10/10 klubben

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Listen er nå oppdatert.

  • Gratulerer til Donnes som fortsatt sikrer 1. plassen på lista - 40:40 her nå!
  • Gratulerer til Hårek som jager Donnes - 35:35 her nå!
  • Gratulerer til Thanatos som nå blir med i "klubben til undertegnede" -20:20 her nå!
  • Gratulerer til Vviper som nå har kommet seg opp i 15:15 klubben!
  • Gratulerer til Fenrir som har tatt steget opp fra å være utfordrer - 10:10 her nå!
  • Og lykke til Triton som nå har kommet på listen over utfordrere.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Listen er oppdatert. Gratulerer Munch og HolyMother som begge har tatt steget opp i det celebre selskap, også kjent som 10:10-klubben.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hva er grunnen til at det går så treigt med ODD hos meg? :( Kan ikke JFF begynne å gi litt mere motstand for min skyld? :crybaby:

btw;
Triton - 10:10 nå
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke ut som den blir oppdatert denne tråden. 11 dager siden jeg skulle rykke opp, men ingenting skjer.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Får oppdatere den jeg, da.

40:40
Michele Zagaria
Donnes

30:30
King Hårek the wise

20:20
HolyMother
Thanatos
Moonshie

10:10
BompiBamse
Triton
Fenrir
Munchlaxxxx
RUAB
Imperiator
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ble sist oppdatert i går. Legger du merke til endringer etter forrige oppdatering så fungerer det bedre om du og gjør som alle andre og faktisk skriver hva som har skjedd.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så du klarer ikke ha en slik tråd uten å måtta ha hjelp til å oppdatere den? Da er det jo bare meningsløst.
 

DeletedUser

Guest
Hele meningen med slike tråder er jo, hvis man kommer opp til et nytt nivå, å skrive det i denne tråden. Trådansvarlig har på ingen måte et ansvar til å jevnlig sjekke twstats etter folk som har rykket opp et nivå. Ansvaret ligger hos de som faktisk kommer opp på et høyere nivå.

Skjønner ikke helt hva som er meningsløst med tråden jeg, men vi får ha hver vår mening.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Er meningsløst i den forstand at ikke alle som går opp et nivå, kommer til å gå inn å skrive det. Han sa selv at han oppdatert den 4/8, men da var det ingen som hadde skrevet noe her om at dem var gått inn i en ny klubb. Så dermed må han jo plutselig ha sjekket det en plass likevel?

Hva er meningen med en slik klubb, om den til en hver tid har feil?

Martyrio og vviper står på listen, det er en og samme konto.

Da vi regnet over i går, var det 14 feil i listen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Javel, så dere tok dere altså tiden til å finne ut hvor mange feil listen inneholdt? Hvorfor i all verden tok dere ikke bryet med å skrive hva som faktisk er galt, så trådansvarlig kan rette det opp igjen?

Du må også legge merke til at i mitt forrige innlegg skrev jeg at trådansvarlig ikke har ansvaret når det gjelder å sjekke twstats, men det betyr ikke at han ikke kan gjøre det.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Alt ansvar ligger jo hos trådstarter i en slik tråd. Dersom du starter en 10/10 klubb, og ikke ønsker å holde den oppdatert, da burde han aldri starta den.

Tydeligvis så er det da alle som er på listen sin feil at den ikke er oppdatert.

Skal man ha en slik tråd, så for man gjøre det skikkelig.

Zippy som tok seg tid til å finne antall feil, men da han ikke kan skrive så blir det vanskelig. Hans tråd var også oppdatert til enhver tid.
 

DeletedUser

Guest
Alt ansvar ligger jo hos trådstarter i en slik tråd. Dersom du starter en 10/10 klubb, og ikke ønsker å holde den oppdatert, da burde han aldri starta den.

Alt ansvar ligger ikke hos trådstarter nei, selv om han har det meste av ansvaret. Det står klart og tydelig i det første innlegget skrevet av trådansvarlig TrAnxZ:

TrAnxZ skrev:
VIKTIG: For å oppdatere din (eller andres) status så må du selv si i fra i tråden. Jeg sjekker ikke TW-stats/in-game for å oppdatere listen.

HolyMother skrev:
Tydeligvis så er det da alle som er på listen sin feil at den ikke er oppdatert.
På en måte, ja. Hvis man har kommet opp på et nivå og har lyst til å være med på listen, hva er da problemet med å si ifra?

HolyMother skrev:
Skal man ha en slik tråd, så for man gjøre det skikkelig.
Jeg må innrømme at Ole ikke har gjort en veldig god jobb frem til nå, men de fleste som skriver i denne tråden skriver jo for å klage på at listen hans er feil, isteden for å faktisk påpeke hva som er feil, så han kan rette på det.

HolyMother skrev:
Zippy som tok seg tid til å finne antall feil, men da han ikke kan skrive så blir det vanskelig. Hans tråd var også oppdatert til enhver tid.
Zippys liste var bra den, jeg sier ikke at den ikke var det, men innleggene i den tråden var (for det meste) info om forskjellige nivåopprykninger, i forhold til innleggene i denne tråden, som for det meste er klaging på hvor dårlig tråden er.
 
Topp