10 beste spillere

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
9 Elina 136,178 stamme: cashA
har ingen ting å si her. en spiller fra casual. hvem spiller casual? hun har mistet mange byer selv der. så forventer ikke så mye her gitt.

Jeg spiller casual, betyr det at jeg suger?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
mrzhalt jo! selveste mrzhalt som feiget ut og byttet side til cash. mener selv at denne brukeren fortjener å bli adlet.
^
lol.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Top of the notch - V19


1. Henrik – Trevor Philips

Henrik er helt magisk. Han gjør ofte ikke så mye ut av seg offentlig, men herrejemini for et beist av enspiller. Han er mitt førstevalg som makker på enhver konto. Det eralltid trygt å overlate spakene til Henrik. Favorittutrykket hans når vi har incs er "Det toget er dødt" Det stemmer i de aller fleste tilfellene!
Han er meget solid teknisk, gjør gode taktiske disposisjoner, farmer godt og er ikke minst en herlig person som jeg digger å spille med. Alltid blid og positiv.Det eneste som trekker ned er at han i perioder kan gå lei. Men selv en lei Henrik er mer enn nok til å sette de aller fleste på plass så det synger. Når jeg får ferdigbehandlet utholdenhetsgenet tildenne karen, kan han bli en historisk god TW spiller.

2. Ruben – MrzHalt
Snakket mye med Ruben i forbindese med HP13, og har fått skikkelig sansen for denne herremannen. Ruben har et ganske heftig rykte, og jeg synes det er velfortjent. En veldig dyktig spiller på alle plan. Offensiv profil som kjører på til motstanderne knekker, en flink lederskikkelse, velartikulert med herlige poster på off. Forum (Akkurat passe syrlige og humoristiske). Ruben har sett det meste innen TW, og jeg liker ikke å sitte på motsatt side av han i en krig.

Jeg vil også nevne Helen på denne kontoen. Hun har imponert meg både her på V19, men også på Pharaoh på HP13. Dette er en dame med evner til å holde godaktivitet over tid. I tillegg er hun utrolig hyggelig med stor gradav empati, og det er bra!

3. Kristin – Madam Ram?
Jeg så på off. Forum at Kristin hadde startet opp en konto på V19. Og når Kristin er på en server, er hun i mine øyne definitivt inne høyt på min topp 10 liste. Hun skrev en post at hun var naboen til Runkefjes, og etter en liten titt på kartet tipper jeg hun sitter på Madam Ram. Dette er et nick som kler henne godt. En dame med bein i nesa, og krutt i kjeften :D I tillegg er hun en en sinnsykt dyktig spiller når hun er motivert,med evner til å vokse raskere enn de aller fleste!

4. Martin – Number six
Martin er en usedvanlig hyggelig kar med skills så det holder. En veldig viktig ressurs i stammen. Han tar KVer, sniper velvillig for andre kontoer, smart strategisk og alt i alt en rimelig komplett spiller. Det gjenstår å se om han er en sprinter eller maraton løper. Om han er i den siste kategorien tror jeg vi bare har sett starten av hva denne kontoen kan oppnå. Gustav sitter også her, og jeg har et meget godt inntrykk av han også, men har foreløpig ikke blitt godt nok kjent med han til å gjøre en vurdering,

5. Heine & Trym – X O C O X

Når Trym sikret seg Heine på kontoen må jeg innrømme at det smalt noen heftige gloser ut av meg. Ikke det at Trym ikke kan beaste på enhver konto solo, men med Heine pålaget og en bedre dekning på kontoen, blir det veldig vanskelig å trenge igjennom på vestfronten. Tror det eneste som kan stoppe denne superduoen er manglende motivasjon.. $%&%$###% To fantastiske spillere.

6. Gutta krutt på Xeroxy – Odd, Josteinog Sindre

Her har vi en annen monsterkonto hos Cash. Dette er en OP trio med tre meget sterke spillere.
Jeg er usikker på hvem som har gjort hva på kontoen foreløpig, derfor rangerer jeg dere likt.
Sindre får plenty å gjøre på MK kontoen på V18 fremover :D LOOOOL, så om vi ser sviktene vekst på Xeroxy, kan vi mobbe Odd og Jostein litt:D
Snakket litt med Odd i forbindelse med HP13 og han er rett ogslett utrolig vittig! En type personlighet som vil virke samlende for enhver stamme. Virker som han tar hertugrollen i Cash på strak arm.

7. Magnus - -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Dette er en spiller jeg ikke skjønner meg helt på. Kan være spydig i det ene sekundet, og hyggelig i det neste. Masse rare kommentarer både i Skype chaten og på forum. Men spille TW, det kan han. Magnus kan legge ned et trykk på kontoen som få kan matche. Vi har sett det her, og jeg har sett det på andre servere. En spiller som stort sett alltid befinner seg i toppen.

8. André – Andrek
André er en herlig fyr med et inspirerende pågangsmot. Jeg er utrolig glad for at han er i stammen. God offansivt, men også en meget habil deffer. Kler godt å besitte en frontkonto. Her tror jeg vi vil se mye god krigføring fremover.
En viktig ressurs som jobber for stammen. Respekt!

9. Stian – Kaptein Sabeltann
Drama, arroganse, twists & turns følger alltid i kjølvannet til Stian :D
Det kan man ta på godt og vondt, men det hindrer ikke at han definitivt hører hjemme på denne listen. Stian har spilt MYE TW, og er teknisk dyktig. Han kan også legge ned et sinnsykt aktivitetsnivå når han er motivert. Fronten til Stian er spennende, og jeg gleder meg til å se hva han kan utrette fremover.Tommy har også kommet inn på denne kontoen. Jeg kjenner ikke Tommy,men jeg har hørt utrolig mye positivt om han. Håper dette blir en superduo som kan farge V19 fremover!

10. Simen – qO.Op
Simen AKA fyllesamen. Offensiv spiller med plenty skills. River og røsker i sine fiender, og gir seg aldri. Simen er helt klart en spiller jeg heller vil ha på min side, enn å sitte med front i mot.En veldig god spiller!!

Notables:
Denne listen er selvfølgelig farget avhvilke spillere jeg kjenner. Definitivt mange andre som helt sikkert fortjener en spot. Jeg vil nevne noen som nesten kom med nå, og som sannsynligvis kommer med på neste.

Torkild - Salomon: Har virket litt lite aktiv i starten av den perioden jeg har vært på serveren, men viser nå helt andre takter og er mer motivert enn noen gang etter at han fikk tilbake kontrollen på kontoen sin. Dette er en spiller med masse erfaring, så om han kliner til kan han lett komme inn på neste liste. Fått inn ny makker som også viser lovende takter! Har tro på at denne kontoen kan hevde seg bra fremover.

Andreas - Madworld: Kjempegod deffer.Gått i veggen hans før for å si det mildt. Skal man adle fra denne kontoen så bør man stille forberedt :D

Gutta på P0kemonz: Kjenner ikke noen av dem personlig, men dette er en utrolig giftig konto som har imponert meg kraftig så langt!

Kim – Kims
Kim har en vanskelig posisjon mot gode spillere, men han prøver og prøver. Er aktiv på forum IG og i Skype chaten, støtter andre når han selv er under angrep og har alltid offet sitt ute. Dette er kvaliteter jeg respekterer og hyller. Mangler kanskje litt på det tekniske enda, men dette er en spiller jeg gjerne tar med meg i krigen anytime! Stå på, Kim! Håper jeg kan backe deg bedre fremover!

- Pelle
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
10. Simen – qO.Op
Simen AKA fyllesamen. Offensiv spiller med plenty skills. River og røsker i sine fiender, og gir seg aldri. Simen er helt klart en spiller jeg heller vil ha på min side, enn å sitte med front i mot.En veldig god spiller!!

Det å si aka fyllesamen blir feil siden det er en konto vi deler, Kvæna er vel det han er mere kjent for :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kom inn litt sent men var stort sett like stor del av kontoen der og...
 
Topp