Ønsker min konto Mosa tilbake

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hei

Håper å nå frem her med ønske om å få tilbake min originale konto Mosa, jeg ga den ifra meg på V5 til noen kjente som ønsket å spille videre mens jeg var møkka lei, jeg var så dum at jeg lot dem skifte e-post adresse og dermed mistet kontrollen på kontoen, men lite ante jeg da at jeg ville spille på den kontoen igjen.

Men nå er lysten der og jeg prøver å finne ut hvem som har kontakt e-post adressen til kontoen. Jeg har tatt kontakt med support, men pga reglene så får jeg ikke vite e-post adressen, men ellers god hjelp fra dem:)

Hvis det er noen som husker å ha vært på den kontoen og ønsker å gi meg tilbake kontoen min:D

Ta kontakt

Trond
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Mosa, kan du ikkje skjekke dette via kontrollpanelet her på forumet? Om du har forum passordet, so kan du finne ut E-posten her. Har gjort det sjølv ein gong for å finne tak i ein konto eg hadde ein gong i tida :p (Lovligt altso, fant ut kven det var og gjorde avtale der ifrå. Skifta ikkje uten å spørre!)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Men skjønner ikke hvordan jeg skal finne ut hva mosa kontoen har som e-post adresse med å titte på forumet? det er jo to separate ting.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Jo, men om eg ikkje tar feil, er dei forbundet med samme E-post. Visst ikkje ville jo eg kunne lage forum brukere av navna til spelera IG som ikkje har laga seg bruker på forumet. Og det går jo ikkje ;)

Gå inn på Kontrollpanelet og deretter på "skift E-post og passord" eller kva det no heiter. Der finner du E-posten som er no :) Er ganske sikker på at dette skal funke. Etter det, kan du sende ein E-post til han som har det.

Eller du kan skjekke TW-stats over kor tid Mosa kontoen sist var aktiv IG. Når du har funnet det, er det leikande lett å finne ein han/ho var i stamme med og prøve å få kontakt igjennom den personen ;)
 

DeletedUser

Guest
Akkurat det med samme e-post tror jeg ble innført senere. Så de som har forum-kontoer som går så langt tilbake som meg, og sikkert mosa også, altså v1-v2 vil ikke det du foreslår fungere.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Var faktisk. Skjekka ut TW stats. Det var ein konto i stammen -NB-, om eg ikkje tar feil. Mosa, mosa, mosa. Er bombe sikker på at ditt navn har eg vore borti før! :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Var faktisk. Skjekka ut TW stats. Det var ein konto i stammen -NB-, om eg ikkje tar feil. Mosa, mosa, mosa. Er bombe sikker på at ditt navn har eg vore borti før! :)

Han spilte hvertfall under V2 under noe Kaihi ellernoe mener jeg? :)

Velkommen tilbake, Trond! ;)
 

DeletedUser

Guest
Stemmer nok det Simen.

Men Trond har fått kontakt med meg.... så vi får se om vi får tilbakeført kontoen noengang

For det er visst litt problematisk, av diverse grunner (skal ikke kritisere noen for folk prøver faktisk)
 
Topp