Søkeresultater

  1. freakey

    Ryktebørsen

    altså det jeg skrev kan mistolkets vetle, sier jeg får info fra en i nato. veit ikke hvor han fikk info fra. så å skrive at vi visste at han var inne på en annen konto en Kanye er feil :)
  2. freakey

    Spørsmålsrunder

    har spilt for mye pubg med fiendene sine? :) tok bobil alle sine byer på ærligvis? :)
  3. freakey

    Faktabørsen

    vi tar krigen med et smil :) vi elsker forsatt flere i no plz <3
  4. freakey

    Rate spilleren over

    Dinki Poeng: 2 900 Kommentar (4/10) bygged seg sakte opp men har en del def tropper prod :D Plassering: Kommentar (6/10) har potensialet for å få fint cluster. her er det bare og adle TMT Farming: Kommentar (2/10) plyndra alt for lite men veit ikke hvor mye du har vrakplyndra :) OD Kommentar...
  5. freakey

    Faktabørsen

    som sakt vi tok en intern runde med han og snakket. vi følte ikke vi trengte og si særlig siden dere så TM ble bannet. vi tok dette opp i stammen og la være å skrive noe om saken på forumet. du sier du har dokumentasjon på dette men du har ikke noe. hadde vi gjordt noe så hadde vi vel også fått...
  6. freakey

    Faktabørsen

    Send meg PM da om dokumentasjonen for Du vet VISST alt som skjer du?! Å visst du mener så mange misliker oss må det jo bære pga alt dritte du bringer opp på forum? Du vet jo ikke hva som skjedde eller noe som helst så dette blir dine påstander.
  7. freakey

    Faktabørsen

    altså om du ikke har fått med deg så spiller jeg på major og hate mot oss skjønner jeg ikke. det at du kaller oss for juksemakere er helt på tryne. veit du noe om det som skjedde, er du kansje medlem i NATO? tror ikke det så det blir dumt. å om de hater oss er opp til dem men vi viser respekt...
  8. freakey

    Faktabørsen

    hva er rykte vi har på oss? kan du forklare oss det :)
  9. freakey

    Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1 Master of None 2 benis/jolt/lord a Favoritt spiller 1 TM 2 Jolteon / Benis Ukens beste PnP / forumposter 1 ingen gode atm 2 Mest "hatet" spiller 1 mr.bobil 2 Themis Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 bergen17 2 mokkamann Mest respekterte...
  10. freakey

    Topp 10 stammer

    Rangering Stammenavn Poeng til de 10 beste spillerne Totalpoeng Medlemmer Poeng per spiller Landsbyer Poeng per landsby 1 NATO - 1.596.220 : stammen vår, er ikke så mye å si om oss. god gjeng som nyter og spille sammen. vi har holdt rank 1 en stund, men har en hard front forran oss. 2 NO PLZ...
  11. freakey

    Ryktebørsen

    avkreftes
  12. freakey

    Spørsmålsrunder

    de forventer og få 2-3 spillere til, litt mer rundskriv fra mr.bobil så er d i boks. hvorfor er virus like gla i å angripe stammetropper som nato?
  13. freakey

    Spørsmålsrunder

    Majorpain blir neste som går til virus. hvem har mest pp av major og sylvan?
Topp