Åpent brev

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei!

Først og fremst vil jeg si at dette innlegget ikke er rettet mot alle i KoD. Det er på tide å få frem et par ting, og gjøre et par ting klart. Som dere sikkert har fått med dere byttet min acc "Houdini 2016" navn til "Jeg Elsker KoD 2016" klokken 02:21 i natt. Hvorfor? Jo fordi jeg var så naiv og tok inn en dual jeg ikke kjente altfor godt. Etter å ha fremstått som en grei fyr med gode ferdigheter, som også har fellesbekjente i det virkelige liv. Så valgte jeg å ta ha med på laget. Dette skulle vise seg å være fryktelig dumt.

La oss ta det ifra starten i går kveld. Vi blir enige om at han tar nattskiftet denne kvelden. Jeg legger meg, og aner fred og ingen fare. Det durer i mobilen, og jeg våkner brått. Klokken er nå 06:23. Det har kommet angrep mot byen min ifra Heskey. Jeg blar litt oppover, og får øye på flere andre angrep fra Spoonman også. Jeg sveiper til siden for å logge inn. "Ugyldig brukernavn" står det. Jeg prøver å skrive inn passord og brukernavn, etter utallige forsøk går det opp for meg hva som har skjedd. Jeg trykker på glemt passord, men tror du ikke han har endret e-post adressen også. Jeg sjekker e-posten min, og får øye på din e-post adresse. Kjempe lurt å bruke fult navn og fødselsdato i den e-postadressen.

Da jeg først har kommet meg inn, får jeg øye på flere adelstog og fake adelstog mot byene mine. Hva er hva? Ikke greit å si. Alle PP'ene mine er borte. Navnet er helt latterlig. Navnene på byene mine er borte. Samtlige tropper er på tur. Alt offet er på vei mot Djinn, DON slask og Whaletin. Deffet er på vei mot stammefrender, som angrep eller som støtte til byer langt unna. Jeg går inn på meldinger, og der er det flere meldinger fra KoD-spillere. Blant annet ifra Spoonman. På disse meldingene er det lett å se at dette er planlagt. I alle fall ifra denne dualen sin side. Det at Spoonman visste at dette skulle skje akkurat i dag, det er jeg ikke sikker på. Han hadde kun fire adelsmenn like ved, så det er litt tvil der. Superman er det i alle fall sikkert at visste om dette, når gjerningsmannen selv forteller at han kjenner vedkommende godt.

Heldigvis for PMS, og ikke minst meg selv. Oppdaget jeg dette etter kun i overkant av 4 timer fra navnet var byttet. Det kunne gått verre. Hadde det ikke vært for manglende skills hos KoD og hjelp fra Slasken. Så hadde det sett veldig stygt ut. Jeg er 950pp(1450pp, må jo bytte navn), X-antall enheter fattigere, omtrent uten tropper i flere timer, en stamme som har hatt spion pga min naivitet og minimalt med motivasjon. Jeg er et lett bytte, som fienden kaster seg over. Som et skadet dyr, men en flokk av ulver rundt seg. Det er kanskje noe umoralsk med tanke på hva som har skjedd. Men sånn er spillet, det må man regne med.

Så til slutt vil jeg bare spørre om hvor moralen til enkelte folk er? Er det slik dere i KoD holder på, eller er det bare en enkeltperson eller noen få personer hos dere? Og hvorfor waste min PP som jeg har brukt penger på, kun for å ødelegge for meg. Det hjelper deg/dere ingenting å bruke min PP på å halvere byggetiden på masse tull, helt til summen på antall PP er 0? Dette er rett og slett ikke annet enn dårlig gjort. Heldigvis for deg som utførte dette, skal jeg ikke gå ut med ditt navn offentlig.

Mvh en oppgitt Sander
 
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
For det første vil jeg bare uttrykke hvor irritert jeg blir over folk som driver med ting som dette her, ekstremt unødvendig og barnslig oppførsel, spesiellt siden jeg vet at du, sander er en utrolig hyggelig type kan jeg ikke forstå bakgrunnen for denne oppførselen.

og, for å svare på din anklage(?)/spørsmål mot oss; såvidt jeg har forstått er det ingen i KoD som visste om dette.

On 19/08/15, at 15:29, Ørjan -NAS wrote:
> Hvem i helsike er "jeg elsker KoD"?

On 19/08/15, at 15:20, Markus I wrote:
> Har houdini gitt seg?:eek:

On 19/08/15, at 15:05, Ken | Kalep | NAS wrote:
> hvem i pms har byttet navn til jegelskerkod 2016 :?

etc etc etc


orket ikke copypaste alle, men sånn ca slik alle i KoD chatten reagerte, vi var med andre ord veldig forvirret.
 
Sist redigert:

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
utrolig barnslig av den som gjorde dette... hadde vært fint om du faktisk hadde gått ut med hvem det var så ingen andre tar han inn som dual og går på samme smellen.

Såvidt jeg vet og så viste ingen i kod dette, var full forviring på skypen idag tidlig.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Er det mulig!? Tragisk...Patetisk...Feigt...latterlig
Synes du skal gå ut med nicket til den som gjorde dette, slik at andre ikke går i samme felle og tar inn tidenes retard.

Jeg synes det er like skuffende å lese om denne type hendelser hver eneste gang de kommer opp, dessverre virker det som frekvensen er økende.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg har nå fått litt info fra 2 kod medlemer når det gjelder den saken hær, det har tydelig vert skrevet i kod chaten at 1 spiller på superman har fått PW på Houdini kontoen, det ledelsen i kod gjør er at dem da sletter alt av meldinger i felles chaten å tar dette på privat så ikke alle skal vite hva dem driver med, ledelsen har tydelig vært klar over at 1 på superman kan PW på Houdini sin konto.(ialfall Spoonman kontoen).

hvorfor tillater da ledelsen at denne spilleren gjør noe sånt?`


greit nok at dere aktivt bruker spioner men at dere faktisk går så langt som det hær, jeg får vondt inni meg ..........
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Det var dårlig gjort ja men tror det bare var dualen på Superman som visteom dette.

tror dog ikke han selv har gjort dette.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Det var dårlig gjort ja men tror det bare var dualen på Superman som visteom dette.

tror dog ikke han selv har gjort dette.



ledelsen i kod satt å slettet meldinger som var skrevet i skype felles chaten om at Superman hadde PW til en konto i PMS, så at bare dualen viste noe er helt på jordet
 

DeletedUser

Guest
ledelsen i kod satt å slettet meldinger som var skrevet i skype felles chaten om at Superman hadde PW til en konto i PMS, så at bare dualen viste noe er helt på jordet

Kan du slette meldinger andre har skrevet på skype? Jeg er admin i vår chat, og jeg har ikke sjangs til å slette noens meldinger.
Synes du skal slutte å beskylde oss i ledelsen. For jeg hadde aldri akseptert en sånn oppførsel i stammen, dermed kan ikke du komme med sånne beskyldninger om at det er oss hele tiden.

Har snakket med Sander om dette, og har forklart han alt det er å vite fra ledelsen sitt ståsted.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kan du slette meldinger andre har skrevet på skype? Jeg er admin i vår chat, og jeg har ikke sjangs til å slette noens meldinger.
Synes du skal slutte å beskylde oss i ledelsen. For jeg hadde aldri akseptert en sånn oppførsel i stammen, dermed kan ikke du komme med sånne beskyldninger om at det er oss hele tiden.

Har snakket med Sander om dette, og har forklart han alt det er å vite fra ledelsen sitt ståsted.

Det er ikke helt umulig å be andre om å slette meldinger :p
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Kan du slette meldinger andre har skrevet på skype? Jeg er admin i vår chat, og jeg har ikke sjangs til å slette noens meldinger.
Synes du skal slutte å beskylde oss i ledelsen. For jeg hadde aldri akseptert en sånn oppførsel i stammen, dermed kan ikke du komme med sånne beskyldninger om at det er oss hele tiden.

Har snakket med Sander om dette, og har forklart han alt det er å vite fra ledelsen sitt ståsted.


spillerene jeg har pratet med sa at ledelsen sørget for at meldingene ble fjerne og at ledelsen tok det privat med superman dualen som kunne PW, så ikke alle skulle få vite hva dem drev med. å så vidt jeg veit er det ikke deg det gjelder Fsens
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
her har dere da et lite screenshot fra hvem som faktisk veit hva http://i.imgur.com/HYwEExG.png

ser tydelig at enkelte spillere er mot dette, men at da ledelsen får dette skjult og sørger for at kontoen blir øddelagt.

alle kan see hvem sitt screenshot dette er, men det bryr meg litte da bildet faktisk visser at han og flere er imot opplegget til ledelsen og superman.


Heskey kontoen var vel den som utnyttet dette klart mest å, sikkert derfor dem var veldig hissige på å skjule infoen på skypen å
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Også ser du der det sies at han skal be dem endre PW, og at han sier han skal gjøre det... your Point is?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Han gjorde det selv. Tror han syntes det var enklere. Som Sander har sagt, han vet e-postadressen til den som han ga PW, dog en e-post er ikke nok til å felle noen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp