Åpent brev

Status
Stengt for ytterligere svar.

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
spøkte bare med magnar. men så er det jo det some problemet Simen du forstår ikke når noen spøker med deg, samt du holder UTROLIG lange hates
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Wow, dette er jo helt idiotisk. Muligens naivt av Sander, men det skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke kjenner bakgrunnen. Jeg har heller ikke KoD sin fulle versjon av dette, men ut ifra hva bildene viser skuffer iallefall Kjetil meg - er selvfølgelig også skuffet over Superman, selv om jeg er sikker på at det ikke er Mads/Dani som står bak.. Og uansett hvor naivt det kan være, rettferdiggjør det på ingen måte slike handlinger. Jeg velger å tro at det er en veldig liten del av KoD som hadde innsikt i dette (altså handlingene, ikke at en KoD-spiller hadde tilgang). Lurer på om spilleren tør å stå frem. Det tviler jeg på, både av erfaring, og fordi dette er så latterlig og feigt at jeg ikke har ord - vitner om en VELDIG smålig personlighet. Det jeg ønsker nå er en uttalelse fra Kjetil og Mads/Dani, og eventuelt flere som kjenner vedkommende IRL. En ting er å bruke spioner, men å ødelegge en konto ved å skaffe seg tilgang...? Nei, bare nei. Er sikker på at dette ikke er noe som har gått gjennom KoD-ledelsen, så spilleren som tror han har gjort noe bra for KoD har i realiteten gjort det motsatte.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
1.3 - Rapportering av innleggene
Alle brukere av forumet har mulighet til å rapportere innlegg som strider med forumets regler. Rapporteringen må inneholde en grunn, og innlegget må stride med forumets regler. Rapporten vil bli lest av en moderator.
Misbruk av rapporsystemet er forbudt, og ved misbruk vil brukeren først få en advarsel, og kan i alvorlige tilfeller bli utestengt.
Regelbrudd i spillet skal rapporteres via supportsystemet.
Det er ikke lov å lage klagetråder på forumet. Alle referanser til spillrelaterte utestengelser, og diskusjoner rundt disse eller juks er ikke tillatt
.

nok nå. den neste som skriver mer om denne saken her, blir rapportert.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
1.3 - Rapportering av innleggene
Alle brukere av forumet har mulighet til å rapportere innlegg som strider med forumets regler. Rapporteringen må inneholde en grunn, og innlegget må stride med forumets regler. Rapporten vil bli lest av en moderator.
Misbruk av rapporsystemet er forbudt, og ved misbruk vil brukeren først få en advarsel, og kan i alvorlige tilfeller bli utestengt.
Regelbrudd i spillet skal rapporteres via supportsystemet.
Det er ikke lov å lage klagetråder på forumet. Alle referanser til spillrelaterte utestengelser, og diskusjoner rundt disse eller juks er ikke tillatt
.

nok nå. den neste som skriver mer om denne saken her, blir rapportert.

Fjern denne om du mener dette også ikke er greit, men jeg ønsker bare å spørre om en ting;
Er det ikke lov til å diskutere hva folk tenker om de etiske valgene stammer/spillere velger å ta?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fjern denne om du mener dette også ikke er greit, men jeg ønsker bare å spørre om en ting;
Er det ikke lov til å diskutere hva folk tenker om de etiske valgene stammer/spillere velger å ta?

Jo, så fremt dere ikke diskuterer faktiske regelbrudd, kun teoretiske.
Dere har ikke lov å referere til faktiske regelbrudd som dere eventuelt mener har forekommet, men har muligheten til å rapportere dette inn, for videre undersøkelse.

Likevel vil det selvsagt være mulig til å diskutere etikk, så fremt det ikke er noen indikasjoner på at noen snakker om ett spesifikt tilfelle, noe det som oftest er.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp