Ønsker konto !

DeletedUser

Guest
Hehe, grunnen til at jeg ikke gidder å lage egen konto der er fordi det tar altfor lang tid.

Og jeg vill helst ha en god profil jeg kan viderebygge til en større og sterkere bruker :)

Hvorfor absolutt v2 da? Søker du større kontoer i v1, v3, v4 og v5 også?
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fordi jeg ikke velger å starte på noen av de andre verdenene.
Jeg vill rett og slett ikke ta meg tid (heller ikke betale får premium mer enn 2 kontoer).

Jeg vill også gjerne forholde meg til 1-2 kontoer, så jeg gjør en god jobb med begge, og satser mye på de, enn å gi halvt på 4-5 kontoer.
 

DeletedUser

Guest
Du svarte ikke akkurat på spørsmålet da men :p
Om du ikke starter på V2, kan du starte på en annen server, Da slipper du PK utgiftene på V2 og kan bruke de andre steder :)
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sant det, men jeg spiller ikke på noen andre verdener.

Mye bedere om jeg kan delta på V2 jeg og ! :)
 

DeletedUser

Guest
Er du noe flink da? Hvilken størrelse på kontoen ønsker du? Skal den være rolig, eller foretrekker du action?
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Bare kontoen har noen byer, er jeg svært fornøyd.

Spillerstilen er vell at jeg tar igjen med det jeg kan mot de som evt angriper meg.
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvorfor spør du om det ?
Har en anelse over at det er å sende mye nukes mot en by og drepe byens tropper ?
Kan ikke så mange "ordtak" her.

Men er iallefall vellykket i andre internett strategi spill, og har en score godt over en mill på v1, begynnte på den i oktober/november ifjor, husker ikke helt riktig.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor jeg spør. Jo, for å finne ut om en stor konto er trygg i dine hender.
 

DeletedUser

Guest
Ikke at det akkurat ser ut som om jeg ville satt deg opp som kv med det første...

Tror, om jeg var deg, så ville jeg startet med en konto som har 100 - 200 k poeng : )

Ikke noe stress med sånne kontoer, lett å forsvare byene sine med sånne kontoer : )
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke at det akkurat ser ut som om jeg ville satt deg opp som kv med det første...

Tror, om jeg var deg, så ville jeg startet med en konto som har 100 - 200 k poeng : )

Ikke noe stress med sånne kontoer, lett å forsvare byene sine med sånne kontoer : )

er like lett med 1-2 mill også ^^

Blir bare føere inc å osv :p
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke vanskelig å styre en konto på 5 mill heller. Men å styre den godt blir noe helt annet.

Men kan en moderator flytte denne tråden til den delen av forumet som den hører hjemme??
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det bare å stacke områdene som skal stackes, nuke dem du vil ha nuka, adle de du vil adle, og ha det morsomt :D
 

DeletedUser

Guest
Du hadde nok hatt noen byer allerede om du hadde starta ny konto samtidig som du starta denne tråden :eek:
 
Topp