10 beste spillerne

DeletedUser

Guest
Dette er en litt annen vri en topp 20 spillere. Fordi her skriver du ikke ned dem med mest poeng men de du tror er best og hvorfor ;)

Håper egentlig at noen andre kan lage en liste før meg for er egentlig bare kjente med folk her fra v11 :p og anner derfor lite om hva de har gjort (untatt de som har blitt interviewet... stå på ChaosIsAlex
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
He he, vell hadde noen bare giddet å lage et serriøst innlegg, kunne denne tråden blitt meget gøyal å lese :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke snakk om de store spillerne, men de du personlig synes er de 10 beste på denne verdenen utifra det du vet! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan da starte men som sagt kjenner jeg ikke mange og sier derfor de fleste fr a 24/7 ;)

1. Vis grimlock er på en konto her ute er det nok hn :p - alle vet det )
2. Chaosisalex - super god spillr som jeg kan litt om pga. V5 har også vist seg god på v11
3. BTK - Interveiwet sier alt, fenamonal spiller og venn
4. Ekorn krigern - huskr starten din og må si meg stolt, sier den fordi flere kan den ikke, ekron har 2 byer og blir adlet vekk en av castortroy. Noe han aldri skulle gjort. Ekorn adla tilbake sin by og resten av byene hns :eek:
5. Castortroy - enten en poeng hore eller en helt super spiller. Var nesten borte og nå i opp 20 :0 og han klatrer vidre :0 har ogå hørt fra deg andre steder
6. Henry001 - BNP og han i v3? Iallefall helt sykt og nå tilbake på v11 :0
7. Helloween - 2 forkjellige eiere som har vært her begge helt konge god. Savner han første :/ men gerpe er også god :D
8. Cleo, vet at du er super god men vet ikke hvorfor og fra hvor jeg husker deg, setter deg derfor her :p cleo is fabolus.
9. Noboddy, nye dualen der som ingen av dere liker :( liker jeg og husker jeg fra v10, uhordelig god!
10. Zimpley - fantastisk lag spiller og dermed er du fantastisk god!

Mange skrive feil osv her men orker ikke rette det fordi er på pad :p
 

DeletedUser

Guest
Flott! Husk at det er viktig at innlegg skal være relatert til tråden. Prøv å unngå små kommentarer som egentlig ikke gir noe for seg i sammenheng med tema :).
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg kan da starte men som sagt kjenner jeg ikke mange og sier derfor de fleste fr a 24/7 ;)

1. Vis grimlock er på en konto her ute er det nok hn :p - alle vet det )
2. Chaosisalex - super god spillr som jeg kan litt om pga. V5 har også vist seg god på v11
3. BTK - Interveiwet sier alt, fenamonal spiller og venn
4. Ekorn krigern - huskr starten din og må si meg stolt, sier den fordi flere kan den ikke, ekron har 2 byer og blir adlet vekk en av castortroy. Noe han aldri skulle gjort. Ekorn adla tilbake sin by og resten av byene hns :eek:
5. Castortroy - enten en poeng hore eller en helt super spiller. Var nesten borte og nå i opp 20 :0 og han klatrer vidre :0 har ogå hørt fra deg andre steder
6. Henry001 - BNP og han i v3? Iallefall helt sykt og nå tilbake på v11 :0
7. Helloween - 2 forkjellige eiere som har vært her begge helt konge god. Savner han første :/ men gerpe er også god :D
8. Cleo, vet at du er super god men vet ikke hvorfor og fra hvor jeg husker deg, setter deg derfor her :p cleo is fabolus.
9. Noboddy, nye dualen der som ingen av dere liker :( liker jeg og husker jeg fra v10, uhordelig god!
10. Zimpley - fantastisk lag spiller og dermed er du fantastisk god!

Mange skrive feil osv her men orker ikke rette det fordi er på pad :p

Hadde ingen mulighet til o overleve i det område der med alle de ink som var var hver dag, så de byene fortjente de/han.
Men vi får se om jeg er en poenghore eller(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Ok, da.. Men husk at jeg ikke spiller på v11, så må bare ta nick jeg kjenner fra før :D

Her er listen:
1. Solaas - Knallgod spiller om det er den orginale fra v5. Var umulig å ta byer fra, kanskje mye fordi alt var stacket og han satt online sånn hele tiden.
2. Hophoolio - Denne spilleren vet jeg lite om, men jeg har blant annet spilt med han engang husker jeg, og da knuste han alle(tror det var HP), har respekt for slike!
3. Chaosisalex - Denne pusen er veldig lett å knuse(for meg), men han har likevel UTROLIG mye skillz, og det forteller jo bare at jeg må ha enda mer skillz(lizm).
4. cleo - Hvis dette er den cleo jeg sikter til (v1 og v5), så ja, du bør frykte denne spilleren. Kvinne som danker ut de fleste mannfolk!
5. morten84 - Gamlekjæresten til Myh! (haha!), og ja, en veldig god spiller. Tok seg svært bra opp i v5, selv om han startet over 1 år etter alle andre!
6. -lilith- - Tro det eller ei, men når jeg spilte v6(tror d), så adlet denne spilleren AimEffect! Ja... HAN ADLET MEG OPP. Sier litt om nivået!
7. ekans - Denne spilleren er god i starten, det har jeg selv erfart mtp. at jeg har sett han 1. plass over en lang periode.
8. henrik tissefant - Denne fyren må jo være tøff siden han har det navnet.
9. xxinsanexxb0om - BARE SE PÅ NAVNET!
10. The killer 3000 - BARE SE PÅ NAVNET!

Btw, jeg tok med 3 av disse bare fordi jeg ikke fant noen!
 

DeletedUser

Guest
weeee, endelig var eg på en liste. skikkelig opptur. men så sank humøret da eg leste det nederste at 3 stk bare var tatt med for gøy. men men eg var no på listen ;). er cleo og villareal som spiller dual på cleo kontoen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1. Cleo - Denne dama veit uten tvil hva hu driver med når hu først er i gang. En gang i tiden viste hun meg hva hun var god for når hun var på topp. Desverre blitt litt slappere her i v11, men med en gang dette monsteret våkner til ordentlig live igjen, burde fienden flykte:)
2. Decrypt - Her er det også en kar som er utrolig skillet. Han har vist meg tidligere og i andre verdener hva han er lagd av, har ikke overasket i det hele tatt, bare oppfylt forventningene, fiendene hans bør passe seg, for han her gir deg ikke fred når han er i gang!
3. Solaas - Dette er også en kar som tidligere har vist meg at han er en kriger som ikke gir seg uten fight. En utrolig skilla spiller som er nesten uslåelig på sitt beste.
4. Lilo og Stitch - Simen har vist flere ganger her på TW at han er en av de mest profilerte spillerne ihvertfall på v11. ved tanke på tidligere prestasjoner bør folk tenke seg om to ganger før de angriper ham.
5. Henry001 - Dette er også en spiller som i tidligere verdener har bevist at han kan spille dette spillet. Har egentlig ikke så mye og si, har ikke møtt han i slagmarken selv, men la merke til med en gang jeg startet i v11, at ingen klarte å ta karen. Etter det blei BNP til og tja, har ikke vært imot ham ^^ Men ja uten tvil en god spiller.
6. CastorTroy - Har et lite internt kappløp med denne karen for meg selv, han adler utrolig kvikt, og virker som en utrolig aktiv og god spiller. Har ikke sett ham krige før i en verdenskrig, men nå for øyeblikket diller han og adler opp BNP sine fiender og alle i dems vei. Han er gooood.
7. Dominator - Må si jeg har visst hvem som er på kontoen hele tiden, og nå som krigen mot AKDM startet har de vist seg frem. De leder forøvrig statsa og har adlet mest av AKDM til nå. Holder de oppe dette tempoet så forsvinner nok AKDM fort:eek: Virker som AKDM er i vansker nå for å si det slik... :eek:
8. Chrk1 - Her er det ihvertfall gode spillere, chrk og glitter som er her. Jeg vet ikke hvem som er mest aktiv av dem, men regner med chrk. Disse er to stk spillere som bør bli fryktet om en har dem i nabolaget, planlegger du å angripe dem, bør du være god. Blir du angrepet, ja da bør du hvertfall være god :eek:
9. Jazcan - Har aldri sett ham spille, men har store forventninger til ham. Jeg har hørt utrolig mye positivt og jeg er overbevist om at JE er en kar som veit hva han driver med, som kan hevde seg volsomt i v11 i fremtiden.
10. Morten84 - Morten må være en veldig undervurdert spiller. Selv vet jeg hva han er god for, og jeg mener at hvis du ikke har utrolig mye tropper eller er mye større enn ham IG, så har du ikke sjangs, for dette er en kar som veit hvordan han skal utnytte størrelsen sin og troppene sine. God deffer og angriper. Det har han bevist til meg før, hvor slapp han er nå veit jeg ikke.. men kan være han er blitt helt hypnotisert av den nye damen???? :trist:

Listen min er på bakgrunn av hvilke spillere jeg mener er noen av de beste og mest profilerte i v11.
Det var vanskelig for meg å rate dem i rekkefølge, så håper ikke noen tar det så hardt om de havner lavere enn kanskje forventet. Men dette var da min personlige mening.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ingen som vil nevne sir crazy (angel)
Får se om jeg lager en liste litt senere..
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
1 chaosisalex: kjempeforbilde og en god Leder, alt som. Mangler nå er ODA så er alt på plass ;)
2 cleo: samme som over, Untatt at ODA mangler ikke.
3 richy: min Dual
4 solaas: kjempespiller, Enkelt og greit
5 meg selv: Jeg er så pro, Men ikke helt best
6 Born to kill: kjempegod hadde blitt bedre om du ikke hadde slutta
7 pelco: pro skillz, spillt med han her på V2
8 hophoolio: kjempe spiller, Hans Andre Verden. Synd origi slutta
9 morten84: go deg! Men er litt For Hypnotisert av dama da (facepalm)
10 Resten av WIC!!!! <3
 

DeletedUser

Guest
koffor er folk så opptatt av damene mine? eks og nåværende egentlig?
 
Topp