Søkeresultater

  1. Epickis historie med høyst subjektivt perspektiv

    Edit: Denne har blitt litt herpa etter div modereringer og krangling. Vit at den var awesome! Awesome to the max! Epickis historie Kapittel 1 / 2343449 Kalenderen sier onsdag 21 Juli. Klokka sier 18:25, husker ikke om den noensinne har gått riktig. Telefonen ringer sin sedvanlige melankolske...
  2. Enda en offentlig beklagelse

    Jeg beklager herved at jeg internadlet Bazinga (som var Spiralis sin nye konto etter at Are internadlet hans forrige) i løpet av hans 2 uker ferie. Altså...2 ukers ferie.....det var for mye esse. Makan! Og Soz :S Hanse :P
  3. På tide å bli direkte slem

    Siden det er mange her som er irriterende og ikke har slettet seg enda, så kjører jeg en ny vri. Hver dag vil jeg sjekke siste erobringer her: http://no.twstats.com/no6/index.php?page=ennoblements&pn=2&k=-1&maxpoints=&minpoints=&filtertribe= Alle som ikke er fra Epicki som jeg ser adler...
  4. Besvart V6 og argumentet med premium

    Husker argumentet ble brukt over at man ikke kan stenge en verden grunnet det var andre betalende spillere på verdenen (Et tåpelig argument, da man somregel kan tape på et "SPILL", betalt eller ei). Fins det noen oversikt over hvem av spillerne utenom Epicki som har premium? Kan ingame-admin...
  5. Fellespost til V6

    Hei Dette er en melding sendt ut til alle dere bitte små spillere som er igjen på V6 (vel...nesten). Siden TW.no teamet ikke har skjønt for lenge siden at det å starte på V6 er en sikker vei til uungåelig utslettelse, ei heller har informert dere stakkars nye spillere om dette, føler jeg...
  6. Ang å stemme for å stenge V6 for blabla

    Det er flott at dere (endelig) tar tiltak. Menneh, hvorfor i huleste skal det stemmes? 1 EPICKI 50.493.608 50.493.608 18 2.805.200 5085 9.930 2 ALINOR 4.201.376 4.201.376 19 221.125 487 8.627 3 J.F.F 3.352.706 3.352.706 15 223.514 400 8.382 4 nisse 2.773.698...
  7. Besvart Neverending worlds?

    http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=235485 Et direkte og særs klart spørsmål: Er dette hva Innogames har tredd ned over hodene våre/deres? 100% spillereide byer???
  8. Ukas Epicki-Mål

    Siden vi kjeder oss litt i mangel av motstand så prøver vi å finne nye veier å underholde oss selv. Hva er bedre enn litt tw-tortur :) Siden vi har en konkurranse innad i stammen om hvem som har best rive-score, så vil katapultene smelle godt på ukas mål. Hvordan bli ukas mål spør...
  9. Besvart Klare mål på en verden! Delmål?

    Savner klare mål på en verden. Hvordan vinne? Dette er et spill. Dette spillet handler om å vinne. Problemet her er at det er sabla diffust når man faktisk har vunnet. Jeg prøver alltid å holde aktiviteten oppe i de stammene jeg er medlem i. Men når noen sier "man vinner jo aldri på...
  10. Pakkeverdener: Legge inn billige adelsmenn under oversikt på noe vis

    Nå går jeg gjennom 150 byer manuelt på akademi for å se om det er en adelsmann der som har daua i kamp. Må da gå ann å fikse en oversikt som viser cheapo nobles?
  11. Er dere slitne og leie? Tips fra Epicki :)

    Lei av å måtte stå opp på natta for å se etter incs? Lei av å få et tåpelig antall nukes mot dere? Lei av å ikke få nok støtte av stammen deres? Lei av å måtte splitte og snipe tog? Lei av å måtte bygge opp byene deres igjen etter at kattisene har vært på besøk? Lei av å ha en gnagende...
  12. Epicki gratulerer RTS

    1 plassen poeng!! \o/ woohoo. 39 spillere nå i stammen. haha :D
  13. Godt nytt år :) Velkommen til 2010

    Yeye, jeg sitter her 00:20 på tw forum. Sod of! Alenepappalivet! Godt nytt år bastards. Skal adle dere alle! ;) \o/
  14. Scripts og hjelpemidler

    Som dere ser så er dette en ny fane for å ta diskusjonen om scripts og hjelpemidler offentlig. Til nå har vi diskutert det litt på lukket forum før admin har godkjent eller avslått disse. Vi syns alle skal få ha sitt og si uten at postkassene til moderatorene blir fylt opp med spørsmål om...
  15. Glitter - Perfeksjonist og natterangel

    - -Hva er din tw-historie? V1.no var min første server. Jeg startet fordi Thoret stilte meg et ultimatum; ”enten registrerer du deg her og blir med i stammen min, ellers kan vi ikke være venner.” Så jeg startet opp uten noen erfaring fra liknende spill. Det første jeg opplevde var skuffelse...
  16. Adling av gråbyer i fiendeland

    Dette har blitt gjort endel mot Renegades nå. Det er i ferd med å forandre måten vi spiller på i V1. Alternativ1: Renegades vil ta hevn for dette ved å gjøre det samme som har blitt gjort mot oss. Dvs å adle en haug med gråbyer i deres trygge soner som vi packer og bygger speidere, angrep...
  17. Bol-E vrs TMR showdown

    Bol-e (398|547) K53 10,674 glitter [BOL-E] Hansemann [TMR] 08th September 2008 - 18:31:20 Bol-e (398|547) K53 10,674 zcztig [TMR] glitter [BOL-E] 08th September 2008 - 18:13:20 Bol-e (398|547) K53 10,674 glitter [BOL-E] zcztig [TMR] 08th September 2008 - 16:49:29 Bol-e (398|547) K53 10,916...
Topp