Søkeresultater

  1. jannas666

    JCs

    The Rim FTW!:D
  2. jannas666

    Hvilken Plass Har Huset Flest Tw Spillere?

    går ikke på kvantitet,men kvalitet :) Sandnes!!!
  3. jannas666

    The Rim - Bringer baronrettigheter til folket!

    The Rim...FTW!!! bedre en modnet ost...
  4. jannas666

    TEOD og TEOD-A

    ja rett ska vær rett,lederen va enig i at det valitt unødvendig og jeg fikk tilbake ressurser.. Takk..
  5. jannas666

    har jeg noen "venner" igjen i spillet mon tro )

    http://no1.tribalwars.no/public_report/890641e75e9f149eb775cffce72c7562
  6. jannas666

    TEOD og TEOD-A

    nisj,bygge tropper så faen her nå..han har jo bare 220.000 poeng..ikke så mye mer en mine 500 :) ska prøve å dodge 3 av angrepene,å håpe at det jeg setter forsvaret på er et mindre angrep kun for å ungå at adelsmann dør..
  7. jannas666

    har jeg noen "venner" igjen i spillet mon tro )

    heh,ja..siste ingame mailen fra stammen var at ledelsen ikke gadd spille mere..
  8. jannas666

    har jeg noen "venner" igjen i spillet mon tro )

    Hei,slutta for laaaang tid etter lang å trofast tjeneste i Bol-CX :P for noen dager siden kjeda jeg meg no fryktelig,å bestemte meg for å lage en lite account på rimmen.. Dagen etter jeg var ute av protection kom det dettende inn 5 angrep..1 angrep i sweep afrt og 4 angrep som tyder på...
  9. jannas666

    TEOD og TEOD-A

    starta en liten by i rimmen, har 350 poeng og spiller kun for morro,men tror du ikke at en TOED spiller har sendt katas/rams og nukes på byen min rett etter den gikk utav protection.. ja,virker som en skikkelig seriøs stamme som kun agriper nye spillere med lite eller ingen mulighet til å...
  10. jannas666

    laga en konto bare for morro, blir ikkeno seriøs spilling..

    laga en konto bare for morro, blir ikkeno seriøs spilling..
  11. jannas666

    nei egentlig ikke

    nei egentlig ikke
  12. jannas666

    BOL 2 søker medlemmer

    Darkey vet bare du har savna meg no fryktelig...
  13. jannas666

    BOL 2 søker medlemmer

    eg e me eg :P
  14. jannas666

    nisjdah :P

    nisjdah :P
  15. jannas666

    TNR forlater Renegades.

    SFF var en stamme som fortjener respekt, synes ikke det passer seg å dra inn sff i denne diskusjonen,selv om jeg hadde mine diskusjoner med div medlemmer så hadde jeg stor respekt for hva de klarte å utrette.. Tror Renegades mister mye av sine beste og mest karismatiske spillere nå som TNR...
  16. jannas666

    Michael Jackson, goodnight sweet prince!

    siden Michael Jackson var 90% plast, skal han smeltes om til Lego slik at ungene kan leke med HAN til en forandring...
  17. jannas666

    Fornærm Personen Over Deg v2.0!

    det er pga det er morra di som kommer å passer på at du pusser tenna dine å blåser nesen...
  18. jannas666

    Melodi Grand Prix

    JA!!! Aborted Cannibal Corpse og Carpatian Forest/nattefrost i MgP neste år..da kjøper jeg billett og stagediver fra scenen... hvem blir med i moshpiten?? menneh serriøst..hva er det med hjertene i alle postene dine Vegardo??
  19. jannas666

    call of duty 4 modern warfare problemer

    du må nok oppdatere et helt nytt skjermkort oxo knutta.. men serriøst begynner å bli sååå lei rick ashley..det må vel bli ban grunn for å poste den der greia snart...:D
  20. jannas666

    Stammen for voksne spillere!!!

    tøffere en TOG`et
Topp