10/10 klubben

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
10/10 klubben!

Inspirert av denne tråden fra v1 tenkte jeg at vi kunne opprette en 10/10 klubb for spillere på verden 13 også som et lite forsøk på å gjøre kriging mer attraktivt.

Hvordan fungerer det?
For å bli med må man enkelt og greit ha 10 mill ODA og 10 mill ODD. Har man 15 mill av hver, blir man oppdradert til "neste" klubb, osv.

Prospects (5:5)
She Wolf
Parkwood
Bushcrawler
The Huntsman
Enok
Majorpain


10:10 Klubben:
Imperiator
RUAB
Balkan
Oxcyder
yolosvaagen
Triton

15:15 Klubben:
Fenrir
Munchlaxxxx

20:20 Klubben:
Vviper

25:25 Klubben:
Thanatos
Gone
Moonshie

30:30 Klubben:
BompiBamse

35:35 Klubben:

40:40 Klubben:
Michele Zagaria
HolyMother
King Hårek the wise

45:45 Klubben:

50:50 Klubben:

55:55 Klubben:

60:60 Klubben:
Donnes


VIKTIG:
For å oppdatere din (eller andres) status så må du selv si i fra i tråden. Jeg sjekker ikke TW-stats/in-game for å oppdatere listen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Derfor burde Pål begynne å angripe seg selv. Først da kan han vokse på rangstigen.
 

DeletedUser

Guest
mm, og jeg leder? So, what'z your point?
Du leder overall, bare fordi du har en ekstrem ODA. Det er utrolig bra, men med den lave ODD'en du har i forhold til ODA viser det at du har kriget mer offensivt enn defensivt. Jeg sier heller ikke at det er din feil at du ikke har blitt angrepet, men det er som det er. Når Ole bruker betegnelsen "krigsherre", regner jeg med at han refererer til all type krigføring. Hvis ikke er det feil betegnelse med ordet "krigsherre". Poenget mitt, kjære zippy, er at en "krigsherre" både har forsvart seg mye og angrepet mye, noe Donnes har og du ikke har i like stor grad.
 

DeletedUser

Guest
Her var det jo stusselig med oppgraderinger, og slik latskap at man ikke gidder å fikse ting selv. Tar da ikke lang tid, og det gir et mye bedre helhetsinntrykk når man har jevnlige oppdateringer. Da får man se utviklingen til folk óg. Slik som det er nå blir det bare de som gidder å bryr seg som setter seg opp. La meg gjøre dette skikkelig på denne verdenen óg...

5:5 Klubben
Martyrio
HolyMother
Fenrir
yolosvaagen
PinkiePai
BompiBamse
Munchlaxxxx
RUAB

10:10 Klubben:
King Hårek the wise
Oxcyder
Thanatos
Moonshie

15:15 Klubben:
Gone
Michele Zagaria

20:20 Klubben:


25:25 Klubben:
Donnes
 

DeletedUser

Guest
Prøver å komme opp på 15 mill ODA jeg også, men får ikke så altfor mye ODA av å slakte nukes. Påtide å lage noen deff-tropper eller hva King Hårek?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Takk for at du sier i fra, slik som det står at man må gjøre.

Og i steden for å ta deg bryet med frekke kommentarer, hva med å få litt kontroll på din stamme?
Side 1:
Stammer: Deceit
Side 2:
Stammer: Blomst

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 206
Side 2: 12
Forskjell: 194

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,897,151
Side 2: 117,903
Forskjell: 1,779,248

chart
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da kan du like godt slippe å ta deg bryet når du bare skal gjøre noe halvhjertet.

Vi ligger svært godt an i Blomst ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke vits å lage tråd om du ikke går inn for å gjøre den bra.

Deceit overkjøring av Blomst? (rofl)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp