Søkeresultater

  1. Fakenickern

    Faktabørsen

    Fakta at en liten spiller har sendt sine "manner" til angrep på hele verden.
  2. Fakenickern

    Spørsmålsrunde

    De som stikker.. Hvorfor har hun dratt selv?
  3. Fakenickern

    Unnskyld Sindre!

    HÆHÆHÆHÆ , artigt inlegg. :D:D:D men samtyidig godt å lese. dette står det stor respekt av. jeg fikk utrolig lyst til å skrive i " Mary ODA Kay" tråden, bare for å hetse deg å dine inlegg da jeg ble DIREKTE PROVOSERT av deg, din hetsing og kun useriøse inlegg. Herlig at du nå kommer med...
  4. Fakenickern

    Intervju med Robin - Fakenickern

    Takk for det,. Etter jeg skrøt sånn av deg "måtte" den kommentaren om magnus sine tropper bare komme :P på de byene jeg adla i går var det i hvertfall mest av magnus sitt deff som ankom byene. men det er jo naturlig at det tar på og miste stacks langs en front der ODA er i overtall. Du gjør hva...
  5. Fakenickern

    Intervju med Robin - Fakenickern

    Graffyz, kunne jeg tenkt meg å høre mer om. flere ville adlinger langt borte fra "hjemme" og en spiller som helt sikkert har lang og interessant historie.
  6. Fakenickern

    Faktabørsen

    Jepp :) om du synes Apriliaen(lettmc) jeg kjøpte da jeg var 15 er kul skulle du sett kawasakien z1000 en jeg har nå :8 er litt lenge siden jeg har skifta avatarbildet kanskje (giggle)
  7. Fakenickern

    Faktabørsen

    Jeg kan hjelpe :) men da må vi merge. vi er jo uansett naboer. også må vi spille på min bruker. Deal? Svar meg gjerne på PM
  8. Fakenickern

    Ryktebørsen

    Hyggelig og komme tilbake etter en god sommerferie, Ram, Zara og dualen jeg har hatt i sommer har passa godt på meg :) hyggelig og ha deg som nabo, før jeg tok ferie satt jeg demotivert og venta lenge på at Vassendgutane skulle tvinge aktiviteten min opp igjen. Nå har jeg heldigvis en nice nabo...
  9. Fakenickern

    Jeg vil ha lekekamerater

    Velkommen :)
  10. Fakenickern

    Faktabørsen

    Jeg elsker spioner jeg :) synes spionasje, trussler, utpressing osv. er en viktig del for å "kryddre" TW =)
  11. Fakenickern

    Faktabørsen

    Fakta er at vi aldri har hatt diplomatiske forbindelser med JX, JX-A, BB,BBA eller andre stammer bortsett fra 24/7. Ja, Jx gikk inn på vår side av krigen. men vi har kun hatt nice som felles mål.(altså hverken Allianse eller IAP) og vi har selv adlet Jx spillere i denne tidsperioden. er...
  12. Fakenickern

    Ryktebørsen

    Ryktes at Fakenickern har begynnt å tatt seg en halvtime/tre kvarters motorsykkelpause hver gang sola titter frem i trøndelag. Er herlig med "ny" sykkel :):)
  13. Fakenickern

    Faktabørsen

    Vi kan ikke frede alle våre fienders fiender ;-)
  14. Fakenickern

    Natteravner

    ikke alene...
  15. Fakenickern

    V18 - Milepæler

    på førstesiden står det "Motstandere bekjempet angriper:" er vel du eller SIR MASAKRA som tok førsteplassen. jeg fikk 3. plassen.
  16. Fakenickern

    Snill mot slem

    195!
  17. Fakenickern

    Rate Spilleren Over

    Er vel Killer4 sin tur til å rates
  18. Fakenickern

    zippy er dritt leder

    den har jeg også spekulert over :-|
  19. Fakenickern

    Faktabørsen

    ehm, LØYN, ikke fakta. Er mange som har maxa gården sin for lenge siden.
  20. Fakenickern

    Natteravner

    Anbefales...
Topp