Æraen over for denne gang

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, da vant vi v9, ikke særlig overraskende etter mitt syn.

Jeg, diktator av DN, vil nå uttale meg om hvorfor jeg gjorde så DN vant, hvorfor jeg kapra førsteplassen og selve grunnlaget for DN's styre som visste seg å være en mye bedre styreform enn den lause greia IP har hatt.

Til de svært lite informerte så legger jeg ut en liste over:

Stammer
Spillere
OD stamme
OD spiller
Stammekriger

Men over til det viktige, hvorfor lykkes mitt diktatori? Mange har en oppfatning om hva slags spiller jeg er, jeg vil tro det er relativt få som IKKE har en formening rundt meg. Jeg vil også kunne påstå at 4/5 har mer negativt enn positivt å si om meg og. Jeg kan si dere hva jeg tenker rundt det: I've got sucess!

Hvorfor har det vært suksess å blitt en så omtalt person?
Vel, folk blir mye mer oppmerksomme på deg, all prat på forum kan også gjøre at folk tror bedre om deg innen ferdigheter etc.
Jeg slipper å skrive søknader, folk inviterer/avslår meg uten at jeg trenger å gjøre noe.
Folk blir nysgjerrige på meg.
Dem vil vise at dem er bedre enn meg.
Etc.

Men dette handler jo ikke om jeg og mitt rykte eller annet.

Jeg vil starte å omtale hvordan DN har blitt styrt, spesielt med tanke på Bertil sitt siste innlegg angående dette:
[SPOIL]
Zippy er ikke "lederen". Og har aldri vært lederen alene. Alle i stammen er frie til å gi sine meninger om ting,
hvordan de føler det har gått og hva vi kan forbedre. Alle i stammen kan kalles ledere. Selv DON og Corsix.
Og dere to er ikke alene om tankegangen deres.

Faktisk, så kan jeg si så mye som at over halvparten i stammen er misfornøyd med hvordan Zippy oppfører seg.
Og vi har nevnt det til ham uten særlig forbedring. Men dette kan alltids endres. Vi kan starte på nytt,
en ny era hvor DN blir ledet som det den egentlig skal!

Skapelsen på DN:
Helt i starten av v9 merget DN sammen med en stamme som jeg var talsmann for.
Meg og Zippy ble enige om at stammen skulle ikke bli ledet av en person alene.
Zippy hadde glemt dette og jeg nevnte det uten særlig påvirkningskraft, derfor ingen forbedring.
Hvis en person følte seg uenig med personens valg så skulle han nevne det og finne en løsning
på problemet. Fikk aldri sagt det godt nok. Tror jeg faktisk ikke fikk nevnt det engang for dere i DN,
men hintet til det at selv om Zippy tar æren for det meste så tilhører æren hvert enkelt medlem i DN.

Nye tider:
Jeg er utrolig lei meg for dette, at jeg ikke fikk sagt dette til dere. Jeg har følt det sånn
at Zippy tok æren for det meste, men at æren egentlig hørte til alle i DN fordi jeg hadde
det inbrent i hodet mitt at DN skulle bli ledet som en enhet. Så for meg så har jeg aldri
tatt meg så nær av æressyken til Zippy som dere andre gjorde pga. uvitenhet om
hvordan ting egentlig skulle fungere.

Jeg er også utrolig lei meg for at dette ikke har blitt gjort noe med.
Men vi har kommet i en ny tid hvor vi faktisk skal lede stammen som den
skal bli ledet! En for alle, alle for en!

Selv om vi taper eller ei skal Zippy ikke være den som får all æren. Faktisk, så skal vi rakke ned på Zippy.
La han være den som får mindre ære i alt fra nå av for å gjenbetale det han har krevd.
Hvis dere i DN ikke synes noe særlig om dette foretaket så kan vi godt gjøre noe med det!

Akkuratt sånn skal det være fra nå av. Og jeg vil veldig gjerne invitere deg DONslask, og deg Corsix tilbake til DN.
Vi går i lysere tider framover og stammen skal ledes akkurat som dere ville at den skulle bli ledet :)

- Solace / McB

[/SPOIL]

Om ikke alle forstod dette så er det rennspekka tull, hvorfor? Jo, DONslask leava og vi måtte få han tilbake, så kanskje dere er interessert i hvordan det styres her i DN?

Her i DN har man en uvirkerlig frihet. Du kan vel så og si gjøre hva du vil, angripe hvem du vil og tilpasse deg spillestill eller annet akkurat slik det passer deg. Her i DN har vi gjennom v9 hatt en regel:

1. Gråbyadling skal kun foregå på eget territorium etter politisk kart, adling av grått utenfor disse områdene skal spørres om lov til naboer.

Dette er til stor forandring på IP sitt styre som er en strengt regulert stamme (sett forumet deres vetu!). Her mangler det ikke på regler, antall katas/rams i def byer og adelsområder er bare noen av reglene.
"Men hvorfor gi en så stor frihet til dine medlemmer Zippy?" Haha, motivasjon? Jeg tror at om en ikke får gjøre som en vil så går det på huet løs og surmulter kan oppstå, det gidder jeg ikke. Styr for deg selv, gjør som du vil, så lenge det gir resultater så bryr jeg da meg ikke hvordan.

DN er en vanvittig slapp stamme som så og si har vært uten ledelse. Jeg har fungert som en diktator, og en diktator kan da beskrives som en lating som gir de andre arbeidsoppgaver. Funker fett. Adle som en vil, gjøre som en vil, da slipper u depresjoner/folk som quiter eller annet.

"Vil ikke dette skape interne konflikter pga. krasj i planer mellom spillerne?" Har dere hørt om kommunikasjon? Går så fint altså. (bare man ikke tar inn folk som meg i stammen) Og skal det oppstod turmulter så går det an å gi begge en ørefikk og ta en privat samtale med meg innad, jeg klarer faktisk å sette på meg lederbrillene og styre litt ordentlig i blant.

______________________________________________________________________________________________________________

Det var litt om DN og hvordan den har blitt styrt, men denne ærerike stammen har jo også en historie. Den startet en sommerdag i 2011, lettere sagt 27th June 2011 - 18:11.
Hvorfor ble DN overhodet laget?
Fordi jeg fikk avslag til Forte.

Vel, når jeg hadde mekka stamme med klisjénavnet "Death is Near" så skulle jeg lage stammekrig mot alle de store stammene på v9.
Da fikk jeg opp følgende beskjed:

"Erklær krig

Kravene er ikke innfridd: Stammen din er nødt til å ha minst 5 medlemmer eller 15000 poeng for å kunne erklære krig."

Dette ble først forsøkt å tatt opp gjennom support:

[SPOIL]Henvendelse: Krigserklæring
Fan nr. 1 av Sylphida
2011-07-01 21:07:14
Erklær krig

Kravene er ikke innfridd: Stammen din er nødt til å ha minst 5 medlemmer eller 15000 poeng for å kunne erklære krig.


Hva slags sur er dette? Press mot å rekruttere? Har ikke min stamme de samme rettighetene som andre stammer fordi vi ikke er like mange? Dette er jo klart diskriminerende mot min stamme.

Kan du gi meg en begrunnelse for hvorfor dere forskjellsbehandler stammer og diskriminerer da små stammer?
Dakapo
2011-07-01 22:12:19
Hei Fan nr. 1 av Sylphida,

Det ble lagt inn sperre på hvilke stammer som kan erklære andre stammer krig. Dette ble gjort pga at det var store problemer med at stammer med bare èn spiller (som f.eks du har) erklærte krig mot alle større stammer på den verden.

Så nei det er ikke en diskriminering, men mer et tiltak for at vi skal unngå spam av krigserklæringer. I tillegg er det uansett minimalt stammer med mindre enn 5 medlemmer eller 15000 poeng kan gjøre mot andre stammer.


Mvh Dakapo
Co Community Manager
Fan nr. 1 av Sylphida
2011-07-01 22:15:09
Et tiltak som ødelegger for mange flere enn de som da spammer.

Det er jo diskriminerende når dere da gjør det ulovlig for små stammer enten i form av poeng eller medlemmer i å ha de samme rettighetene som da andre stammer.

Man kan ha akademi med 3k poeng, man kan altså adle med 3k poeng så minimalt man kan gjøre mot andre stammer når man har mindre enn 5 medlemmer eller 15000 poeng er noe jeg tviler på at du kan stå for.
Dakapo
2011-07-01 22:23:33
I de aller fleste tilfellene så kan jeg påstå at mindre stammer ikke har spesielt mye å komme med når det blir snakk i krig. :) F.eks store stammer mot mindre stammer, her vil uansett den største stammen ha en fordel da det er mer å hente hos dem.

Sperringen som er der vil ikke bli fjerna. Ønsker du å krige med noen anbefaler jeg deg og finne deg en stamme med flere spillere i, eller rekruttere da store deler av spillet handler om å jobbe sammen med flere spillere. :)


Mvh Dakapo
Co Community Manager
Fan nr. 1 av Sylphida
2011-07-01 22:28:12
Altså, at du nå forhåndsdømmer de mindre stammene ser jeg på som direkte provoserende og anbefaler deg at du holder deg utenfor slikt, en CM bør holde seg for god for det.

Altså, det har ingenting med saken å gjøre at jeg bør finne meg en ny stamme eller da ty til masse recruit for at stammen min skal få de samme rettighetene som andre.

Saken handler om forskjellsbehandling innenfor stammene noe jeg overhodet ikke kan se et grunnlag for. Gamle verdner kan ha mange spammetråder fra folk med over 15.000 som er n00bs. Det har dere sikkert fått erfaring med, at dere til den største glede prøver å ødelegge morroen og da poenget med tribalwars ser jeg på som svært frustrerende.
Dakapo
2011-07-01 23:02:21
Min stilling kan ikke dras inn i denne sammenhengen. Jeg er også spiller som alle andre på dette spillet, og har erfaring fra mindre stammer mot større stammer. Riktignok fra eldre verdener hvor dette ble et problem, og sperra derfor ble innført.

Jeg ser poenget ditt i at det kan virke urettferdig på nye verdener som f.eks V9, og kan gå med på å ta det til etterretning og høre om det er mulig å ta den sperra vekk på V9..


Mvh Dakapo
Co Community Manager
Fan nr. 1 av Sylphida
2011-07-01 23:04:02
Husk at du skal være nøytral og ta et objektivt synspunkt i slike saker. I stedenfor å ta din subjektive mening som spiller.

Ja, her det da blir et stort problem så veldig fint om du gjør det ;)

Du trenger ikke signere hvergang altså. Vet jeg masser om mye og, bare for å forbedre vet u.

-Zippy
Dakapo
2011-07-01 23:16:11
Hehe! Grunnlaget for å få inn den sperra er stort sett det samme som min mening om den, men jeg har lov til å ha min egen mening om ting selv om jeg har den stillingen jeg har. Jeg er tross alt en spiller med egne meninger også, men nok om det.

Signaturen min kommer automatisk hver gang jeg åpner for å svare på en melding :)


Mvh Dakapo
Co Community Manager[/SPOIL]

(Om det liksom skulle være interessant)

Vel, kom i hvertfall ingen vei og dermed ble det masserekruttering! Dette skyldes at disse medlemmene har vært innom DN:

jensen
aleku
BNSL2406
Rambo82
Lord Dark

Fikk i hvertfall muligheten til å erklære krig og laget vel en 6-7 kriger med engang. N00bsa ble redde og leava stammen så jeg ikke kunne erklære flere kriger i hvertfall :(

Videre ut i spillet så var det ingen sterke stammer i K45 av hva jeg så, men jeg så en liten stamme med høyt snitt ved navn: -LL- (Legends)

Etter litt prat så fikk jeg faktisk dem (Pitic., claudius93, Schizo, Solace, soppyknight, lampesvampe, Torg13, matazick og TheMrSondre) over til DN, utrolig i og med at jeg var helt alene i stammen mens de var 7 eller noe.

Fikk dem i hvertfall over og dermed var vi blitt en liten stamme med folk med ferdigheter over middels.

(Mer info om hvordan de andre spillerne kom inn i DN kommer i den individuelle beskrivelsen av hvert medlem senere)

Ihvertfall, vi gjorde ditten og datten, husker dårlig angående denne tiden må jeg si, men vi tok i hvertfall inn DONslask og Corsix grunnet at isabel hadde mindre deff enn Corsix.

Også ble vi store etterhvert og begynte å krige mot div. stammer.

Noen som husker SS btw? So Saftig, 2 tyskere som leda v9 en stund, vel, dem var i stammen vår og for å omtale den saken som fikk ganske kraftige utfall med tanke på det stadiet vi var på.
Saken gikk ut på: So Saftig hadde adlet byer Graffyz hadde claimet og hadde ingen interesse av å gi de tilbake.
Jeg krevde at han skulle gjøre det og om ikke ville jeg kicke han, vel han nektet å gi seg og forlot stammen/jeg kicket han. Grunnen for den strenge behandlingen var fordi spilleren var blitt større en stammen, noe kun jeg selv skal få lov til.
Noen ble hvertfall bekymret mens noen menet jeg hadde behandlet saken dårlig, deriblant Schizo og Sickofarmer som støttet SS og gikk også ut av stammen (Sicko fungerte som spion for dem).
Det ble etterhvertfall krig mellom DN og da den nye stammen til SS, Forte.

Dette var en svært jevn krig, men vi fikk i hvertfall tatt ut SS sammen med J.F.F (som vi var ally med). SS hadde i løpet av den tiden klart å lage turmulter i Forte og ved å gi blaffen i de andre medlemmene. Forte ble vel etterhvert oppløst pga. en buddha i fylla.
Nå begynner jeg å gå langt ut på vidda av hva jeg husker, men vet i hvertfall at vi erklærte krig mot store deler av v9 derav denne forumtråden:

....

Uff a meg, minner. Vel, hvertfall Forte ble oppløst og vi tok inn noen medlemmer derfra: Lord Sayver, Schizo, fjøsnissn, Landeplage og McBitch. Mens IP også tok inn et medlem: Trustie

Vel, det ble et gigantisk grått felt etter oppløsningen av Forte og de masseslettingene som da kom gjennom f. eks Lusty Dolly, Kayare etc., desverre for DN var IP nærmere og fikk derfor større fordel av dette, selv om vi fikk adlet noen byer.

Etter denne tiden har det for det meste omhandlet IP vs DN der IP ledet i starten og etter mergingen med Banos, men DN har gjennom store deler etter 8 mio. ca hatt ledelsen. Det har aldri vært noen veldig store sprikk i forskjell mellom DN og IP og det har alltid vært en viss spenning om hvem som skulle ta seieren i land.

Mer historie orker jeg i hvertfall ikke komme med og stopper herved angående det, mange mennesker møtt på v9 og mange koslige historier som en konsekvens av dette! Fin tid har det hvertfall vært.

______________________________________________________________________________________________________________________

Til sist vil jeg uttale meg litt om hvert enkelt stammemedlem i DN som hver og en er beundringsverdig på sin måte:

Fan nr. 1 av Sylphida:
Meg selv, så kommenterer ikke rundt meg, det kan evt. andre som ønsker gjøre.

DONslask:
+ med denne spilleren: Kan skape gode samtaleemner i skypechaten og spilleren har gitt bort en del gjennom tida.
- med denne spilleren: Vel, han er jo ekstremt lat da. Rank 4 på deg er jo rett å slett utrolig :p Det er desverre mange - ang. deg, men den aller største må nok være temperemantet ditt og at du aldri kan være seriøs. Vi så jo sist ditt temperemant ved å gå til IP og om dette ikke hadde vært førstemann til 25 mio hadde du aldri kommet inn igjen. DONslask har heller ingen ferdigheter innenfor tw og bruker IE. Sender tog på 30 sek og om han får inc så setter han opp kv. Har heller ingen lyst til å lære tw noe særlig.

valley:
+ med denne spilleren: Stiller alltid opp og har gode ferdigheter innenfor tw, liker også å adle store mengder av fienden og står på jevnt over med en kontinuerlig stigning. Pusher også opp de andre medlemmene når tida strekker til.
- med denne spilleren: Ble litt vel liten aktivitet på slutten kanskje? Er lite å klage på :p

Villarreal:
+ med denne spilleren: Store ferdigheter innenfor tw, sosial, bidrar med mye motivasjon og kommer med saklige og gode argumenter. Har vært svært viktig for stammen med tanke på kampanjer og refleksjoner.
- med denne spilleren: Svært variert aktivitet. Pessimist. Vant Tw-champion ufortjent!! :mad:

Major Zod:
+ med denne spilleren: Kriger, kriger og kriger. Dette er en soldat som på 10 dager kunne blitt forsvarsminister samt angrepsminister i USA. Elsker å drepe tropper, samme hva. Har en uffatelig stor motivasjon for å drepe motivasjonen til andre spillere. Har også stor spilleforståelse og er også en person med gode refleksjoner.
- med denne spilleren: Er for glad i å drepe, samme hva så skal han drepe tropper, alt av støtteinc fra fienden SKAL bli drept etc, dette koster for hans utvikling og det er nok grunnen for at han ikke er høyere oppe.

McBitch:
+ med denne spilleren: For en spiller! For en motivator! For en pådriver! For en kv.sitter! For en spiller! Helt komplett denne spilleren og påtar seg alle slags oppgaver. Passer inn i IP med all den planleggelsen denne spilleren gjør og alle de forskjellige detaljene han lager. Tabeller om at mulig og utrolig mye jobb som gjøres fra denne spilleren! Ekstremt lojal og støttende og! Bidrar med mye liv i chaten og.
- med denne spilleren: Rasist

Corsix:
+ med denne spilleren: Petter & Corsix er læringsvillige og i hvertfall Corsix er helt ny innen tw og har videreutviklet seg stort! Lojale ovenfor avtaler og annet.
- med denne spilleren: Prioriterte sin irl. buddy fremfor stammen. Man må kunne skille irl. og et spill.

lurvee:
+ med denne spilleren: Her har det vært mange spillere, men alle har vært relativt gode. Originalen skapte ofte liv i chaten og var en pådriver lik Bertil før spiller sluttet. Var også helt fersk innenfor tw, men var ekstremt god på å lære svært mye på egenhånd og var en god taktikker. Math. og Doyers har senere bidratt med humor på chaten og klart å adle litt grått på slutten her :p
- med denne spilleren: Svært lite aktivitet på slutten. Forsvant plutselig og.

Junior1:
+ med denne spilleren: Taktiker, svært målrettet og reflekterer en del, i harde tider spretter du plutselig opp og står virkelig opp! Svært viktig!!
- med denne spilleren: Variert aktivitet

kaisernico:
+ med denne spilleren: Ærlig spiller og ga veldig mange oppdateringer om hva som måtte bli gjort i nord og den tilstanden som var der. Eneste fyren som får DR for kv.er og! Sikret rammen godt og ga AI ingen muligheter for etablering.
- med denne spilleren: Satte nabo foran stammen på slutten her av v9, ellers ingenting å klage på.

Longshot:
+ med denne spilleren: Veldig stor kunnskap angående tw og har en stor spilleforståelse. Bidrar med aktivitet på chaten og.
- med denne spilleren: Mange utskiftninger, Kenneth er en ekstrem pessimist (verre enn Gard) og kan starte konflikter (gjelder deg og Eivind :p) Må ha mer tillit til ledelsen.

Finntrollet:
+ med denne spilleren: Svært lojal og koslig type, bidrar gjerne med støtte og står på hele tiden.
- med denne spilleren: Sjenert til 1000 og prater veldig lite, variert aktivitet.

grisepesten:
+ med denne spilleren: Svært gode tw-kunnskaper, suger i FIFA og kan være umulig å slå til tider. Hyggelig fyr, men liker dårlig kritikk :p
- med denne spilleren: Ekstremt variert aktivitet og kan forsvinne uten varsel i flere dager og har som flere andre i stammen et stort temperemant. 20 dualer gjennom v9. Også snyltern på staten da.

Black Adler:
+ med denne spilleren: Adlet kontinuerlig av Carnifex og har visst større tw-ferdigheter enn det jeg trodde hun inneholdt. Setter stammen høyt.
- med denne spilleren: Mangler litt innenfor tw, men er lite å klage på ellers.

Tomahawken:
+ med denne spilleren: Støtter hele tida, ikke vanskelig å be og har sikret 0 farer fra rammen.
- med denne spilleren: Lite på skype og variert aktivitet.

ORLY:
+ med denne spilleren: Lojal, takknemelig, behersket og en svært god oppførsel. Setter veldig pris på å få ha spilt med deg.
- med denne spilleren: Ikke altfor stor aktivitet :p

mattis2:
+ med denne spilleren: Bidro med 532k poeng
- med denne spilleren: Innaktiv

Lord sayver:
+ med denne spilleren: Først så må en jo omtale originalen, Eirik. For en spiller!! Var vel 5 alarmer hver natt i 30 dager på rad uten klagging, gjorde alt for å knuse IP og Oxcyder, bidro godt med aktiviteten i chaten og var en ekstremt koslig type. Desverre så ga han seg etter å ha bekjempet Oxcyder.
Even: Veldig koslig fyr.
- med denne spilleren: Mange utskiftninger etter Eirik, M-A-N-G-E. Veldig mye kv. jobb har måttet komme grunnet dette, liten aktivitet gjerne fra de nye eierne. Ingenting å trekke Eirik for når han var der foruten å slutte midt i verdenen!

secretsanta:
+ med denne spilleren: Koslig type som kan det en trenger å kunne på tw her på v9.
- med denne spilleren: Variert aktivitet og ikke mulighet for tw i skoletid, ble litt mye kv.jobb på deg :p

-=ÅGE=-:
+ med denne spilleren: Nattaktiv og bidro med 387k poeng. Bidrar så godt han kan.
- med denne spilleren: Klarer ingenting på tw, f. eks er tagging, forkortelser, dodging og annet ukjente ting for denne spilleren.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Også må jeg bare takke for motstanden vi har fått på v9! Har vært koslig.

Velger å ikke uttale meg mer om hva jeg mener om DONslask heller grunnet at jeg da ikke vil klare å unngå å bryte forumreglene.

Også er e farvell med tw for min del, så ha det koslig videre her på tw/irl alle sammen også håper jeg at dere alle klarer å slutte en dag!

Ha en ellers så god dag!

-FNAS/Zippy
-Diktator i DN
Ingen Zippy ingen DN
DN=Zippy
 

DeletedUser

Guest
likte hva du skrev om hva som er positivt og negativt om hvert medlem i din stamme ;) kanskje gjøre det på IP sin side også? :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Jøss, bra post! :) Vært kult å fått på IP sin side og!
 

DeletedUser

Guest
hva gjør jeg oppe på denne tiden av døgnet? er jo ikke noe å sjekke nå :p

Veldig bra post, zippy! skal se om jeg får tid i morgen til å lage en liste for IP sin del :)

om noen andre vil begi seg ut på oppgaven, så kjør på :p
 

Siren of the woods

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Her ser du en som kan skrive!, Kjepe å høre at du ikke tar ALT selv zippy :p Har aldri spilt eller snakka med deg :p Så jeg vet ikke helt hva jeg skal si om deg...... Kan vel si det jeg har hør er ikke av det mest positive :p men men FLOTT POST !!!!!


-Sander/Ensifux-
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kan jeg spørre om to spørsmål Zippy? :)
Hva er grunnen til at du startet på v9, og hvorfor det merkverdige nicket? :p
Veldig fin post btw. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Grunnen for å starte på v9 var for å ha en konto som æret Sylphida og grunnen for å kalle meg det var fordi Sylphida er og var en svært viktig person for meg, spesielt rundt de tidene da v9 startet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
DONslask:
+ med denne spilleren: Kan skape gode samtaleemner i skypechaten og spilleren har gitt bort en del gjennom tida.
- med denne spilleren: Vel, han er jo ekstremt lat da. Rank 4 på deg er jo rett å slett utrolig :p Det er desverre mange - ang. deg, men den aller største må nok være temperemantet ditt og at du aldri kan være seriøs. Vi så jo sist ditt temperemant ved å gå til IP og om dette ikke hadde vært førstemann til 25 mio hadde du aldri kommet inn igjen. DONslask har heller ingen ferdigheter innenfor tw og bruker IE. Sender tog på 30 sek og om han får inc så setter han opp kv. Har heller ingen lyst til å lære tw noe særlig.

Nå som vi endelig har vunnet v9, så kan jeg komme med noen tilleggsopplysninger om denne spilleren. At spilleren er god er relativt riktig, men for meg så har denne spilleren flere - enn +. Zippy ramset opp temperamentet, og det er jeg helt enig i. En annen ting er at DONslask er lite behjelpelig dersom en stammefrende trenger hjelp, som f.eks når zippy logger på skype, så skal DONslask begynne å kverulere. Vi har hatt flere episoder der DONslask har skapt dårlig stemning i chaten ved å regelrett hemmeligholde informasjon en annen i stammen trenger. Jeg oppfattet DONslaks som en meget bitter og sur type, en type som setter seg selv i sentrum, noe han beviste også meget godt ved å forlate DN til fordel for IP. Denne spilleren har absolutt mistet all min respekt, og jeg er sjeleglad for at v9 er over så jeg slipper å tilbringe flere sekunder i samme stamme som denne spilleren.

Jeg vil med dette presisere at jeg her kritiserer spillerstilen hans.

Dersom jeg skulle valgt meg en stamme, skulle DONslaks dessverre ha havnet på sisteplass over de jeg ønsket i en stamme. Han er god - ja, men han er ingen stammefrende overhodet. Harde skyts fra meg mot deg nå DONslask, men jeg regner med at du ikke bryr deg uansett.

Uansett så var dette innlegget et av zippy sine beste. Jeg må si jeg tok å slo hodet X-antall ganger i veggen når jeg leste supporthenvendelsen, men da vi her snakker om zippy så skjønte jeg jo at det bare var normal kverulering fra hans side :p

Jeg håper IP kommer med en lignende liste over + og - av sine medlemmer :)
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fin post fra deg det her og Scar.

DON er ikke den som gidder å gjøre særlig mye selv, men han kan være koslig, men nok et men! Han visste svært dårlige vurderinger og skuffet stort når han gikk ut av DN. Spesielt med tanke på at grunnen var en normal samtale innad i DN.

Men grunnen for at jeg poster nå er følgende utsagn fra deg DON: "At spilleren er god er relativt riktig"

Nå håper jeg du surrer? Ellers har du vært relativt borte i huet mens du har vært i DN :p
DON god? Han bruker faktisk IE som sagt, klarer ikke håndtere incs, aktiv 30 min maks om dagen og sender tog på 30 sek, minst..

Spillemessig så var DON på bunn 3 i DN, ingen tvil rundt det.

Edit: Er visst ikke alle som er enige med deg ang. min førstepost :p
Et rødt rykte der visst ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er ordet "relativt" et meget relativt begrep. Jeg vil si at han er rimelig dårlig, han gjorde jo egentlig ingenting i DN bortsett fra å lage kvalme såklart :)

Nå fikk jeg også et rødt rykte gitt. Sannheten svir ja!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det må jeg si Zippy, en utrolig god og interessant post dette. God lesning.
 

DeletedUser

Guest
skal prøve en liten +/- i mine øyne med tanke på IP :) De siste som kom inn fra WN kjenner jeg ikke så godt siden jeg ikke fikk vært så aktiv selv siste 1,5 mnd av v9. IP har hele veien ligget et hestehode bak DN, og hadde en liten ledelse da vi tok inn flashback og dasisti fra banos. IP har hatt Black Rose som sin overornede leder, men mange medhjelpere inn i ledelsen (sikkert noe likt DN). Black Rose eller Lady Ibex som hun også er kjent som, har ledet stammen på sin måte. mange meninger om denne kvinnen. Mange historier som også ikke forteller den fulle sannhet (husk at en sak alltid har MINST to sider) synes LI har blitt litt mye huntet av noen av DN spillere som tydeligvis hadde noe personlig mot henne. Vel denne posten er ikke om deres sak, men kan lett bli litt for mye person her og litt for lite sak etter min mening! Jeg personlig er blitt glad i LI som person, men vi har litt ulike syn på hvordan vi skal lede en stamme på best mulig måte. men jeg tror summen av henne i ene ytterkant, meg i andre ytterkant og alle andre ledere midt i mellom har utfyllt hverandre på en ganske ok måte for stammen som helhet :) I IP har vi slitt med noe frafall underveis av dyktige spillere, men vi har da klart å ro oss i land på en fin måte :) Jeg er veldig takknemlig for all tiden jeg har fått være i IP! en FANTASTISK morsom og hyggelig gjeng! For meg er samholdet i stammen jeg er med i viktigere enn resultatet i spillet. Jeg er veldig enig i det zippy sier om at medlemmene blir mer aktive, og stammen gjør det bedre så lenge alle koser seg med spillet og i det sosiale livet i stammen :)



så litt +/- om de jeg føler jeg kan si noe om i IP, mange detaljer som sikkert er glemt med når duals ble byttet osv, fler spillere som har vært innom flere av kontoene.





paausan (paausan, snowfire og meg) kan prøve å si noe om oss også

+ veldig samkjørt trio som har utfylt hverandre bra! utrolig bra samhold på kontoen. DIGGER paausan og snowy!! høy aktivitet på kontoen der alle tre har tatt ansvar. når vi har giddet å planlegge/gjennomføre har vi stort sett klart det vi har forsøkt på. føler (uten å skryte) at vi på det jevne har vært en av V9s mest aktive kontoer, jfr medaljeranking og OD

eneste by vi har mistet gjennom hele V9 (foruten readlinger) er to eller tre byer til dasisti.

ellers synes jeg paausan er HÆRLIG her på off-forumet. ler så jeg griner av den mannen!!! Snowfire blir litt mer affektert over ting som skjer, og lar seg rive litt ut i diskusjoner her og der uten å veie sine ord så nøye før han skriver dem. Men han lager mange fine oversikter, og er flink til å dra frem relevant fakta i mange diskusjoner osv :)

Jeg prøver å holde en respektfull tone her på off-forumet. tråkker selvfølgelig noen ganger i "baret"...har hvertfall prøvd å ikke ta meg så veldig selvhøytidelig :)



- dabbet noe av siste mnd da vi egentlig burde skrudd opp aktivitetsnivået ennå ett hakk for virkelig å kjempe om seieren. litt surrete at vi ikke tok konsekvensen av innadlingen til zippy siste døgna... vi visste jo det ville skje og skulle selvfølgelig ha innadlet selv for å sikre 1.plassen. tabbe som kostet oss seieren



Xenex

+ Denne kontoen har vært aktiv hele v9. en VELFORTJENT 3.plass! originalen på denne kontoen har vært her hele tiden. hatt noen duals underveis som originalen har fått til veldig godt samarbeid med :) Bjørn Erik som er originalen er en FANTASTISK fin fyr! Jeg er sikker på at jeg kommer til å holde kontakten med deg uavhengig av TW videre i livene våre. Alle som er så heldige å kjenne Bjørn Erik vet hvor unik person dette er :) fantasisk til å ordlegge seg, fantastisk reflektert og har mye livserfaring å dele (huff nå blir jeg nesten sentimental her). Spillmessig så suger han bigtime (rofl) neida.. bjørn erik kan alt som trengs for spillet. taktisk har bjørn erik også mange sterke sider. denne spilleren ble kraftig undervurdert pga lav OD. Men han deffet jo opp alle andre enn seg selv. Lå trygt beskyttet lenge på v9. men han viste jo skillz da han flyttet seg bort til vestfronten å begynte å lage litt offtropper også :) skulle hatt deg tidligere i fronten. Dualene må jeg også virkelig berømme på denne kontoen: Sindre, Martin og silent boss!! BRA JOBBA GUTTER!!! uten dere hadde ikke xenex kontoen endt opp der den gjorde



- flyttet for sent frem til fronten. skulle gjerne hatt bjørn mer på off-forumet når vi andre skreiv oss litt bort. om twteamet hadde fått inn en som bjørn erik i teamet hadde alle vært glade i hverandre :D





Carnifex

+ Frem til årsskifte vil jeg påstå at denne kontoen kanskje var v9s beste. En motivert LI, drosera og ask holdt kontoen aktiv 24/7, farmet som gale og lagde store gjennomtenkte planer for stammen. fantastiske spillere når dem er aktive. drosera og ask forsvant dessverre ved årsskifte. kontoen har aldri blitt helt den samme etter dette. når LI var alene synes jeg hun gjorde en fantastisk jobb. LI er sta, og det viser seg i kamp om byer. Martin (fra xenex) gikk over som dual på carnifex, men han hadde ikke tid til å drive kontoen så mye alene som han ble nødt til. Men han gjorde en kjempeinnsats. Predikkas kom inn som dual siste mnd og bidro til å holde litt liv i kontoen siste tiden :)



- etter at LI ble mye alene på kontoen hadde hun litt mange oppgaver i tillegg til å sitte på den største frontkontoen. hun tok mye ansvar, men ble nok av og til litt utslitt av å ta på seg for mye. at noen i stammen ikke helt fulgte alt som skulle følges hjalp vel ikke akkurat på motivasjonen. dårlig aktivitet siste par mnd. Litt lite offensiv i fronten etter min smak (men vet ikke om dette kan sies som negativt da... er jo spillestilen man velger..hehe)



dasisti

+ Dasisti merget med Burton. De kjenner hverandre også RL meget godt! GODGUTTER!!! man skal lete lenge etter spillere som er så dedikert til spillet og stammen. Dasisti ble raskt tatt inn i ledergruppen etter overgangen til IP. Dæven å mye morro jeg har hatt det, spesielt sammen med dasisti som vel var den mest aktive IG av dem to. Dasisti (Jørn) er en utrolig fin fyr som har store ferdigeter IG. god motivator for stammen! dasisti har fantastisk innstilling til å bidra til alle som trenger hjelp, mine nukes er dine nukes osv.. HÆRLIG!!



- må begynne å slenge inn noen nukes i faksa dine :D ellers lite negativt å si:)



trustie

Denne kontoen skiftet eier i vinter da originalen (magnus) var møkklei. Han som tok over, (mikael) har jobbet fint med kontoen til v9s slutt

+ magnus var flink i spillet, og stod fint i mot angrepene fra IP da han var i MC (utbryterne fra Forte stammen), (den stammen glemte du å nevne zippy.hehe) Da MC gikk i oppløsning gikk magnus inn til IP. han tok de byene han ville ta.

+ mikael - veldig lærevillig og lojal person. gjør alt han får beskjed om!! SUPER person å ha i stammen på en konto som støtter opp andre spillere

- magnus: litt lat, gikk lei

- Mikael: litt liten erfaring (men du lærer svært fort!!)



LittleNewbie

+ LittleNewbie er en komplett TWspiller!! FANTASTISK fin og jovial fyr! har virkelig vært glad for å bli kjent med deg og vet jeg også kommer til å holde litt kontakt med deg uavhengig av TWlivet videre! LN har hele tiden vært alene på kontoen. Han kan alt som trengs i spillet. flink både offensivt og deffensivt. som alle kjenner til er han meget reflektert og diplomatisk annlagt!! Bidrar til mye kos i spillet og sosialt når han har tid. Om LN skal spille TW senere, så fort dere å rekruter ham!!



- dårlig tid til TW



fingreslitte

+ Denne kontoen sin original (pointwhore) er en fantastisk person og spiller. Ingen vil være nabo av point med god grunn. om han bestemmer seg for å ta noe, så gjør han det som skal til for å lykkes. Point har masse humor, og bidro lenge til at IP vokste seg store IG og hadde det svært morro i skypechattene!! UTROLIG synd at vi ikke klarte å beholde motivasjonen til point tiden ut. V9 kunne kanskje sett annerledes ut om motivasjonen til point hadde vært på topp hele veien!!! LOVE U MAN!! har deg på mumble og face, så kommer garantert til å plage deg litt i fremtiden også!



- HAN SLUTTA



+ Markus tok over etter point. han gjorde en flott innsats når han kom inn!!

- litt fersk i spillet (men lærte svært fort) så vet ikke om man kan si at det er negativt. til tider skulle jeg ønsket mer aktivitet :p



Ensifux

+ Originalen gandreas er en komplett spiller på mange måter! DIGGER denne fyren fra Ålesund. litt grådig og gjerrig, men fantastisk morsom å prate SHIT med :D Denne fyren fulgte mye sammen med point. ble dessverre borte også sammen med point. utrolig mange fine skypesamtaler jeg har hatt med andreas!! savner deg og point masse!!! spesielt mot slutten her på V9

- slutta for tidlig

+ siren of the woods: Utrolig fin gutt fra vestlandet. han var først på trustiekontoen, så på carnifex for så å flytte seg over til trusteikontoen. gjør alt han får beskjed om, og tenker svært lite på seg selv! HÆRLIG å bli kjent med deg og ha deg i stammen!!! synd nettet ditt var veldig ustabilt. Håpløst å micce :D



- litt for liten aktivitet etter han forlot trustiekontoen



Lulli

Mikael fra Tromsø

+ fantasisk hyggelig gutt fra nordens paris! har jobbet jevnt og godt i øst og fikk til og med skryt fra zippy om at han var den eneste i IP som kunne fake :D Kjempet mye mot spesielt major zod og skal ha for at han var primus motor i østfronten sammen med Ashi (love) som kom over som dual. da ashi kom på lullikontoen fikk kontoen en kjempedriv!!! ashi og mikael jobbet fantastisk sammen!



- skulle hatt mikael ennå mer aktiv. ashi måtte inn å prøve å redde stumpene på mr. xxx kontoen



+ Ashi. Kontoen fikk nytt liv da ashi kom inn som dual hos mikael. Motivasjonen til mikael ble boostet av ashi sin galskap. ashi er en unik person som alle bli utrolig glad i!!! han kan det som trengs å kunne for å spille tw på et høyt nivå!! sosialt er ashi et funn for en stamme. ALLTID positiv og bidrar med det han kan!!

- at du måtte gå over til mr. xxx kontoen...hehe



gertpe

+ alene på kontoen. særdeles hyggelig voksen mann fra danmark. spillmessig kan han spillet meget bra! gjør som han får beskjed om! Har digget når du har beveget deg på "tynn is" på chattene. du sier ting som det er. du får MASSE KJEFT og tåler det utrolig bra! STOR respekt for deg Gert, både som spiller og som person! Om jeg møter deg IRL en gang, skal jeg spandere en dejlig bayer eller 5 på deg!!! Fin og jevn aktivitet etter halvspilt v9 og ut :)



- vet ikke alltid de riktige tidspunktene å kritisere på :p skulle hatt deg frem i fronten jeg :)



Må skrive siste 10 i morgen eller på torsdag, skal tidlig opp i morgen på jobb :p håper det går fint :)



mr. xxx

+ Denne kontoen har det vært mange forskjellige spillere på. mest stabilitet var det etter at gamla og rebell tok over. Disse viste seg å kunne forsvare seg meget fint. DN slet lenge for å trenge gjennom murene så lenge de holdt seg aktive på kontoen. sent i vinter ble det endringer i aktivitetsnivået til disse spillerne pga ting IRL. de klarte ikke da å holde den aktiviteten som krevdes for å stå i mot presset fra DN. Ashi gikk over fra lullikontoen over til mr. xxx fikk etter hvert noe dual hjelp fra tidligere duals hos victoryforsylvaneskontoen.. men da de tok over kontoen var mye av kontoen ødelagt. de kjempet heroisk for å stå i mot/forsinke DN i nedadling av kontoen, men det raste stygt spesielt siste mnd av v9. I og med at det har vært så mange forskjellige på kontoen, har skillz og aktivitetsnivået vært veldig varierende. fra det helt proffe til det mest amatørmessige som var å finne i fronten mellom IP og DN. uansett er det mange personer som har bidratt i STOR positiv grad inn i stammen



- Ustabilitet på kontoen





victoryforsylvanes

+ dette har vært en dual/trippelkonto. Alle kjenner jo til Nicehunter. han var leder i WN. Man kan si mye om innleggene til nicehunter. Ser at han provoserer mange, men det er det da fler som gjør. Nicehunter skal ha creds for virkelig å ha stort overblikk på spillet, aktiviteten er upåklagelig, ofte litt mye av nicehunter :D hver gang som jeg logger på skype går det maks ti sek før jeg får inn 3-4 mld fra han :p. bidrar MYE til økt aktivitet også for sine stammefrender :) IG viste victorykontoen en stabil vekst. tok byer fra innaktive eller noobs, så kan ikke si så mye om egentlig krigerferdighetene. Ytrer selv at de er best defensivt, men har ikke hatt mulighet til å vise sine kunnskaper da de har levd mye på rimmen. Nicehunter kjører et litt uvannt oppsett på troppene sine i Off og deffbyer. Personlig så synes jeg troppene de produserer tar alt for lang tid å produsere i.f.t om man ønsker effektivit å krige... de får evt selv dele her hvordan oppsett de bruker.



- Skinner litt igjennom noen ganger at det er en aldersforskjell mellom nicehunter og andre ledere i IP. (dette er ikke vondt ment!) Nicehunter har hakket mye på her på forumet, kanskje noe han innimellom har bedt om selv, men skjerpings folkens! hetsing på randen til mobbing her inne blir for teit!!! (litt faderlig her nå...hehe) Nicehunter kan nå LANGT innen TW-verdnen, men han må modnes litt mer og vite litt mer hvor han skal ta sine kamper her på off-forumet. men han har et UTROLIG bra potensial!!



Flashback

+Ørjan var originalen her :) viste tidlig i spillet at han hadde lite frykt for andre større spillere. han "tråkket" paausan kontoen kraftig på tærne da vi yppet litt med ham mens han var i Banos. den frekkheten og fryktløsheten han viste da ga meg respekt :) han var alt for liten og hadde alt for mye deff til at vi gadd å kjøre mot ham (MYE moralstraff) Kontoen har også hatt dual på kontoen (Simen). Ørjan og Simen fungerte fint sammen en stund, men brøt samarbeidet sent i vinter/tidlig vår. Ørjan er flink deffmessig, og har mistet veldig få byer! BRA jobba!! har digget deg hele veien!



- angrepsmessig har ikke kontoen imponert meg. Mulig det er noe jeg har oversett, men hadde håpet på mer aggresivitet da kontoen ble flyttet opp til fronten. fikk etterhvert vite at det var dumt av oss å flytte denne kontoen i front fordi det var så langt for kontoen å nuke selv... meningen var jo at kontoene rundt skulle hjelpe med nukes og deff, så det krigsmessige samarbeidet mellom denne kontoen, paausan og carnifex burde vært MYEMYE bedre.. dette får vi ta med oss til senere Ørjan :)





Kjetil1

kjenner ikke denne spilleren som godt

+ spilte alene på kontoen. hadde en stabil vekst , ble pappa da jeg satt kv på Ensifux og adlet ned det ene clusteret ved ensifux. den tålmodigste spilleren på v9- tok plenty av gråbyer <300 poeng :p

- kontoen kjørte mye deff. da vi kjørte litt mot denne kontoen fra ensifux, hadde jeg 8 offbyer og 12 adelstog til å adle 9 fulle deffbyer og 3 offbyer. Om alle troppene hadde blitt stående i byene slik de stod skulle dette ikke vært mulig å få til :p det var litt for lett å finte troppene vekk fra der det skulle bli adlet. det skal legges til at han ble pappa akkurat da adlingen skjedde, men troppene ble da flyttet. Du skulle heller aldri gått med på å "gi bort" de siste 5 byene som ikke ble adlet gjennom kriging.. spiller ingen rolle. HYGGELIG FYR VIRKET DU SOM!!



tjilstad

Kom fra WN på tampen da jeg var lite aktiv, så andre får si +/- her (nicehunter burde ta dette :))



zellika

samme som over



killer11

samme som over



Pelco

samme som over



ozwegian

+ eneste gjenlevende fra UN. ga ALDRI opp på tross av stor motgang! har alltid vært meget positiv å samarbeide med! skriker aldri etter hjelp og viser stor takknemlighet når noen bryr seg om ham. Meget positiv kar å ha i stammen :)



- skulle hatt deg mer aktiv, farmet lite noe som dempet mye veksten



Shanks82



Her kan andre som kjenner shanks si mye mer enn meg.

+ herjet med dem rundt seg når han hadde tid til å spille. GODE kunnskaper både offensivt og defensivt!

- lav aktivitet, og liten/ingen deltagelse på skype.





Ok folkens. Vil poengtere at dette er mitt syn på de positive og negative sidene ved de kontoene jeg kjenner i IP, som sagt kjenner jeg jo noe til de siste kontoene som kom inn fra WN, men tenker at andre har mye bedre forutsetninger for å si noe mer enn meg. SIKKERT noe jeg har utelatt/oversett, men poenget var å gi litt "headlights"



IP har vært en fantastisk gjeng å være sammen med! har storkost meg på V9!! TUSEN TAKK til dere ALLE!



DN folka er stort sett en fin gjeng! Selv Zippy er kos å preike med privat på skype



ØNSKER dere ALLE lykke til videre i livet og her i TW!
 
Sist redigert av en moderator:

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ja, da vant vi v9, ikke særlig overraskende etter mitt syn.

Jeg, diktator av DN, vil nå uttale meg om hvorfor jeg gjorde så DN vant, hvorfor jeg kapra førsteplassen og selve grunnlaget for DN's styre som visste seg å være en mye bedre styreform enn den lause greia IP har hatt.

som jeg husker det vant nesten IP pga av 2 av dine medlemmer ikke likte lederstilen din... og forlatte stammen pga de ikke ville at DU skulle vinne... men jeg vet ikke jeg... slik jeg ser det hadde du flaks at medlemer dine gikk tilbake pga dårlig samvittighet for de andre medleme i DN

og zippy... jeg vet ikke koffer du er som du er... men å fremstå seg selv som du gjør er bare idiotisk..

Mvh stiff
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
som jeg husker det vant nesten IP pga av 2 av dine medlemmer ikke likte lederstilen din... og forlatte stammen pga de ikke ville at DU skulle vinne... men jeg vet ikke jeg... slik jeg ser det hadde du flaks at medlemer dine gikk tilbake pga dårlig samvittighet for de andre medleme i DN

og zippy... jeg vet ikke koffer du er som du er... men å fremstå seg selv som du gjør er bare idiotisk..

Mvh stiff

Som jeg husker så vant IP nesten på grunn av to svikere og en som har et vanvittig temperemant, at du prøver å legge skylden over på meg kan du være alene om, nå tror jeg også du vet svært lite angående den saken så da burde du kanskje holde kjeft? Du er vanvittig irriterende og vanvittig dårlig på banen og. Så best du ikke uttaler deg før du synker ned på nicehunter-nivået som er en egen klasse i bunnen under bunnen.

At 1 som er innaktiv og har kv i 90% av tiden skal synes dårlig om meg bryr jeg meg svært lite om og. Fordi da har han svært lite å si etter mitt syn og vet nok heller ikke hvordan jeg styrer. Forresten så var det jeg som satt han i store deler av spillet, gjorde det meste på den kontoen så han burde egentlig vært svært takknemlig for hva jeg har gjort for han, men det gadd han ikke, så gidder ikke å gjøre det for noen andre videre.

Å fremstå som meg er en ære fyllt av spekulasjoner, shittalk, morsomheter, interessante møter og en helt ny måtte å spille på, slik du fremstår så vil jeg ikke anbefale deg å spille på denne måten.
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Som jeg husker så vant IP nesten på grunn av to svikere og en som har et vanvittig temperemant, at du prøver å legge skylden over på meg kan du være alene om, nå tror jeg også du vet svært lite angående den saken så da burde du kanskje holde kjeft? Du er vanvittig irriterende og vanvittig dårlig på banen og. Så best du ikke uttaler deg før du synker ned på nicehunter-nivået som er en egen klasse i bunnen under bunnen.

At 1 som er innaktiv og har kv i 90% av tiden skal synes dårlig om meg bryr jeg meg svært lite om og. Fordi da har han svært lite å si etter mitt syn og vet nok heller ikke hvordan jeg styrer. Forresten så var det jeg som satt han i store deler av spillet, gjorde det meste på den kontoen så han burde egentlig vært svært takknemlig for hva jeg har gjort for han, men det gadd han ikke, så gidder ikke å gjøre det for noen andre videre.

Å fremstå som meg er en ære fyllt av spekulasjoner, shittalk, morsomheter, interessante møter og en helt ny måtte å spille på, slik du fremstår så vil jeg ikke anbefale deg å spille på denne måten.

"svikerne" dine kom tilbake til stammen... og du er vist glad for det ser jeg...

men jeg lurer på kordan du kan uttale deg over min spillestil... sist jeg husker har ikke du vært borti den...
jeg sier nokk ikke at jeg er på noen måte bedre en deg i dette spille... men å være så jævlig høy i hatten gjør deg til hva jeg kaller en dårlig vinner. og du liker å ut skjele og slenge dritt om mange spillere ser jeg... utrolig at folk følger deg.

latt oss prøve å ikke gjøre dette til en krangel... men gratulerer med seieren og 1. plassen på verden 9-
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
som jeg husker det vant nesten IP pga av 2 av dine medlemmer ikke likte lederstilen din... og forlatte stammen pga de ikke ville at DU skulle vinne... men jeg vet ikke jeg... slik jeg ser det hadde du flaks at medlemer dine gikk tilbake pga dårlig samvittighet for de andre medleme i DN

og zippy... jeg vet ikke koffer du er som du er... men å fremstå seg selv som du gjør er bare idiotisk..

Mvh stiff


det skal vel sies at, når jeg har en dårlig dag så skal det ingen ting til før det rakner for meg! (det har de fleste merka).

+ scar er ikke særlig glad i meg siden jeg hadde en fylle runde som gikk litt over gjennomsnittet utover han.



Mitt skill nivå kan dere si hva dere vil om.
(føler det er mest hatet zip og scar har mot meg som er grunne til det dem skriver).
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
det skal vel sies at, når jeg har en dårlig dag så skal det ingen ting til før det rakner for meg! (det har de fleste merka).

+ scar er ikke særlig glad i meg siden jeg hadde en fylle runde som gikk litt over gjennomsnittet utover han.



Mitt skill nivå kan dere si hva dere vil om.
(føler det er mest hatet zip og scar har mot meg som er grunne til det dem skriver).

"Fylle runde", tja uansett hva du så har gjort, eller ka eller ikke ka, temperament eller ikke........da er du gotatt i min verden. Med det som skjer her på TW en gang iblandt, da trenger man litt voksen adspredelse (pils e.l.) Dette var ikke en oppfordring til vores unge spillere.......hold dere fra alkohol, se åssen det er gått med noen av oss!!!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
"svikerne" dine kom tilbake til stammen... og du er vist glad for det ser jeg...

men jeg lurer på kordan du kan uttale deg over min spillestil... sist jeg husker har ikke du vært borti den...
jeg sier nokk ikke at jeg er på noen måte bedre en deg i dette spille... men å være så jævlig høy i hatten gjør deg til hva jeg kaller en dårlig vinner. og du liker å ut skjele og slenge dritt om mange spillere ser jeg... utrolig at folk følger deg.

latt oss prøve å ikke gjøre dette til en krangel... men gratulerer med seieren og 1. plassen på verden 9-

Er glad for at noen svikere ikke ødela for oss andre ja.

Hvordan jeg kan uttale meg om din spillestill? Se på signaturen din du så kanskje det går opp for deg snart. Å være høy i hatten kan man være når en er så himla god som meg. Slenger dritt til n00bs som ikke klarer å uttale seg overhodet som nicehunter og Sondre.

Flott å se at DON klarer å innse at han har temperemant her da :)
DON er en kjernekar i rolig og edru tilstand! Men som med mange andre kan det fort gå gæernt i alkoholpåvirket tilstand :p
 
Topp