Søkeresultater

  1. marium0505

    Besvart Hvor er verden 17?

    Heisann... Jeg drev for en gang og tittet på profilen min, noe jeg gjør svært, svært sjeldent (aldri). Jeg tenkte jeg skulle legge til de to verdnene jeg spiller på... men... kom over et problem på veien. Ser ut som verden 17 har rotet seg bort. Har noen mulighet til å finne den tilbake...
  2. marium0505

    Finnes allerede Siste rapport knapp og informasjon i popup og kontekstmenu i kart

    Hei! Jeg bruker en del tid på å farme barbarbyer... utrolig nok... Det er en funksjon jeg savner på kart når du ser på landsbyer, jeg liker popupen som kommer opp når du holder musepeker´n over en landsby veldig godt, og kontekstmenuen (?) som kommer opp når du klikker på en. De har begge...
  3. marium0505

    Nedstemt/ikke mulig Innboks - Mapper

    Hei, I innboksen er det mulig å legge meldinger i mapper, noe som kan være veldig nyttig. Jeg føler at denne funksonen kan bli forbedret, det er for øyeblikket ingen mulighet til å se alle meldinger samlet på et sted. Jeg foreslår derfor at "[Innboks]" samler alle meldingene fra alle...
  4. marium0505

    Google Chrome

    Hei Hvorfor er det en del ting som ikke virker med google chrome?? Blant annet snarveiene til BB-kodene når man enten lager ny tråd, skriver innlegg i en tråd, eller skriver en PM. Og Popup innstillingene på kartet. Jeg har PK.
  5. marium0505

    Slutter med TW.

    Hei! Jeg har i dag bestemt meg for at jeg skal slutte med alt som har med TW å gjøre. Dette grunnet at stammen jeg har jobbet med i mange, mange uker nå ble ødelagt takket være en idiot. Alle mine kontoer her vil bli satt til sletting så fort jeg har sagt fra til mine venner, og da vil...
  6. marium0505

    Oversetting av Script

    Hei! Jeg har tatt opp dette før tror jeg, men jeg husker ikke hva jeg fikk som svar. Derfor spør jeg nå, og her. Kan dere oversette Scriptene som står på tillatte Script snart? Det er stått der i mange måneder, og har ennå ikke blitt oversettet...!!:mad::mad:
  7. marium0505

    Begrensinger på Erobringsplanen

    Hei! :) Nå er det slik at det enste den i ledelsen som har rettigheter til det kan gjøre er og slette og legge til reserveringer. :rolleyes: Mitt forslag vil forbedre dette. :D Det går ut på at medlemmet med det nødvendige rettigheten kan gjøre slik at medlemmene bare kan reservere...
  8. marium0505

    Speedserver

    Hva er kravene for at en server kan få speedserver? Og hvor langt fra er vi, i forhold til kravene?
  9. marium0505

    TW Teamet

    Jeg vet ikke helt for jeg skulle sette dette, men, men... :rolleyes::o Dere kan flytte den til dit dere mener den passer til. :) Jeg vil bare takke alle de som er i det norske TW teamet for at de gjør den norske serveren til det den er, og til det den blir i fremtiden, og for at de jobber...
  10. marium0505

    Besvart Sending av ressurser

    Fri forsendelse er for tiden deaktivert. Intern stammehandel vil være mulig den 08.04.2010 fra 12:57. Gratis sending av ressurser er først mulig fra 07.07.2010 klokken 12:57. Hvorfor er det slik?????:mad::mad::eek::eek::eek::confused:
  11. marium0505

    Pling!

    Hei! Jeg driver og irriterer meg over at jeg får en del meldinger både som PM og på statusen min her på forumet. Så derfor lurer jeg på om man kunne få et lite *pling* når du fikk en melding på status eller som PM?
  12. marium0505

    tw legges ned?

    Jaha? TW.no legges ned fordi folk sletter kontoene sine? Vi er da like mange spillere som før...? For en førbursdagsgave :O har jo bursdag 5. mai jeg... Hva med de som ikke bryr seg da?
  13. marium0505

    Gratis forum?

    Er det noen som vet om et bra sted hvor man kan opprette gratis forum? Helst uten noe foran eller bak navnet jeg ønsker skal være i adressen..
  14. marium0505

    Forumet

    Hvem er det som lager dette forumet? Vet ikke helt hva man kaller det.. så lager er det beste ordet jeg kommer på..
  15. marium0505

    Rang - Stamme - V4

    Hei! Jeg lurer på om det er litt feil på rang - stamme?:confused::o En som har total 52 k er etter noen som har 29 k... :eek::eek::rolleyes::rolleyes:
  16. marium0505

    To spillere på en konto?

    Er det lov at jeg og en venn spiller på en og samme konto, og at vi ikke har en konto ved siden av?
  17. marium0505

    størst antall spillere?

    Hva er det høyeste antallet spillere på den norske serveren? Vi har nå 20.172 spillere!
  18. marium0505

    Earth Hour 2010!

    http://blogsno.panda.org/earthhour/
  19. marium0505

    V5 nede?

    Finner ikke V5 på påloggings siden etter at jeg plutselig:confused::eek: ble logget ut..
  20. marium0505

    Claiming

    Heisann! Kan ikke dere legge til en ny rettighet? Rettigheten gjør sånn at en kan slette claims og slikt... så trenger man ikke gi baron rettigheter for at en skal være claim kontrollør....
Topp