Øktfarming - farm raskere enn noen gang før!

DeletedUser

Guest
Tusen takk for dette!
Dette bruker jeg definitivt!


~ Noif
 

DeletedUser

Guest
Åh. Vet ikke om du kan bokmerke/lagre sider der du allerede har fylt inn troppene men du kan prøve!

Så lenge du har rapportene så funker det fint er bare og lage ei egen bokmerke mappe hvor du hiver inn alle lenkene til Angrip igjen med de samme troppene på rapportene.

Jeg har had problemer med økter på v1 når jeg har brukt det til andre ting en farming hvor byene blir random enten etter klokken 05 vær dag når acounten logges ut eller når jeg har skifta navn eller tatt en ny by men når det er så spesefikt til rapportene så blir det sikkert et annet game. :)

Så bruker bare bokmerker nå.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så lenge du har rapportene så funker det fint er bare og lage ei egen mappe hvor du hiver inn alle lenkene til Angrip igjen med de samme troppene på rapportene.

Jeg har had problemer med økter på v1 når jeg har brukt det til andre ting en farming hvor byene blir random enten etter klokken 05 vær dag når acounten logges ut eller når jeg har skifta navn eller tatt en ny by men når det er så spesefikt til rapportene så blir det sikkert et annet game. :)

Så bruker bare bokmerker nå.

Det du gjør da er å åpne ein ny fane med TW forsida og logger inn på nytt i økta med alle farmelinkene. Poenget med dette er at det går mykje raskare enn med bokmerka.

Opera finnar du i signaturen til førstepost.
 

DeletedUser

Guest
Det du gjør da er å åpne ein ny fane med TW forsida og logger inn på nytt i økta med alle farmelinkene. Poenget med dette er at det går mykje raskare enn med bokmerka.

Opera finnar du i signaturen til førstepost.

Om du høyreklikker på bokmerke mappen så får du åpnet opp alle bokmerke linkene samtidig noe som er like raskt som økter. Og alt du trenger og trykke etterpå er 2 ok 2 ok 2 ok 2 ok så har du farma. Så er nesten samme greia, men skulle bare si at jeg har had problemmer med øktene når jeg har lagra URLen til forskjelige byer i øktene, men at det sikkert blir noe helt annet når det er snakk om rapporter da IDen til de sikkert ikke blir forandret på noen måte.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om du høyreklikker på bokmerke mappen så får du åpnet opp alle bokmerke linkene samtidig noe som er like raskt som økter. Og alt du trenger og trykke etterpå er 2 ok 2 ok 2 ok 2 ok så har du farma. Så er nesten samme greia, men skulle bare si at jeg har had problemmer øktene når jeg har lagra URLen til forskjelige byer i øktene.

Det eg synes tar lang tid med bokmerkefarming er å lagre alle bokmerkane :p
 

DeletedUser

Guest
Det eg synes tar lang tid med bokmerkefarming er å lagre alle bokmerkane :p

Spørs Høyreklikk på rapportene du skal ha og klikker åpne i bakgrunnsfane og når du har gjort det så tar du bare og høyre klikker linken du skal lagre og trykker legg lenken til som bokmerke i en egen mappe som du har valgt på paneler -> Bokmerker

Også trykker du bare 2 legg lenken til som bokmerke 2 legg lenken til som bokmerke 2 legg lenken til som bokmerke. Tar deg ikke mer enn 3min og legge til når du har blid vant til det.
 

DeletedUser

Guest
På v3 brukte jeg og farme ca. 180byer i løpe av en dag, men det var bare helt i starten. V1 farmer jeg ingen ting og har aldri gjort det heller.
 

DeletedUser

Guest
Tror du har rett med at det går litt fortere og fikse økt farming, men er ikke snakk om mye forskjel. :)
 

DeletedUser

Guest
Testa Angrip igjen med de samme troppene skifter alt mot det riktige så øktfarming er nok raskeste måten og farme på, men grunnen til at jeg ikke var sikker var det at jeg har brukt øktene til noen andre ting før og ble plaget med at IDen til diverse byer ble automatisk forandret slik at det bare ble rot.
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg har sagt det i denne tråden, men gjentar meg selv:

Du kan bare sette opp angrepene som du vil og så lagre det.

Altså: Du trykker ikke "angrip igjen med samme/alle tropper" men du går inn på by alle byene du vil angripe --> » Send tropper --> fyll inn de troppene du vil ha ---> Angrip

...save session.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Tror jeg har sagt det i denne tråden, men gjentar meg selv:

Du kan bare sette opp angrepene som du vil og så lagre det.

Altså: Du trykker ikke "angrip igjen med samme/alle tropper" men du går inn på by alle byene du vil angripe --> » Send tropper --> fyll inn de troppene du vil ha ---> Angrip

...save session.

Nei, da må du fortsatt fylle ut troppene hver gang du åpner økten!
 
Topp