10 beste spillere gjennom tidene

DeletedUser

Guest
Jeg har da aldri sagt noe om at det er umulig å bli enig med Shanks, men når det kommer til det mellom Elite og Arica har vi nok større vansker å bli enig enn på generelle saker. Jeg har aldri prøvd å være vanskelig og jeg streber nok alltid etter å finne en løsning om det ikke kun går på synsing og "usaklig" hakking ;)
 

DeletedUser

Guest
Noen ganger sletter jeg poster fordi de er usaklige, men er ikke alltid det blir advarsel eller infraction for det. Det spørs hvor langt det har gått med off topic :)
 

DeletedUser

Guest
Noen ganger sletter jeg poster fordi de er usaklige, men er ikke alltid det blir advarsel eller infraction for det. Det spørs hvor langt det har gått med off topic :)

Sletter du en post, så blir alle de andre trådene (iallefall svarene) meningsløse. Så det du sletter bør være spam og slikt. Deler av diskusjoner bør ikke bare slettes.
 

DeletedUser

Guest
Ble mange det her. Men det er så tett at det er umulig å skille mellom enkelt spillere.


Ex-con

Gussi/Bravo

Grimlock

Fizzmann

Hansemann

Kemp23

Ganondorf

Glitter

Habla

Dettsh

Terhals

Brann2006

Headmaster

Grandpa

Runinter
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er ganske mange gode spillere å velge mellom, men mine "kandidater" er disse:

Kemp23
Hansemann
Ex-con
Glitter
Frejaco1
Ganondorf
Drawde
soulfood
Gussi
Spookie

Min vurdering er lagt med grunlag av at jeg har spilt med/mot disse og ikke av hva jeg har hørt om dem. Sikkert mange andre som også fortjener plass på den lista.
 

DeletedUser

Guest
Zanmato
RDI-rsr
Rustung
Sorn
Sheriffen
Mitler
Lordofguildz
Harrier
Vabfs
Forskningsprosjekt101
:p
 
Topp