10 beste spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dette er en tråd jeg har tatt ifra et annet verdens forum i håp om at den kan skape litt aktivitet og debatt her på det offentlige forumet.

Den funker enkelt og greit slik at du lager en liste med 10 spillere som befinner seg på v19 og skriver hvorfor du rangerer dem blandt de topp 10 beste spillerne på verdenen.

Rangeringen foregår enkelt og greit fra 1-10.

Hadde vært gøy å se om hva folk mener og hvorfor :)

Skulle gjerne laget en liste selv nå, men er på nokså opptatt idag, så håper noen andre tar iniativ til å starte dette hvis det blir "populært".
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dette rangeres ikke via rank. Dette rangeres etter din personlige mening. altså du kan rate 50 plass på verdenen på 1 plass på din liste, om du mener han/hun er best.
 

DeletedUser

Guest
Det skjønte jeg. Men tenk på en spiller som har gjort det bra tidligere og som har potensiale til å gjøre det godt, men som ikke har overbevist foreløpig på V19. Blir det feil å sette denne spilleren høyt på lista? Er egentlig ikke så farlig om det ikke blir bestemt da. Kan være opp til den som skriver lista å bestemme det :p

Har heller ikke så god tid atm så hadde vært fint om noen andre kunne skrevet en liste. Fint initiativ (yes)
 

DeletedUser

Guest
Føler jeg har så lite kjennskap til spillerene her enda så velger å vente med min også.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det som er greit her Gaudi er at det er din mening som teller. Andre folk kan mene noe annet. Så du kan skrive hvem du vil og hvorfor :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Det Håkon sikter til her er din egen mening. Hvem mener du er den beste TW-spilleren generelt av de som spiller på V19? Om du ikke vet om hvem som faktisk spiller på de forskjellige kontoene er ikke det så nøye, nevn dem du kjenner til. Her er det ingen fasit, bare individuelle meninger.

Skal se om jeg ikke får laget en liste her senere. Akkurat nå har jeg hvertfall ikke tid. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror nok dere misforsto meg igjen, men drit i. Er kanskje jeg som er dårlig til å forklare :p
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Jeg prøvde å svare deg, men det ble kanskje litt indirekte så jeg prøver igjen.

Det spiller ingen rolle om spilleren har gjort det bra eller dårlig på V19, så lenge vedkommende spiller der så kan du føre h*n opp på listen. Så for å gi deg et eksempel: Jeg synes X O C O X er den beste spilleren på V19, men han ligger kun på en 15. plass på V19. Det er jo ikke bra, kan jeg likevel føre han opp? JA. For jeg vet at X O C O X er best, det er min mening og ingen kan si noe imot det for det er nettopp tillatt å skrive din mening her i denne tråden!

En smule ironi, men du forstår kanskje poenget?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Venter enda spent på første liste! Er enda på jobb jeg så min kommer ikke med det første (giggle)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Prøver å sparke igang en liste her. Skal først og fremst siest at jeg ikke har vært altfor aktiv de siste ukene på V19, så har ikke fått med meg helt hvem som spiller hvor enda. Jeg beklager på forhånd alle feil som evt. måtte finnest, og at det også bare ble en topp 5, men jeg har dessverre ikke så mye mer kunnskap om andre kontoer per dags dato. Skal også såklart få lov til å rette på meg om det er noe feil :)

1. Kaptein Sabeltann - Kontoen i seg selv er ganske spredt, men de som spiller på kontoen her nå, Stian & Tommy kan virkelig sine saker. Er det en fyr jeg er redd for, og ikke vil møte i krig er det Tommy. Har all min respekt helt siden vi kriget mot hverandre på V1, og vil alltid ha den. Helt klart en av beste, og nå har han i tillegg lært seg til å farme!

2. MrZhalt - Ruben har vært med i spillet en god stund og kan sine saker. Har dog ikke sett for mye av han, siden vi har hatt allianse inntil i dag. Blir spennende å se om han klarer å holde aktiviteten oppe gjøre det like godt i en krig som jeg vet han kan!

3. Xeroxy - Såvidt jeg har fått med meg er det Odd, og Jostein. Odd er for det første en meget hyggelig spiller, men også en god en. Er ikke så altfor godt kjent med spilleren, men det jeg har sett av han virker som om det er meget bra. Jostein har jeg ikke pratet så mye med, dessverre.

4. wrjw69 - Her befinner Carneolt og Kjetil seg. Carne er virkelig en av de råeste jeg har spilt med, samtidig som hun er en utrolig koselig dame, som sjelden finner på tull. Godt voksen, bruker sunn fornuft, er aktiv og har vært i gamet lenge. En konto å se opp for!

5. Gullungen95 - Ærlig talt kunne jeg sikkert kastet inn Salomon, Madworld, qO.Op, Port Royal VII og utrolig mange andre, men på grunn av min lave kunnskap velger jeg å sette Gullungen95. Min egen konto, rett og slett ikke fordi jeg spiller der, men fordi vi har Hab som absolutt er en meget god spiller, og Martin som er litt mer uerfaren, men utrolig aktiv.
 
Sist redigert:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Vanskelig, men jeg prøver.

Jeg skal da prøve å komme med en liten liste. Det blir nok veldig vanskelig da jeg sliter med å skille hvem som er best av disse. De holder et veldig høyt nivå som gjør det vanskelig å skille dem.

  1. Heine - X O C O X | Heine er helt rå. En aktiv Heine er gull verdt. Han er kanskje litt rusten nå etter en liten pause, men fyttirakkeren for en spiller han er når har vil! Elskverdig (love)
  2. Håkon - P0kemonZ | Håkon har bevist mange ganger at han innehar enorme kvaliteter. Jeg er så vanvittig glad for at han er på vår side i denne krigen. Denne mannen kan utgjøre en stor forskjell på V19 og jeg er sikker på at han vil leve opp til forventningene.
  3. Ruben - Mrzhalt | Når Ruben går inn for noe går det ikke lang tid før han har gjort det. En enorm vilje til å få ting gjort. Rent teknisk er han også veldig dyktig. Han sniper det meste og er rå på å farme.
  4. Odd & Jostein - Xeroxy | Jeg tar dere sammen da jeg faktisk ikke vet hvem jeg skal plassere over den andre. Før V19 hadde dere aldri vært på denne listen, ikke fordi dere var noe mindre god på den tid, men fordi jeg ikke visste hvilket radarpar vi har med å gjøre her. Disse gutta har overasket meg noe voldsomt på denne verdenen og jeg tro helt oppriktig at det er disse gutta som står øverst på rangeringslista når verden avsluttes.
  5. Magnus - -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-| Magnus er vanvittig dyktig. Jeg skjønner ikke helt hva som er greia, da man skal leite lenge etter en mer "random" person. Likevel er han en rå TW-spiller. Det har han bevist på flere verdener nå hvor han har vært i toppen.
  6. Olve - FalckKiller69 | Olve er kanskje en undervurdert spiller, men han er faktisk ganske så god! Han fortjener helt klart en plass på denne listen, uten tvil. Gutten er 15 år bare og jeg føler han har spilt TW i alle år. Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke, men det er mitt inntrykk. Likevel er han blandt de 10 beste enkeltspillerne på V19 i mine øyne.
  7. Gustav - Number Six | Gustav er en av mine favoritter på .no. Hvorfor vet jeg ikke helt, men jeg har virkelig sansen for han. Jeg er sikker på at han vil være med å gi oss i Cash en god kamp om seieren.
  8. Magnar - Port Royal VII | Mange vil kanskje stusse litt på denne, men jeg kjenner Magnar og har spilt mye TW med ham opp igjennom årene nå. Magnar er en voldsomt god TW-spiller. Han fortjener selvsagt en plass på denne topp 10 listen.
  9. Sindre - Xeroxy | Sindre er rå, jeg har vært så heldig å spille dual med ham et par ganger og han har virkelig overbevist meg om at han hører hjemme blandt de 10 beste spillerne på V19. Jeg er litt usikker på hvor aktiv han er, men at han har tilgang på kontoen og er inne å farmer litt vet jeg. Så derfor tar jeg meg den frihet til å ta deg med.
  10. Simen/Kvæna - qO.Op | Uten å ha hatt alt for mye med deg å gjøre, vet jeg at du har ganske heavy skillz. Derfor får du den siste plassen blandt et stjernespekket antall spillere.

Merk at dette er min mening basert på min kjennskap til enkeltspillere. Selvom du ikke er kommet med på min liste betyr det ikke at du ikke fortjener det, men at jeg ikke kjenner deg godt nok til å kunne vike plassen til en av de andre som er her.

- Trym
 

DeletedUser

Guest
Ser et klart avvik på cash a spillere på denne listen.. må endres på..

men uansett fint dere tok dere tid til å lage lister begge 2!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Grunnen til at jeg ikke har noen Cash A spillere er fordi jeg har i det siste såvidt spilt på V19, samtidig som jeg har spilt på HP. Der har jeg ikke møtt noen spillere ifra Cash A, men en del ifra Cash, samtidig som jeg selv er i Teemo. Så beklager det, så satser vi på at vi får noen lister ifra Cash A sin side også, så vi får et syn på spillere derifra :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Delusion skrev:
Ser et klart avvik på cash a spillere på denne listen.. må endres på..

men uansett fint dere tok dere tid til å lage lister begge 2!

Dette er ingen favorisering av spillere Delusion. Du kan mene hva du selv vil, lag egen liste. Kanskje din er helt annerledes.

Dette går på din kjennskap til tw, twspillere og ikke minst din mening om hvem som er best, og hvem som kan utgjøre en forskjell ifra mange enkelt individer.

Flott liste både X O C O X og -TK- har kommet med :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er ingen favorisering av spillere Delusion. Du kan mene hva du selv vil, lag egen liste. Kanskje din er helt annerledes.

Dette går på din kjennskap til tw, twspillere og ikke minst din mening om hvem som er best, og hvem som kan utgjøre en forskjell ifra mange enkelt individer.

Flott liste både X O C O X og -TK- har kommet med :)


var på ingen måte det jeg mente, var bare at vi må vise oss litt mer, tenkte ikke på favoritisering :)
 

DeletedUser

Guest
1- madworld beste def spillerne jeg har møtt.

2- qo.op kvæna god leder gode ferdigheter, en fantastisk spiller rett og slett.

3- andrek motiverende, samtidig som han har noen vanvittige ferdigheter.

4- trevor Philips disse gutta kan sakene sine. En av de beste i cash a uten tvil.

5- Salomon min dual Kristian er helt rå på både v16, v18 og v19 vanvittig deilig å ha deg på kontoen Kristian.
 
Topp