Søkeresultater

  1. jannas666

    har jeg noen "venner" igjen i spillet mon tro )

    Hei,slutta for laaaang tid etter lang å trofast tjeneste i Bol-CX :P for noen dager siden kjeda jeg meg no fryktelig,å bestemte meg for å lage en lite account på rimmen.. Dagen etter jeg var ute av protection kom det dettende inn 5 angrep..1 angrep i sweep afrt og 4 angrep som tyder på...
  2. jannas666

    morsomme bilder etc..

  3. jannas666

    Matprat.TW

    tja, alle huske vel han der dotten på tv.. la oss diskutere litt mat, mat tips, lette snacks man liker å lage. er sulten.. Har en ytrefilet av lam på skjærefjøla..har bernaise saus og opphøggd pottitt, men er redd dette kan bli litt kjedelig, noen som har et tips åssen man kan gjøre...
  4. jannas666

    Ps3/xbox 360

    hadde det ikke vert morro å samla de som spiller TW.no som i tilleg har en av de overnevnte eller andre konsoller og hatt "kamper" mellom fiender/stammer online på feks ps3/xbox?? kunne vert morro å avreagert litt for folk kanskje?? om noen har en av disse konsollene kan de skrive ned user...
  5. jannas666

    Valgvake USA 2008

    Ok, legger inn en liten undersøkelse..hvem håper dere vinner Obama (demokrat) eller McCain (republikaner). Hva synes du de skal gjøre ang: Krigen i Irak Krigen mot Terror Verdensøkonomien
  6. jannas666

    Speed server dream team..

    hva med at vi setter opp et par "dream teams" til neste el kommende speed servers...er sikker på at nordmennene er flinkere en svenskene om vi får forberedt oss.. Ver det 10 spillere på hver stamme?? hva om vi klarer få til 3-4 fulle stammer med topp spillerene fra .no, og driter en lang...
  7. jannas666

    =DS= og ARW Borte fra Krigen

    Blir påstått på forum at =DS= og ARW nå har trukket seg fra krigen..dette er helt ok, men synes de kan komme med en offisiell uttalelse selv.. Ber Moderatorene slette ALLT som ikke har med topic å gjøre enten det kommer fra ene eller andre siden..
  8. jannas666

    The spanking new world..

    USA er nå dannet: Useriøse spilleres Akademi.. dette er en totalt useriøs stamme der vi ikke har noen som helst planer for fremtiden, ingen progresjon forventes og ingen forventninger til evt medlemmer.. Wacky titler og rosinboller til de første som joiner... vet du har lyst å joine...
  9. jannas666

    My complaint about Renegades

    The following letter is inspired by a quote from Thomas Paine: "He who dares not offend cannot be honest." Let me cut to the chase: Renegades's convictions are like a Hydra. They continually acquire new heads and new strength. The only way to stunt their growth is to fight for what is right. The...
  10. jannas666

    stacking av gråbyer

    når noen stacker tropper i en gråby, er det mulig å bruke noen form for scout våpen til å finne ut hvem det er eller er dette umulig å finne ut hvem det er?
  11. jannas666

    Appell til Forum moderatorene

    Begynner å få nok av at intressange og aktuelle topics blir forsøpplet med spam. Håper at Forum moderatorene kan begynne å sette foten ned å gi advarsler til de mest notoriske spammerene, alternativene er jo utestengelse fra Forum i en periode og i verste fall total utestengelse.. Håper...
  12. jannas666

    /insert tribe here/ er poenghorer å n00bs fordi de leder rankingen..

    Jeg synes /insert tribe here/ er poenhorer, dumme å teite for de leder,de har mere poeng en meg å derfor er de KJEMPE TEITE!!! grrrr.. Grunnen til at /insert tribe here/ er først er seff at de har vert heldige, evt OD ranking kan man ikke stole på og en kompis av meg har en kompis så kjenner...
  13. jannas666

    Kommer ikke inn på Tribalwars

    kommer inn på startsida,klarer å velge verden,men så stopper det,får hvitskjerm uansett hva verden jeg velger...andre så sliter med det samme nå?
  14. jannas666

    Analfabetet

    sitter oxo her å kjeder meg :p vil da faktisk oppfordre folk å bli med å si analfabetet.. la meg starte: S
  15. jannas666

    Hva bør man ha når man går ut av n00b protection?

    tja..lurer igrunn på hva folk føler man bør ha av tropper/bygninger når n00b/nybegynner beskyttelsen er over.. om folk har lyst å komme med tullesvar å skit,finn en av brann sine tråder å spam isteden:D
Topp