktebørsen

    Nå må ikke du begynne å sutre også da, Vetle. Det er jo dere som lar meg adle gråbyene :) Dessuten er det ingen hemmelighet at jeg er (var) en def-spiller, så det er ikke så rart at jeg har mange gråbyadlinger. "Bare" er dog ikke riktig, noe du vet, du som har sjekket TW-stats.
  6. Ryktebørsen

    Tror det gjør stort utslag, her. Jeg gir 2%, og jeg får sutrebrev fra enkelte, fordi de mener det er irriterende å få inkommende :P
  7. Faktabørsen

    Fakta er at TW er en ubetalt jobb
  8. Faktabørsen

    Har aldri skrevet at det var behov for def ved det tidspunktet du refererer til. Jeg siterer meg selv: "Det eneste jeg skriver er at kritikken hagler begge veier, og jeg ser likheter mellom de to nevnte." Enten burde du akseptere at jeg har min mening, eller så får du fortsette på pm. Dette...
  9. Faktabørsen

    Det har jeg heller ikke påstått. Det eneste jeg skriver er at kritikken hagler begge veier, og jeg ser likheter mellom de to nevnte.
  10. Faktabørsen

    For meg er def en del av den kaka.
  11. Faktabørsen

    Første utdypelse er at Kleppe ser ut til å tro at jeg snakker om status quo, noe som åpenbart ikke stemmer (les ordet "før") NATO fikk kritikk tidlig for å ha for mange allianser. Å få def er en del av dette.
  12. Faktabørsen

    Jeg tror du bør lese innlegget på nytt. Skrev om tidligere kritikk.
  13. Faktabørsen

    Og før det var det denne "gjengen" som ble kritisert. What goes around comes around.
  14. Top 10 spillere

    Nei. Jeg siktet til deg.
  15. Top 10 spillere

    Hva er det du prater om?
  16. Top 10 spillere

    Lol. Noen er furt :D
  17. Faktabørsen

    Siden når ble det en dårlig taktikk?
  18. Faktabørsen

    Det kan være mange ulike grunner til å ha lite tropper i en by. Uansett årsak, dårlig eller god, er det bedre å forsøke å snipe med lite, enn ikke å snipe i det hele tatt.
  19. Faktabørsen

    Ey. All ære til folk som sniper med lite tropper. Det betyr bare at de prøver, selv om de ikke har så mye.
  20. Faktabørsen

    Eller hvis man er full
Topp