Besvart §12) Spillernavn

DeletedUser

Guest
§12) Spillernavn

Det er strengt forbudt å reklamere for andre nettsider eller spill med spillernavn. Det er heller ikke lov å bruke krenkende eller usømmelig ordbruk eller noen form for moderatoretterligning. Vi anbefaler også at man ikke bruker navn med personlig informasjon som for eksempel fullt navn. I de fleste tilfeller tilbyr vi navneendring om du faller innenfor en av disse kategoriene.
Eksempler:

Annonsering av andre nettsteder selv uten www er ikke tillatt (eksempel: www.tribalwars.com eller tribalwars.com er begge ulovlig.).
Navn med banneord, nedsettende kommentarer, rasistiske bemerkninger, osv. er ikke tillatt.
Vi anbefaler spillerne til ikke å bruke navn som omfatter hele e-postadresser, for spillerens egen sikkerhet.




stiller et lite spørsmålstegn bak denne her, får å bryte regelen må du ha da hele navnet ditt oppkalt etter nettsiden med .com bak, jeg heter altsa realpower på v1, det er en nettside som heter realpower.com bryter jeg da regelen?

mvh sunny :)
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ser problemstillingen din, og skjønner at du lurer litt på dette. Jeg kan vel si at vi ikke er så firkantet at fordi det finnes en nettside/ettellerannet som har samme navn som du bruker på TW vil du bli bannet. Jeg for eksempel kaller meg jo Mr. Game and Watch, som jo er en spillfigur, og dermed indirekte reklame, likevel er jo ikke det ulovlig... Poenget med den regelen er egentlig bare å vise at man ikke skal gå inn for å reklamere gjennom sitt brukernavn. Om du, samtidig som du kaller deg realpower, hadde spammet rundt deg med linker og reklame for realpower ville det vært regelbrudd. Slik det er nå er det ingen som bryr seg.
 

DeletedUser

Guest
Ser problemstillingen din, og skjønner at du lurer litt på dette. Jeg kan vel si at vi ikke er så firkantet at fordi det finnes en nettside/ettellerannet som har samme navn som du bruker på TW vil du bli bannet. Jeg for eksempel kaller meg jo Mr. Game and Watch, som jo er en spillfigur, og dermed indirekte reklame, likevel er jo ikke det ulovlig... Poenget med den regelen er egentlig bare å vise at man ikke skal gå inn for å reklamere gjennom sitt brukernavn. Om du, samtidig som du kaller deg realpower, hadde spammet rundt deg med linker og reklame for realpower ville det vært regelbrudd. Slik det er nå er det ingen som bryr seg.

takk for rask respons :)
 
Topp