✮ Kjære juca chaves ✮

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
♔ Kjære juca chaves ♔



Vi har observert din gudisme over lengre tid nå. Du er vår store allmektige idol der oppe. Verden 18 ligger for dine føtter klar til å tilbe. Vi har lenge trodd du var noe mer enn en gud. Et overmenneske av dimensjoner. Et symbolsk forkjemper som tar symbolismens etiske og abstrakte ekspresjonistiske tankesett ut av en annen verden! Du er vår. Vår helt!
god.gif

En aprildag type vakker oppdaget vi din underlige positur over oss. Vi så, vi måpte, vi gurglet... Etter en vellykket aprils, nærmere bestemt 2. april, fikk stammen NICE et mangfoldig av medlemmer tilbake. Tilbake fra hvor? Tilbake fra slettelandskapene der ingen hører hjemme! Og skal jeg si deg én ting. Slettelandskapet ble hatet. Ingen av spillerne likte sin nye eksistensialistiske tankegang. Hvor hørte jeg til? Hva er mening med å IKKE være i stamme? Hvorfor gjør jeg dette ALENE?
Våre medlemmer ble heldigvis reddet og ligger nå å gåtter seg foran peisen på et ullteppe, med to poser supermix, nyeste utgaven av Donaldpocket og to år gammel versjon av Illustrert Vitenskap. Varmen er behagelig. Ikke for kald, ikke for varm.. Lyden av Wave-music går svakt i bakgrunnen, og vi koooser oss. Vi ønsker å redde deg fra det uhyggelige slettelandskapet, skuffe deg inn i varmen hos oss.


zelda_fire_render.gif


Hva er dine alternativ er et høyt essensielt spørsmål! Hva er egentlig dine alternativ? I disse nye ungdommelige tidene kan man egentlig hva som helst! Men hva er best? Vi er best. La meg legge opp noen punkter som beskriver hvorfor vi er et utmerket alternativ for din videre eksistens:

  • Peis
  • Egen ledelse
  • Egen forummoderator
  • Utrolig koselig peis
  • Utfordrende geografisk beliggenhet
  • Meningsfylte og underholdene
  • Samarbeidvillig
Hva mer kan enn drømme om? Peis liksom?!
Vi må innrømme at vi har noen bagateller i stammen som ledelsen har fått ansvar å fikse opp i. Dette jobbes grundig med hver eneste dag, og er noe vi prøver å utrydde så fort som mulig. Vi har blant annet satt opp et "Tingz we don't like"-forum, og dette blir tatt meget seriøst. For å nevne kort noen av sakene som ofte blir tatt opp, og vi jobber intensivt med å minimalisere:

  • Magnus
  • Macfans

Der har du oss, nakne og ekte! Vi har mange omsvermede rykter der vi både er den mest ustabile stammen, den mest stabile stammen, den beste stammen og stammen med best individuelle medlemmer. Jeg skal ikke rote oppi rykter som ikke kan bevises med to bein i bakken. Jeg kan derimot dele min opplevelse av stammen fra et forummoderators synspunt. Stammen virker som en solid gjeng med en variasjon med personer. Det kan minne veldig mye om en skole. Det er umulig å ikke finne noen du ikke vil sette deg sammen med over lunchen og ha en deilig samtale om nyfilosofiske problemstillinger. Nå som vi er inne på skolelikheter kan jeg også nevne at vi jobber hardt for å få frem et nøytralt "elevråd" som representerer medlemmene våre opp mot ledelsen. Denne ordningen setter jeg utrolig stor pris på. Den gjør stammen rettferdig og demokratisk. Et annet underforum som utmerker seg er vårt eget LÆRE forum. Der vi lærer hverandre alt vi kan! Det øker ytelsen på hvert enkelt medlem, og setter oss i en suprime stilling overfor de andre stammene.

7a5378243fce0105c36a714f89a8d3e6.png

Meget nyttig!


La oss se raskt på dine andre alternativer. Jeg personlig vil velge ut to stammer som kan virke som et noe godt alternativ.
Vi har først stammen 24/7.​
Denne stammen har noe streng rekrutteringsoppsett, men du juca chaves passer selvfølgelig inn i det. Allmektige deg.
bda3e90473e96db06131a160712a91c7.png
24/7 virker som et utrolig godt alternativ right? Nei.. 24/7 har en ledelse som viser store svakheter både innad i stammen og diplomatisk. De har allerede skaffet seg store fiender som lager felles aksjon mot dem der hele v18 er med(!). Samtidig virker ledelsen utrolig jålete og vimsete. De svarer bare overfladisk og følger aldri opp viktige situasjoner. 24/7 er ikke valget for deg hvis du ønsker å være i en stamme mer enn 24 dager.
2552efcdae8851655d70eb17ddc2247c.png
Svaret kom aldri i morgen ettermiddag


Selv om 24/7 er avskrevet som potensielle finnes det forsatt et mylder av stammer.
Den andre på listen er POWER​
Power virker vel som en stabil stamme som ligger på førsteplass for øyeblikket? Oooops... var vist ikke det lengre. Power virker vel som en stabil stamme som ligger på andreplass for øyeblikket. De rekrutterte seg til topp i starten, men det ser tydeligvis ut som de har falt av nå som enkeltspillerne begynner å få mye poeng. Men?? Men? Ledelsen der er jo mye sterkere enn 24/7 sin. Ja - ledelsen i POWER er ustyrtelig god. De er briljante. Dessverre i POWER er det de vanlige medlemmene som svikter. Missforståelser og feiltolkinger fører til kleine øyeblikk man helst vil unngå. Her er et eksempel:
3a879d872856107d4020f71f0665a507.png
Ikke akkurat denne fascistiske tankegangen man har lyst til å være en del av?



Når alle potensielle nye stamme er tilnærmet avstrøket fra listen er det bare NICE igjen å velge. Så kjære allmektige, uovervinnelige juca chaves. Velg NICE, ditt beste og eneste alternativ.

7ccce14bb25a017f0d921be0e41bd543.png
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kudos til 24/7, dere har langt strengere krav enn Power på rekrutteringssiden. Er slik man blir best.

afcf8eab610867036d9f3c942739c7d2.png
 

DeletedUser

Guest
Håper ledelsen i Power snart tilbyr oss peiskos og supermix også...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha! Awesome :) Ville dere tatt inn spilleren om h*n hadde halvparten av poengene? For der er visst bare det som virker å være utslagsgivende. Eller vet dere noe spesielt? Og hvorfor skrive på forumet? Ser ut som spilleren bare kan engelsk og portugisisk... :/

Eller var dette ment for oss? I så fall virker det litt desperat :awesome:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vi har pratet med han fra vi la merke til han, som var lenge før han kom på top 25 :)
 

DeletedUser

Guest
Alt var jo en aprilsnarr, jeg hadde ingen grunn til å svare deg.

Måten du skrev på, gjor at jeg ikke tok det noe særlig seriøst.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Haha! Awesome :) Ville dere tatt inn spilleren om h*n hadde halvparten av poengene? For der er visst bare det som virker å være utslagsgivende. Eller vet dere noe spesielt? Og hvorfor skrive på forumet? Ser ut som spilleren bare kan engelsk og portugisisk... :/

Eller var dette ment for oss? I så fall virker det litt desperat :awesome:

Dette ser unektelig ut som om det er en lite tilslørt kritikk av 24/7 og Power. God propaganda (som vanlig)!
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Posten er ment som en samtale mellom juca chaves og meg. Grunnen til at det ligger på forumet er fordi det ikke tillates bilder på PM.
 
Topp