10/10 klubben

DeletedUser

Guest
Listen er feil.

Kan du ikke være så snill å hvertfall si hva som er feil med den? Ole var først ute med en slik tråd, og han oppdaterer jevnlig. Hvorfor skal du absolutt lage en egen tråd og hakke på alle andre som prøver å lage en lignende tråd og som faktisk var først? Ja, Ole var sløv i starten, men som sagt, oppdateringene kommer jevnlig nå.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er da samma hvem som lager den først, det vesentlige er jo å ha en best mulig tråd. Det er ikke Ole i stand til atm tydeligvis, så da lager jeg en bedre selv.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jesus da mann. Tråden er oppdatert i henhold til alle kommentarer som har kommet her i tråden. Mener du at noe er feil, så får du si hva som er feil i steden for å syte som en gammel sær gubbe.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
I stedenfor å klage til en som bryr seg tok jeg meg bare bryet med å fikse en egen, noe jeg vil fortsette med.
 

DeletedUser

Guest
Nok en gang beviser du at du ikke har noen gode argumenter annet enn at: "Jeg heter Zippy, og er en barnslig kar."
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
ole slutta og oppdatere for ei stund som endte opp med at pål laget ei tråd så kjem ole som etter min mening er idioti fra han sin side å starter å oppdatere denna tråden igjen når det har kommet en ny en som oppdateres regelmessig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
ole slutta og oppdatere for ei stund som endte opp med at pål laget ei tråd så kjem ole som etter min mening er idioti fra han sin side å starter å oppdatere denna tråden igjen når det har kommet en ny en som oppdateres regelmessig.
Det var snakk om tre dager hvor jeg var på hyttetur uten internett. Det kvalifiserer på ingen måte Pål til å stjele min tråd.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Oppdatert (fra informasjon postet i en feil tråd, Pål).

Gratulerer til yolosvaagen og BompiBamse, you just made the list. Også verdt og nevne at MZ og Hårek nå begge har kommet inn i 30:30-klubben. Gratulerer så masse til dere begge.
 
Topp