1 ...2....3..... Strike!

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hola hola

For og ta den korte delen så er dette en rolig presentasjon av min tilbakekomst til tribalwars. Om du har noe fælt imot meg, og er BOL/RNG'er , ikke fortsett å les (egen risiko, ring 1227.com for krisehjelp).



HVOR har du vært?

Det var rundt november i fjor jeg sluttet. Vinteren var på full fart inn, og jeg trakk meg forsiktig ifra Tw. Videregående og RL life var viktigere enn dette nettspillet. Men, selv etter så mange måneder, er jeg fremdeles i live. Kontoen har blitt godt tatt vare på av venner som har spilt, og kontovakter nå og da. Etter en kjempeinnsats, ble kontoen reddet etter opp imot 5k inc. På grunn av etpar nabb fiender (skal ikke nevne hvem, se nord for meg k46) så klarte dem ikke og adle ut enn så og si innaktiv konto. Det er lenge siden vinterkulden og teknikkene ble brukt sist, men en stø hand er tilbake ved datamusen og viljen sier en ting. "If its red its dead" - et gammelt utrykk som har blitt brukt både på TW, og mesteparten av andre spill. Så ja, kontoen er i full fyr og flamme. Kraftverkene og kasernen jobber på overtid hver helgedag, og dem får ikke lønning en gang. Gråbyhorer og fiender, alt skal til pers. Til og med allierte stammer om dem skal ta gråbyer. Da er det på hodet og ut ifra spillet.

Shit han er INSANE!

Så "I be back" som filmene sier?

Jeg har da altså tatt besluttningen om og komme tilbake. Takket være min stoooore munn fikk Hårek The Wise snappet dette opp, blandt annet over Twstats der jeg begynte og leke meg litt med fronten til RNG. Så nå har jeg sittet med opp imot 800 inc siden fredag, og storkoser meg når toppspillerene i RNG sitter sent oppe om kvelden og sender angrep. Det som skremmer meg mest er vel at en av vedkommende sendte melding før han begynte og angripe. Lurt av meg og ikke lese den før natten kom da, :rolleyes:. Så ja, RNG sine toppspillere durer jo på i gamle vaner ser jeg! Men er ikke alle som skal ha det på seg. Til tross for at det er bare en spiller som har støttet meg til nå, så sparka jeg i gang resten av stammen og nå ser det visst veldig mørkt ut for lang-distance nukene til Capitan og Hårek. Men sånn er jo spillet.

Hårek, du kaller deg selv vis. Du ville senke min adling av RNG spillerene, og feire min tilbakekomst. Jeg hadde stilt opp til grillfest, men det går dårlig når du knuser grillene med katapulter. Men planen din funket dessverre ikke. Og tvinge meg tilbake er umulig nå, for nå har du akkurat utløst et skred som ikke stopper så raskt. Du har kanskje revet mine gårder og hovedkvarter i mange byer, men du glemmer èn viktig ting ...

aok000.png


Som gammel AoE spiller vet jeg hvordan jeg skal bygge ting. Det er riktig nok 1 år siden jeg spilte AoE sist, men ikke fanken om jeg glemmer dem stundene! Så bare vent, jeg har teknikken. Og hevnen vil bli søt, o du hellige ånd, det skal tiden vise seg.

For og legge en hyggelig avsluttning for min del, så har jeg tenkt og ønske megselv lykke til videre.
krull den 03.07. klokken 20:44
LOL as!


Capitan22 den 05.07. klokken 15:12
Ja, du har vært lenge borte.. så vi følte vel at vi måtte ønske deg velkommen tilbake
Derfor "salutterer" vi med en ekstra powerfull velkomst


Hårek the wise den 02.07. klokken 20:13
har jo bare ligget på latsiden nå du i 6mnd, så greit om du får noe å gjøre på vel :)?


deeef den 06.07. klokken 20:12
tingtang
wallawalla
bingbang

Hærlig ;)

Ja, og til den som har prøvt på sitt beste så langt. Må ikke tro du får gå uten og få en liten note om deg selv her mister!

Krull sin aktivitetssjekk + adel forsøk. Stå på! :)

Med vennelig hilsen
Kenneth / Kenn93x
 
Sist redigert:

Paddehatt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ønsker deg herved "hjertelig" velkommen tilbake i nabolaget. På tide at lyset ble tent borti der :p skal da vel få revet mer hos deg etterhvert kennyboy ;) Regner med at grillen er klar snart?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er på veg til og varme opp vettu Padde ;). Vente til jeg får bedre PC nå sånn den håndterer WoW og TW på likt :).

Ser du, teknikken min drar chicks også. <3 til deg Dark ;)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
I henhold til det du skrev i første avsnitt leste jeg ikke denne teksten.
Synes derfor tråden er ubrukelig og jeg får lyst til å rapportere den som spam.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Stått opp på feil fot vennen min? Jeg ser du ikke liker aktivitet på forumet, men det får du nesten holde til deg selv om du ikke har noe bedre og komme med;)
 

DeletedUser

Guest
Har du grillfest? Count me in! :D

Fikk forresten besøk av Hårek jeg også! Noen enslige nukes som aldri kom hjem igjen, unntatt 1 tror jeg.. hehe..
Men uansett.. Godt å ha deg tilbake på banen kenn!
 

DeletedUser

Guest
Mmm, BBQ...

Men... Kenn, hadde det ikke vært litt smartere å blitt mindre dårlig i AoE før du begynte å skryte av det? :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Eyh, du som ikke tørr og game mot meg før du har fått PC mus så noe gjør jeg da riktig :).
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
tja siden jeg føler for å være litt fair selv om du er ib :-O så velkommer tilbake ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Update - Siste måned

Den siste tiden har Kenn93x kontoen vært under et hardt press. På grunn av ferie, så har jeg ikke fått tid til og gjort så altfor mye, men og snipe etpar tog og gjøre det til et lite h for RNG og angripe, det har jeg klart. Har tapt etpar byer i det siste, men nå er ting på veg tilbake til det vanlige. Rundt 4-5k inc har gått igjennom kontoen, og det er blitt opprettholdt et press ganske lenge. Etter 1-2 harde uker, så stilnet stormen. Etpar byer tapt, etpar vunnet og altfor mange byer som ble knust var resultatet av dette. Gård og smie senket ned imot 1 og 0 i dem fleste byene i k36 (untatt dem med stack). Den siste måneden har jeg tapt totalt 12 byer, men også tatt 29 byer fra Renegadene. Med hjelp av mine gruppemedlemmer rundt k36 området, har jeg stått imot nukes fra både nærmt og fjærnt, og syns at sluttresultatet ikke var så allerværst alikevell! Må innrømme at dem første kveldene med oppbygging i nærmest alle byene var litt leit, men nå, når ting nærmer seg toppen igjen, så er det ikke så galt alikevell. Enda mer positivt er det når jeg hanker inn fiendebyer. Takk for fighten, første gang jeg har måtte anstrenge meg og forsvare ;)

Hvilke ambisjoner og planer har jeg fremover?

For øyeblikket er jeg på kongsberg og slikker sol. Fantastisk vær til og være sommerferie, mye drittvær i sogn så dette liker jeg ;-). Planen fremover er nok og kose med RNG i k36, mens ambisjonene er vel og erobre hele k36 og hjelpe IB så langt jeg klarer for og vinne denne verdnen (realmen). Gleder meg til mye kvisting om byene, og dem smackene jeg ikke helt vet om enda, som jeg helt sikkert kommer til og tråkke på. Føler meg som en igle, bare at jeg sluker TW stoff og ikke blod ;).




Ellers så vil jeg gi en creds til Kjellan, som er min kjære nabo. Selv om jeg sitter oppe klokka 03.00 eller 08.00 og sender angrep, så sitter fyren og ødelegger morroa for meg. Aktiviteten hans må være helt spinnvill, og jeg har måtte bite i meg mange fail-operasjoner mot han. Veldig aktiv, god og agressiv spiller som er en verdig fiende. Har en følelse av at han kommer til og sitte igjen med sitt eget cluster i k36 mens dem andre RNGene rundt han blir adlet bort. Men men, det er nå enda en god stund igjen av serveren og jeg skal nok gjøre mitt for og få forandringer rundt meg, så bare spenn beltett fast, her skal det kjøres!

- Kenn

(NB! Om Phenix ikke har noe annet enn negativt og kommentere, hadde jeg satt pris på om du unlot det også. Prøver og skaper liv på forumet, men det funker dårlig når du har stått opp på feil fot og kommer med en skeiv kommentar :( )
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ooooog ikke minst en stor takk til Dakapo for og ha vært veldig hyggelig og bygd byer hos meg mens jeg har vert på ferietur :).
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Siden jeg er trådstarter så rekner jeg med det, ja. Du har hatt en veldig dårlig holdning noe som gjør til at folk ikke vil kommentere, eller i hvertfall, jeg føler det sånn. At du oppfører deg som en drittsekk er en annen sak som jeg lar moderatorene tar seg av ( for jeg håper dem tar tak i det nå). Så ja, ikke kom her og knurr uten og få en på nebbet :). Vær grei og ikke post mer dritt, da blir det jo reknet som spam noe som gjør det enda værre :S
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Du glemte litt av planen din..

True meg til å bli din spion, eller sende nukes på meg med 2-300 kata i :)

Sweet! ;)
 

DeletedUser

Guest
"spinnvill"

Hei alle ærede fiender i IB .Tenkte jeg kunne skrive noen ord her siden kenn nevner meg.Moro at kenn er tilbake etter sin pause,ikke vanskelig å merke det:cool:.Er ikke så mange orginale igjen på div kontoer. når det gjelder aktiviteten min er den sånn passe for at dere ikke skal få byer for lettvint. Opp gjennom tidene siden jeg begynte å spille tw har vel snart de fleste i IB fyrt av nukes mot meg og har nok hatt min del av inc fra Dere.Men er jo det dette spillet handler om.Kunne nok enkelte ganger ønsket meg litt bort fra fronten ,men ville nok blitt litt kjedelig i lengden tror jeg. ps; et lite ønske på tampen;kan dere ikke angripe en og en siden alle dere naboene mine er 2-4 ganger større enn meg:D
 
Topp