10 beste spillere

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Kan prøve meg på en liste, men jeg har ikke så god kjennskap til personene på de ulike kontoene, men vil rangere kontoene jeg har spilt mot/med. Lista blir satt opp litt på magefølelse og inntrykkene jeg har av de ulike kontoene/personene.

1. Xeroxy - Solid konto hvor jeg har skjønt at det spiller 2.stk. Har kun spilt mot Odd tidligere, men har til gjengjeld spilt flere ganger mot han. En svært dyktig person med høyt aktivitets nivå. Merkelig nok så liker jeg godt å krige mot han, selv om det ofte går Odd sin vei til slutt. Må si det var litt kjipt i går natt hvor jeg ble bomba ganske så grei at de, med blant annet 500 katas i ett angrep!

2. p0kemonZ - Grunnen til at jeg rangerer denne kontoen høyt oppe er mye på grunn av Håkon som har kommet inn der. Før han kom på kontoen fryktet jeg ikke denne kontoen så mye, tross at jeg hadde mistet 1 by til han. Men det skal sies at jeg da var på sykehuset og var med på fødselen av min sønn. Allikevel klarte jeg med minimal aktivitet stå i mot en del. MEN dette har helt klart endret seg i det siste, p0kemonZ har helt klart fått større respekt hos meg og jeg ser på kontoen som svært god!

3. Andrek - Jeg vet ikke altfor mye om hvem som spiller her, men kontoen virker VELDIG solid! Både i kommunikasjon og ferdigheter innen TW. Dette er itillegg en god leder som tar ansvar, noe stammen har manglet.

4. salomon - Dette er konto som har imponert meg med sin aktivitet og gode ferdigheter. Vet med sikkerhet at denne kontoen vil være med å dominere på denne verdenen.

5. XOCOX - Fått et veldig godt inntryk av Trym? på denne kontoen. Virker som en veldig oppegående og flink person, med utvilsomt gode ferdigheter. Vært med lenge i gamet og tilegnet seg god kunnskap. Har ikke anelse om hvilke andre som er på denne kontoen, men en konto jeg respekterer høyt.

6. Cannavaro - Må ha med canna på denne lista! Han er utvilsomt en dyktig spiller som er å regne med i krigen. Han backer deg opp og har vært med i gamet lenge nok til å se det helhetlige bilde med spillet. Innehar det man kan ha av skils virker det som og er en aktiv konto, det må jo bare bli bra det! :)

7. Madworld - Tar med disse gutta her, fordi noen av disse gutta har virkelig gode ferdigheter! Fikk kjenne på det tidlig i gamet og så at de kunne noen triks. MEN vil ikke si at jeg liker de så godt eller at de har gjort et godt inntrykk på meg, da noen av de har vært litt spydige over PM. Men de kan absolutt spillet sitt ;)

8. Number six- vet veldig lite om kontoen, men hvis jeg skal fullføre min top.10, så vil jeg nok sette denne kontoen her. Mest på grunn av hva jeg har hørt/lest om kontoen.

9. Elina - virker veldig oppegående og er en aktiv spiller. Da kommer du langt ;) Hørt at du tidligere også har gjort det bra.

10. Porfyrion - IGJEN, vet ikke altfor mye om denne spilleren heller, men ut fra det inntrykket jeg sitter igjen med av kontoen, er det en absolutt god spiller. Kontoen er aktiv og har en god tankegang om hva som må til.

Listen er så som så, men regner med at jeg lærer å bli kjent med enda flere spillere etterhvert og kan uttale meg litt mer konkret. Dette er ihvertfall mitt inntrykk av spillere jeg har hatt noe med å gjøre.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
We blame Jostein ;p
Ja, skyld på meg, din tulling :D
Selv om det var jeg som sendte dem ut :rolleyes:


1. Xeroxy - Solid konto hvor jeg har skjønt at det spiller 2.stk. Har kun spilt mot Odd tidligere, men har til gjengjeld spilt flere ganger mot han. En svært dyktig person med høyt aktivitets nivå. Merkelig nok så liker jeg godt å krige mot han, selv om det ofte går Odd sin vei til slutt. Må si det var litt kjipt i går natt hvor jeg ble bomba ganske så grei at de, med blant annet 500 katas i ett angrep!

Blir ikke jeg nevnt her en gang? :(
Jeg spilte bl.a også på HolyMother på V13, og deffet kontoen som en helt under det verste presset fra dere i Deciet. Verdt å nevne at jeg også spilte oppstarten på V15 på dette tidspunktet, samt at jeg spilte på V14 :p

Du likte altså ikke 500 katapult-nuket vårt? :p
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ja, skyld på meg, din tulling :D
Selv om det var jeg som sendte dem ut :rolleyes:




Blir ikke jeg nevnt her en gang? :(
Jeg spilte bl.a også på HolyMother på V13, og deffet kontoen som en helt under det verste presset fra dere i Deciet. Verdt å nevne at jeg også spilte oppstarten på V15 på dette tidspunktet, samt at jeg spilte på V14 :p

Du likte altså ikke 500 katapult-nuket vårt? :p

Nå spilte ikke Loki i Deceit, men ok :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nå spilte ikke Loki i Deceit, men ok :)

Hmm....
Mener da bestemt at han var i Deceit? Var det JFF, kanskje? :Neutral:
Han var i alle fall i front mot oss, og angrep noe samtidig med Deceit. Du bare ikke visste det, siden du slasket deg i syden :D
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Beklager at jeg ikke har nevnt deg Jostein, men var ikke klar over at jeg hadde spilt mot deg før. Nå ser jeg jo at jeg tydeligvis har gjort det, både på v.13 og kanskje v.11. Husker godt HeLLoWeen der. Du er absolutt en solid spiller, noe som gjør kontoen enda mer skummel ;)

Hvem av dere var det som spilte på Ovechkin egentlig?
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg ble heller ikke nevnt på Xeroxy *cry*
(litt forståelig, jeg gjør ikke stort mye ut av meg)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ey, jeg er på Falck nu burde ikke den være top 10 då? (angel)



1. qO.Op
Simen & Skattum har rutiner og ferdigheter ingen andre her kan matche.

2. Xeroxy
De kan farme, er flotte ledere og forventer gode offansiver.

3. Falckkiller69
Her sitter jeg, relativt ferske spillere med eksplosivt potensiale.

4. PokemonZ
Hååååkooooooon & Netland i front, farliiiiiiiii

5. Andrek
Klart seg bra til nå.

6. Habbo-.-fjeset
Lol fagg pro yay.

7. XOCOX
Gode spillere, men litt lite aktivitet?

Er jo ikke nok spillere til 10. :(
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Skrev lengre i går, men klarte å slette listen... Så ble en kortere. Samt min første.

1. Pelle - Trevor Philips Digger Pelle, en spiller som mestrer alle fasetter av dette spillet. En komplett spiller. Helt klart den mest krevende spilleren jeg noengang har spilt med. Grunnet at han klarer å holde en sinnsyk aktivitet over en ubegrenset periode, så en vanskelig spiller å holde takt med. Samtidig så er han den gøyeste spilleren jeg har spilt med. Setter han seg ett mål, så fullfører han UANSETT hva som kreves. Knuser alle i sin vei. :twisted:

2. Martin - Number six Martin har imponert meg så langt i denne verdenen. Gode tekniske egenskaper, og bra aktivitet på konto. Trekk for stjeling. :mad:

3. Ruben - Mrzhalt Må bare si at Ruben er en fantastisk pulevenn, men han er også en spiller med gode kvaliteter. Håper på å få se mer av deg. Pule en runde etterpå?:LOL:

4. Heine - X O C O X Har kun erfaringer ved å spille mot Heine desverre, og det jeg har erfart er at de tekniske ferdighetene virkelig er på plass. (støttes)

5. Odd - xeroxy Hertugen i cash her, gjort en god jobb så langt der. God spiller med lang tw erfaring. Trekk for å være en rappkjefta gås!(rofl) Men ellers digger jeg han.

6.Jostein - xeroxy God spiller dette også. Jostein og Odd har et godt sammerbeid og jobber hardt. ingen tvil om det. Setter Odd over deg mest fordi jeg har bedre kjennskap til kvalitetene hans, men du er helt klart en profiliert spiller du også :)

7.Stian - Kaptein sabeltann Vil du finne stian på forum? Leit hvor det er drama! Hehe. Stian og jeg har hatt noe uenigheter i fortiden, men det endrer ikke det faktum at han faktisk kan være brukelig, og ikke minst et forbilde for barn. (inkludert min fetter)

8.Andrè - Andrek Andrè har imponert meg denne verdenen. Har visst undervurdert denne karen desverre :(

9.håkon/vegard - P0kemonZ Gode spillere som garantert fortjener en plass på min liste. Regner med å se mer fra desse 2.

10.Trym - X O C O X Trym og jeg har alltid hatt en god tone. Hyggelig og god spiller. liker denne karen(hug)
 
Sist redigert av en moderator:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Bytte ut Joakim med Håkon og Vegard da. Herremennene bak denne kontoen fortjener en plass på listen (yes)
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
siden jeg ikke spiller her slenger jeg inn en liste jeg:)

så la oss starte.

Rang Spiller Poeng Landsbyer stamme
1 xeroxy 286,658 57 cash

jeg vet ikke hvem som sitter på denne brukeren. så beklager om dere tar dette til dere.
men brukeren har gjort det bra siden by nr2. de adlet mange spillere, men de har adlet litt barbarlandsbyer i det siste.
ellers synes jeg brukeren gjør det veldig bra. ligger solid på 1.plass med nesten 100k mere en 2.plassen! thats good:)
forsetter brukeren å vokse er jeg sikker på at den kan komme ekstremt langt her.


2 mrzhalt 208,097 stamme: cash
mrzhalt jo! selveste mrzhalt som feiget ut og byttet side til cash. mener selv at denne brukeren fortjener å bli adlet.

3 qO.Op 193,462 stamme: cash
vet heller ikke hvem som spiller her. men den ligger da på topp 5 som er bra for dem sikkert:) de gikk på en smell i starten... hadde nesten ingen off tropper igjen men kom seg på bena fort. de har kun adlet spillere som jeg er veldig imponert av! så håper alt godt for disse folka her!

4 Port Royal VII 187,627 stamme: cash
port royal ja. hadde en bra start. kom seg fort på topp 10. etter det kom de seg også på 1.plass og så på den plassen en stund.
hørt at brukeren fikk flere spillere men etter dette har brukeren bare gått nedover? ikke så veldig imponert her dessverre.



5 FalckKiller69 167,088 stamme: cash
enda et cash medlem. spilt med disse folka før. er veldig overasket av de hele tatt ligger på topp 5.
men odaen er ikke så utrolig bra. når brukeren ligger på topp 5 burde man forvente mere av dem...


6 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 143,857 stamme: cashA
har ingen ting å si til disse.

7 salomon 142,145 stamme: cashA
han har sikker mye erfaring siden har skriver det på sin profil. får håpe han ikke forsvinner når han blir angrepet.

9 Elina 136,178 stamme: cashA
har ingen ting å si her. en spiller fra casual. hvem spiller casual? hun har mistet mange byer selv der. så forventer ikke så mye her gitt.

10 p0kemonZ 117,005 stamme: cash
enda et cash medlem. ligger tett intill cashA. så får håpe den kommer seg langt her da. men sånn som dem har vist seg frem til nå greier dem seg der. og ser også ut til at dem har tenkt til å være der..

dette var min første topp 10 liste. så jeg tar gjerne imot et ryktepoeng. den grønne fargen er fin :) kanskje jeg kan forbedre meg mere og lage en bedere liste neste gang?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du kan forbedre deg med å legge listen i riktig tråd, altså under top 25 listen (er lov å ta mindre enn 25.)

Denne tråden handler om de 10 spillerne du mener er de beste på v19, uavhengig av rangeringen :)
 
Topp