Ødelegge samlingplassen?

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hva skjer når jeg ødelegger samlingsplassen?
Og hva skjer med de troppene som er i byen jeg angriper?


Ja, jeg vet det er et rart spørsmål, men jeg har aldri prøvd det.
 

DeletedUser

Guest
Det som skjer når du ødelegger samlingsplassen, er at den byen som du har ødelagt den i, ikke kan motta støtte som er sendt etter at samlingsplassen er knust.

Så hvis du knuser samlingsplassen, og det allerede er støtte på vei, så kan den komme inn i byen
Og det skjer ingenting med troppene som er i byen, de bare er der :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dersom man ødelegger samlingsplassen vil landsbyen med ødelagt samlingsplass ikke kunne sende troppene ut fra landsbyen før samlingsplassen er bygget opp igjen. Å ødelegge samlingsplassen vil med andre ord gjøre at forsvareren ikke kan backtime angrepet ditt :)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det som skjer når du ødelegger samlingsplassen, er at den byen som du har ødelagt den i, ikke kan motta støtte som er sendt etter at samlingsplassen er knust.

Så hvis du knuser samlingsplassen, og det allerede er støtte på vei, så kan den komme inn i byen
Og det skjer ingenting med troppene som er i byen, de bare er der :)

Hmm:(
Håpte de ville bli borte jeg :eek::rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
Da må du nok adle byen ;)

Men har et spørsmål om samlingsplassen jeg og, og tar det her: :)

Teletubi knuser samlingsplassen min, og det kommer et nytt nuke om 2 min. Samlingsplassen bruker 03:45 (tror dette var riktig) på å "bli bygd opp". Om det er igjen 2 min på samlingsplassen da nuket kommer (med kats på samlingsplassen), hva vil skje da? Vil oppføringen av plassen bli avbrutt, eller vil det ikke skje en dritt? :)

Fytti rakkern, den var jaggu en uoversiktlig post :eek:
 
Topp