Søkeresultater

  1. lordmacenis introduserer seg selv

    Å f:eek: Hansemann din vrangpeis:rolleyes: Spam? det er jo en nøkkelfaktor og bli kjent med folk i stammen din da. Så kan jo si at og bli kjent med søkeren er en bra måte og avgjøre om den personen får vere med. Men man kan jo alltids kalle det spam og:p
  2. lordmacenis introduserer seg selv

    Hehe:p Gav deg vel en noe lunde gyldig grunn til hvorfor det var så lett;) Men det kommer ikkje til og skje igjen:D
  3. lordmacenis introduserer seg selv

    Aha klart det *slår hukomelsen min*. How ya doing my young padawan?:D
  4. lordmacenis introduserer seg selv

    Om du ikke har noe mer konstruktivt og si, kan du vel heller gå ut en tur?:o
  5. lordmacenis introduserer seg selv

    Ahh:D Var det du som ble så utrolig sulten på byene mine?:D No hard feelings. Ok, for og gjøre dette Ontopic I alle andre seksjoner enn Off-topic, Søker eg en Stamme! Bare sende en søknad til meg og be på dine knær om eg vil vere med, så kansje eg skal vurdere det:eek:
  6. lordmacenis introduserer seg selv

    På fronten? Jeg var midt inni:D
  7. Tenk om...over 25 år. ELDRE

    Spiller du fortsatt Vegardo?:P I prinsippet en god ide, men må ikke glemme at det er en hel horde med aggressive talentfulle 16-24åringer som kansje har mer og gi enn de som er eldre;)
  8. lordmacenis introduserer seg selv

    Het det samme som her. Var i Freedom Knights resistance i mesteparten av tida, men joina MCD sånn ca på den tida krigen var på sitt heteste. Hadde det morro til siste by:D
  9. lordmacenis introduserer seg selv

    Mr. Game And Watch: {RASP}, og mer eller mindre resten av verdenen ja:) mitler: Jepp, men hvor seriøst det var kan vel diskuteres. marium0505: Het det samme som her, men er vel noen måneder siden eg gav opp karieren min der^^
  10. Hyperalliansen informerer.

    Klapper for dere:D dere klarte og lure folk, og ødelegge all troverdigheten deres i samme slengen. De fleste stammer gjør hva som helst for og få litt mer makt, her har vi ett strålende eksempel. Men hvem ville ikkje ha rundlurt hele p&p for noen hemmelige oppdrag, for så og fortelle folk om...
  11. lordmacenis introduserer seg selv

    Ah, synd det. Han var en god og respektert spiller.
  12. lordmacenis introduserer seg selv

    Ahh, selvfølgelig husker eg deg da, hadde en del kontakt med deg. Var i både NoVi og =D=. Synd Daggerheart sluttet og spille og at hele greia falt sammen. Du vet vel tilfeldigvis ikke om han har begynt igjen?
  13. lordmacenis introduserer seg selv

    Hei Zhine Kan ikke huske og ha sett deg før, men hvem vet? Var i =D= aka Daggers i alliansen mot Core.
  14. lordmacenis introduserer seg selv

    Hei folkens! Da jeg har bestemt meg for og starte opp på TW.no igjen, føler jeg at det er på sin plass og introdusere meg her på p&p siden jeg kommer til og vere aktiv igjen. Litt om meg selv. Er 18 år, har spilt tw i 3 år tidligere, i w3 og w11. (MCD, FCK) Noen vet kanskje hvem jeg er...
  15. Hvor mye Lenger skal vi pine =D=

    Vel, er vel =D= og en alliert som bør regnes med.. Eneste som har hjelpt oss i det hele tatt til nå er SFF. :p
  16. Beste Bytte

    Emne lordmacenis angrep kixos landsby (490|488) Sendt 28 06 08 14:51 Angriperen har vunnet Lykke (fra angripers synspunkt) Ulykke Lykke 5.7% Moral: 100% Angriper: lordmacenis Landsby: Settings->Start Over-> Confirm (492|490) K44 Kvantitet: x 0 x 0 0 0 0 0 0 0...
  17. Bug eller bonus?

    Har en herlig nabo med 10k points:D
  18. Folkens!

    Sa aldri eg var først og farme på denne verdenen:D mitt første angrep er sendt, som en liten annonsering av "IT'S ON!". Synd eg glemte fyrverkeri, kansje du hadde forstått det:rolleyes: Edit: Skulle likt og se deg ved siden av meg uten og bygge barracks de 5 første dagene.
  19. Folkens!

    Da var første farming tropp sendt! Good game! :o Angrep på Bonus landsby Kommando Opphav Spiller: lordmacenis Village: Settings->Start Over-> Confirm (492|490) K44 Mål Spiller: ukjent Village: Bonus landsby (491|488) K44 Varighet: 0:22:22 Ankomst: 23 06 08 17:17:06:183 Ankomst om: 0:22:13 »...
  20. =D=, IB og Core

    Dumt du bare har 3 byer igjen nå da:(
Topp