Ønskeliste

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Intervju

Var det jeg trodde, men følte på måten det ble skrevet at det nå bare var Super lol som satt der :)

Men jobbes med et intervju nå som jeg håper jeg skal klare å gjennomføre innenfor rimelig tid, alt etter hvor travelt livet blir på andre fronter :)
 

DeletedUser

Guest
Var det jeg trodde, men følte på måten det ble skrevet at det nå bare var Super lol som satt der :)

Men jobbes med et intervju nå som jeg håper jeg skal klare å gjennomføre innenfor rimelig tid, alt etter hvor travelt livet blir på andre fronter :)

varanoir burde fritas for incs så han får gjort ferdig intervjuet :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Var det jeg trodde, men følte på måten det ble skrevet at det nå bare var Super lol som satt der :)

Men jobbes med et intervju nå som jeg håper jeg skal klare å gjennomføre innenfor rimelig tid, alt etter hvor travelt livet blir på andre fronter :)

Supert :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi få et fra granpa please?:eek: Skulle likt å høre hvordan han sinn spillfilosofi er..;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er selvsakt en ide:) Men jeg har ingen planer om å leke lekestue og intervjue BERM spillere bare for å inkludere alle stammene :) Men jeg går selvsakt med et par BERM spillere i tankene. Men iløpet av kvelden vil det bli satt opp en egen tråd hvor det kan stemmes på hvilke spillere dere ønsker intervju fra ( DEt er ingen selvfølge at jeg velger den spilleren med flest stemmer, men det vill hvertfall gi meg en pekepinn på hvem dere ønsker å se intervjuer fra)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men kom gjerne med konkrete forslag :) OG aller helst en begrunnelse på hvorfor jeg skal intervjue akkurat den spesifikke spilleren :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Suza hadde vært morsom og sett et intervju med. for hun er hyggelig å "snakke" med, vanskelig å angripe samt at hun er en profilert spiller blant dem som vet litt om alt på V5.
 

DeletedUser

Guest
Suza hadde vært morsom og sett et intervju med. for hun er hyggelig å "snakke" med, vanskelig å angripe samt at hun er en profilert spiller blant dem som vet litt om alt på V5.

støtter denne eg. suza var en av de som ga alt for stammen, samtidig som hun var hyggelig mot oss små fiender som alle andre lo av og kalte noober. en av de er har mest respekt for på v5, og som aldri sviktet stammen men slet seg helt ut for stammens skyld.

(clapping)

ps: må bare legge til at eg ikkje var i stamme med hun så kan være eg tar feil, men det tviler eg på.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
morten er hemmelig forelsket i susa :rolleyes:

Men jo stemmer for å få inn noen intervjuer nå som verden er over, og susapusa:* er vell et godt sted å starte <3
 
Topp