Øktfarming - farm raskere enn noen gang før!

DeletedUser

Guest
Tror ikke det er mulig å sende sessions for Tribal Wars videre, da han ikke ville kunne logge inn på din konto, men må gjøre det via kontovakt funksjonen og sin egen konto.
 

DeletedUser

Guest
Metoden er fullt lovlig, ja. Det er ingen form for script, eller bots etc. men en helt enkel session.

Hvis det ikke hadde vært lov, hadde nok denne posten vært fjernet for lengst ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg får bare opp at denne handlingen er ugyldig fordi mer enn en spiller er pålogget denne maskinen ;O
Hva har jeg gjort galt ?
 

DeletedUser

Guest
For at dette skal fungere for meg så må jeg -i tillegg til å ha en logg-in fane foran farmefanene- gå gjennom og oppdatere siden på hver fane etter jeg har logget inn, før jeg kan gå gjennom fanene igjen og sende.
Jeg får samme feilmelding som de siste som har kommentert her:

Ugyldig handling

Denne feilen skjer når mer enn én konto er pålogget på en maskin. Logg på på nytt.

Jeg har nøyaktig samme tekst i adressefeltet på øktfanene som når jeg gjør det samme med en innlogget fane.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
har du kopiert fanen ? skjedde med meg før nemelig.. jeg kopierer bare fanen, så går det bra
 

DeletedUser

Guest
Prøv å slette private data eller infokapsler eller noe sånn. Si ifra om det funker eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Opera var helt blank for slikt før jeg prøvde første gangen. Så med mindre det er meningen man må gjøre det hver gang man vil farme så tipper jeg det ikke er det som er problemet. Eller må man slette etter man lagrer hver session?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
har du funnet ut noe fornuftig her?? jeg får den samme beskjeden og må oxo oppdatere siden før jeg sender avgårde mine lykkelige få.
 
Reaksjonspoeng
1
Dersom problemet blir fikset av at du oppdaterer fanen er det bare å høyreklikke på fanen øverst og velge "Reload all" eller noe. Hvis ikke;
Du må lukke alle andre TW-faner du har åpne. Om dette fortsatt skjer, legg til tribalwars.no som ein av fanane i økten din, og logg inn på den fanen før du trykjer OK på angrepsfanane.
 

DeletedUser

Guest
"Ugyldig handling

Denne feilen skjer når mer enn én konto er pålogget på en maskin. Logg på på nytt.
Startside"


Damn, aldri skjedd før nå, noen som vet problemet?
 

DeletedUser

Guest
tror det funker om du trykker på landsbyen din med høyreklikk og så ''åpne i ny fane'' funka for meg :)
 

DeletedUser

Guest
Men jeg hadde liksom alt klart etc :(
Har funka helt til idag.. :(
 

mumfie

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg får ofte opp feil ankomsttid, så jeg må oppdatere hver enkelt side. Om jeg bare trykker på ok, så kommer det opp "Mangler gyldig handlings-ID!". Er det meg som gjør noe feil her?
Ellers får jeg også ofte opp denne:
Ugyldig handling

Denne feilen skjer når mer enn én konto er pålogget på en maskin. Logg på på nytt.
Uten at jeg kan skjønne hva som er galt...
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøvde dette...

jeg har ikke premium

Men det skal uansett funke?? bare å sette inn troppetall og trykke på ok også lagre økten??

Men når jeg prøvde det så sto det at jeg måtte putte inn x og y kordinatene, hvorfor funker det ikke?

Må man ha premium?
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøvde dette...

jeg har ikke premium

Men det skal uansett funke?? bare å sette inn troppetall og trykke på ok også lagre økten??

Men når jeg prøvde det så sto det at jeg måtte putte inn x og y kordinatene, hvorfor funker det ikke?

Må man ha premium?

Premium er jeg ganske sikker på er et krav.
 
Topp