10/10 klubben

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er meningsløst i den forstand at ikke alle som går opp et nivå, kommer til å gå inn å skrive det. Han sa selv at han oppdatert den 4/8, men da var det ingen som hadde skrevet noe her om at dem var gått inn i en ny klubb. Så dermed må han jo plutselig ha sjekket det en plass likevel?
Jeg fikk beskjed på skype om det. Er ikke så firkantig at jeg "krevet at folk skal skrive i tråden".

Hva er meningen med en slik klubb, om den til en hver tid har feil?

Martyrio og vviper står på listen, det er en og samme konto.

Da vi regnet over i går, var det 14 feil i listen.
Hva med å skrive hva du mener er feil? Er det om å gjort å syte og klage, eller å gi konstruktive tilbakemeldinger? Sistnevnte tar jeg gledlig i mot, mens hylekoret kan klø seg bak eller finne seg noe annet bedre å gjøre.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Det er jo en grunn til at folk klager på at den er dårlig, fordi den ikke er oppdatert.

Jeg står på min mening om at trådstarter bør klare å oppdatere den på egenhånd.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo en grunn til at folk klager på at den er dårlig, fordi den ikke er oppdatert.
Ja, den er ikke oppdatert, men det er jo igjen fordi folk bruker mer tid på å klage enn å skrive hvilket nivå de er på.

HolyMother skrev:
Jeg står på min mening om at trådstarter bør klare å oppdatere den på egenhånd.
Og jeg står på min mening. Hadde trådstarter skrevet at han ville oppdatere trådene, så greit, men som skrevet tidligere står det faktisk i det første innlegget at for at listen skal bli oppdatert må du skrive et innlegg med hvilken klubb du er i.

Men som sagt, du har din mening og jeg har min. Ser ingen grunn til å diskutere dette temaet mer, med mindre du har noe du skulle sagt. :)
 

DeletedUser

Guest
Hei Ole, her kommer jeg med et lite oppdaterende innlegg om hva som er feil på listen din, istedenfor å klage som alle andre gjør.

Både Martyrio og Vviper står oppført, enda kontoen 'Martyrio' ikke eksisterer (byttet navn til Vviper). Merkelig. Uansett, dette må endres på. Vil også legg til at du ikke har tatt med 45:45-klubben, og du har med 35:35, 25:25 osv.

Majorpain skal være i 5:5 klubben. HolyMother skal være i 35:35-klubben. enok skal være i 5:5-klubben. Fenrir skal være i 15:15-klubben. The Huntsman skal være i 5:5-klubben. Thanatos skal være i 25:25-klubben. BompiBamse skal være i 25:25-klubben (veldig snart 30:30). Balkan skal være i 10:10-klubben. Munchlaxxx skal være i 15:15-klubben. Vviper skal være i 20:20-klubben, selv om det ser ut som det går nedover poengmessig for denne kontoen. RUAB skal i 10:10-klubben. Imperiator skal også i 10:10-klubben. Bushcrawler skal i 5:5-klubben. Parkwood skal også i 5:5-klubben. She Wolf skal i 5:5-klubben.

Kontoen PinkiePai eksisterer ikke lenger, da regner jeg med at kontoen skal tas vekk fra listen?

Nå gidder jeg ikke finne flere feilplasseringer (hvis det er noen). Håper dette hjelper Ole.
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tusen takk, listen er nå Oppdatert. Alle med endringer er markert i italic for de som måtte være interessert i det.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
1 uke siden Moonshie varslet, og da er det ikke oppdatert.. Hjelper tydeligvis ikke å si ifra lengre heller nå.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jaja, hjelper vel lite å skryte over 60:60 på Donnes, siden det ikke blir oppdatert :crybaby:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
@TrAnxZ: Skal gamle innlegg slettes sånn at det er lettere å få en viss oversikt over hva som er oppdatert og ikke?
 
Topp