Æraen over for denne gang

DeletedUser

Guest
Gratulerer til DN som den seirande stammen, og gratulerer til Zippy med ein kjempeinnspurt for å ta førsteplassen.

Fin tråd du laga her Zippy, sjølv om eg personlig synest du starta litt kjepphøgt :D
Men det er jo dette som er ditt varemerke, snakke skrytande om deg sjølv for å få fokus.

Eg synest det var veldig fint at du tok deg tid til å fortelle litt om akkurat dette, for då ser eg at det er ein gjennomtenkt meining med denne måten å opptre på forumet på. No er eg ein av dei som har lest veldig lite her inne, så eg har alt for lite grunnlag for å uttale meg bastant om noko som helst, men det blir ofte til at ein dannar seg eit bilde av personar basert på det lille ein har av info. Derfor var det veldig hyggeleg å sjå denne tråden din :)

Måten du har omtalt dine stammemedlemmer på synest eg var veldig bra. Eg tvilar ikkje på at DN har hatt ei fin tid sammen internt i stammen, og det er alltid kjekt for ein "newbie" å få innblikk i egenskapane til andre spelarar :D

Takk til Torsth3 for veldig fin omtale, nesten rørande vakkert :)
Torsth3 var vel kanskje den aller viktigaste personen i IP no på seinvinter/vårparten. Litt mindre aktivitet heilt på slutten, men utan deg hadde vi nok hatt store problem. Du tok lederansvar når vi var i eit kritisk øyeblikk og har den egenskapen å vere positiv og inkluderande, samtidig som du er optimistisk og prøvar å sjå løysingar på problema. Du ofra store mengder egen fritid (og jobbtid trur eg :p ) for å få stammen dit den skulle. Som ledar er du virkelig suveren :)
Takk for den kjempeinnsatsen du utretta :)

Dei andre i ledelsen har fått sin gode omtale tidlegare (og der stiller eg meg bak kvart einaste positive ord), så eg nøyer meg med å seie dette om Torsth3 no :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
da skal eg ta disse spillerene som torstein ikke viste mye om ;)


tjilstad

- dette er en spiller som vet mye om TW han har bra oppsett på off og def tropepr har sannsens for fyren. Han er også veldig aktiv bidrar mye til stammen. Han gjorde også bra innsattse mot major zod som han utførste bra med di andre i k 56 dette fikk meg til like fyren endå mer. Han er aktiv men ved siden av det god leder også han var med i WN som leder fikk vist mye der ;)



zellika

- snakk om tidskrevene fyr det skal han ha. er ikke lett med han i stammen men lojal er han :D han hadde nesten kun balndingsbyer noe eg ikke likte så godt men dette er sta beist av di få. men tross til dette er dette en fyr har hat opplevd gode ting med og. men vil ikke si at dette vært blandt di beste medlemmene i WN :/





killer11

- ai ai ai for en spiller dette en som har vist meg mye bra (happy) ikke var han veldig bra leder for WN den tiden eg var innaktiv men han god spiller også :eek: . Dette er en spiller som vist meg mye bra her på v 9 og en troen på vil gjøre det bra på en anen verden. skjøll om vet at han var veldig innaktiv på slutten av verden noe som gjorde at var mangen KV på den brukeren (mest dasisti) som jobbet på den :)



Pelco

- her har vi et gammelt J.F.F. familie medlemm som kom til oss i k 65 mens vi var liten hatt mye bra med han veldig aktiv og god spiller. Sykt offansivt spiller som han vist så mang. han er gammel krigsveteran fra afghanistan blandt annet han sier dette ( der eg ser rødt der skal eg adle) noe som sier litt om hans offansive han angriper alt var vansklig gi han et bra cluster i k 65 men tror han blei glad med det han fikk :D


som torstein nevnte har eg rarte oppsett på off og def by ja dette kan eg godt si litt om også ;)

jeg følger litt annet def og off stil som henta fra amrikansk server da tita innom der en gang i tiden :D


def by består av følge

6000 spyd

10000 sverd

4000 bue

mat- 20000


off by består av følge

9000 øks

2500 LK

300 ram

hvor mye mat det tok husker jeg ikke i farten :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
+Ørjan var originalen her viste tidlig i spillet at han hadde lite frykt for andre større spillere. han "tråkket" paausan kontoen kraftig på tærne da vi yppet litt med ham mens han var i Banos. den frekkheten og fryktløsheten han viste da ga meg respekt han var alt for liten og hadde alt for mye deff til at vi gadd å kjøre mot ham (MYE moralstraff) Kontoen har også hatt dual på kontoen (Simen). Ørjan og Simen fungerte fint sammen en stund, men brøt samarbeidet sent i vinter/tidlig vår. Ørjan er flink deffmessig, og har mistet veldig få byer! BRA jobba!! har digget deg hele veien!



- angrepsmessig har ikke kontoen imponert meg. Mulig det er noe jeg har oversett, men hadde håpet på mer aggresivitet da kontoen ble flyttet opp til fronten. fikk etterhvert vite at det var dumt av oss å flytte denne kontoen i front fordi det var så langt for kontoen å nuke selv... meningen var jo at kontoene rundt skulle hjelpe med nukes og deff, så det krigsmessige samarbeidet mellom denne kontoen, paausan og carnifex burde vært MYEMYE bedre.. dette får vi ta med oss til senere Ørjan

Ørjan er og var orginalen ja, men jeg kom relativt tidlig inn her jeg også. En stund før vi gikk til IP. Planen til Ørjan var jo det at vi skulle sende et par nukes i ny og ne på dere, også være klar med 15 deffbyer, så ja :p

Samarbeidet raknet en stund ja, men jeg var også igjen inne på slutten ;)

Angrepsmessig er jeg enig i deg, og tror ikke du har oversett noe. Men ble vel også litt vanskelig å adle ifra aktive fiender med bare 1 by.
Flott liste, Torstein, og håper vi spiller sammen igjen senere ;)
 

DeletedUser

Guest
Ørjan er og var orginalen ja, men jeg kom relativt tidlig inn her jeg også. En stund før vi gikk til IP. Planen til Ørjan var jo det at vi skulle sende et par nukes i ny og ne på dere, også være klar med 15 deffbyer, så ja :p

Du kom ikke tidlig inn, du spillte ikke halve serveren på kontoen engang.
Når du kom ville du søke deg inn i IP med engang så hva du tror jeg gjorde mens jeg var i banos har du ikke noe grunnlag for og utale deg om.
 
Topp