Søkeresultater

  1. Flere intervju?

    Jeg er er ganske enig i brann sin liste, men jeg må få lov til å føye til et navn, Ashax...:D Av de samme grunnene som jeg hadde på v2 forumet...:)
  2. NoVi tilbake i v1?

    Har jeg sagt jeg har noe med det å gjøre? Hvorfor er du så sur?!?! Dere var jo dumme da, hva nå? Tror du ikke resten av verdenen bryr seg?
  3. NoVi tilbake i v1?

    De har visst dratt litt rundt om kring alle sammen, men Ashax er den mest fredløse. Ashax: Vil NoVi kjøre dødsdom over seg selv enda en gang ved å erklære krig på core? Jeg ser du er online, men fortsatt svarer du ikke, er det du skriver så langt, eller er du for feig til å svare her?
  4. NoVi tilbake i v1?

    Når jeg så på stamme-rankingen så jeg noe nytt. noVi er tilbake, med de samme medlemmene som jeg forbinder med NoVi, slavko, Ashax, Bachern, Xlion, bare for å nevne noen. Skal NoVi kjøre dødsdom over seg selv igjen med å erklære krig på core? Regner med at den aktive diplomaten deres, Ashax...
  5. AKDM, useriøse?

    Netopp, derfor burde dere også vite hvordan det er å være liten. Bare det at det kanskje er litt vanskeligere å bygge seg opp nå som det er mange svære spillere rundt overalt. Som Ashax også sier, det er bare store spillere og core/IB folk rundt han, og jeg skjønner at han ikke vil angripe...
  6. AKDM, useriøse?

    Det er ikke dere som er småe, det er ikke dere som er omgitt av store spillere, det er ikke dere som må bygge dere utrolig mye opp!
  7. AKDM, useriøse?

    Det er vel på denne delen man skal svare ikke på den andre som du ber om skal bli slettet? Men i hvertfall, jeg har helt samme oppfatning som deg, og støtter deg fullt og helt...
  8. Core

    Han sitter bare å ler av det, du får vel snart et svar fra han..=P(sånn her på forumet liksom)
  9. Core

    Aha, jeg kan gjøre det... Han sitter å lager noe oppgaver nå uansett..=P
  10. Core

    Å bare for å si det, Mr.S er en klassekompis... Uansett, hva med å spørre fattern?
  11. Core

    Oh my god ash! Nå har du fått det til igjen... Hva med å spørre mr.H om dette? Han er jo så voldsomt flink...:mad: Eller mr.S kan jo også ha peiling... Uansett, busted om du jukser Ash...
  12. Core

    Ashax er ikke sånn normalt bare så det er sagt... Men, på den annen side, der core folk virker jo faktisk veldig greie..^^ Ikke sånn "hakke ned på deg fordi du sa det om meg, du støtta meg så deg må jeg hjelpe" greie...
  13. Core

    Okay,Okay, Okay, han skal svare her til sist...
  14. Core

    Ashax gidder visst ikke å svare her mer, siden meningen ble avslørt...:confused:
Topp