Søkeresultater

  1. GUIDE: Hvordan overta en landsby

    Den nye pcen min har ikke print screen knapp:confused:
  2. First Major War Two hit KO v METAL

    please just shut the f*** up Two hit. Everybody hates u and u're going down! Don't think U're so f*****g tough just because u're from england and comes to norway to show everybody how good u are. U suck goatballs! I hate u over everyting in the world! We trused u man! And u betrated us...
  3. First Major War Two hit KO v METAL

    U dream your sweet dreams TWO hit KO!
  4. Elite er poenghorer

    Jeg har ikke bare respekt for de i error. Jeg har respekt for de i metal og!:D
  5. Retigheter og Titler!

    Hvis du var enig i forslaget så kunne du bare skrevet det. Ikke 5 stiler på et haltende dialektspråk om hvor noob du synes jeg er. Og når vi først snakker om hvem som er noob så synes jeg det virker ganske innlysende at ikke du har alt på plass oppi skolten. Du skjønner en ting kjære...
  6. Retigheter og Titler!

    klart jeg er seriøs! Det finnes ikke noe jeg bryr meg mer om en den regelen!
  7. Error

    Jeg synes ERROR er en kjempefin og koslig stamme. De har gjort en kjempefinjobb med å bruke forumet til å drive spillet framover i en positiv retning! Og siden vi er i det saklige hjørnet, så kan du gå å leggerei!
  8. Retigheter og Titler!

    neida. Det har de ikke. Men jeg tenkte hvis du ikke hatt møtt på noen som skjønnte mindre enn meg. For da tror jeg nemlig stammen du er med i på v2 ville veært en god start
  9. Retigheter og Titler!

    Mente jo ikke stammen din da! Mente satmmen sin. Sånn generelt. Hvem vil ha med 100 i stammen sin? Bare noobs som masserekruterer. Har du aldri sett en person som skjønner så lite som meg? Ta en titt på stammen din.
  10. Retigheter og Titler!

    stakkar deg! Må høre på et banneord! En liten ting naik... Hvem i ****** vil ha 100 med i stammen din? Jo Det skal jeg si deg. NOOBS vil det.
  11. Retigheter og Titler!

    Jeg har da faen meg lest tråden. Og det er jo nettop derfor jeg synes den suger så geiteballer! [ QUOTE=yoyowar;19274]det er et godt poeng!! jeg har vært leder i en stamme og jeg er dritt lei av og klikke på alle spillerene for å legge til retigheter! Så ikke vær leder da! Hvis det er så...
  12. Retigheter og Titler!

    Får ikke alle brukt det?:eek: skal det ikke være likt for alle nå plutselig! Nei detta her høres skummelt ut. Buu for forslaget ditt. Da tror jeg heller at jeg ville hatt en regel der det sto at sånne idioter ikke fikk komme med nye forslag til regler! Det hadde vært mye mer nyttig!
  13. Retigheter og Titler!

    liten forandrig du liksom! Skjer det så kommer ingen til å gidde å spille mer!
  14. Retigheter og Titler!

    NEI! Det hadde ødelagt spillets sjarm! BU:mad:
  15. Hard, raskt opp - raskt ned (2)

    Kom igjen Hard. Keep up the good work!
  16. Elite not so Elite?

    NOOB! Wtf are u talking about?
  17. Elite not so Elite?

    A LOT OF TIMES! :D
  18. Elite not so Elite?

    honestly.... I have no idea
  19. Elite not so Elite?

    The video wasn't off topic! Just a very good description about how ELITE will end:D
  20. Elite not so Elite?

    Don't make him cry One hit!:eek:
Topp