13522.5 minutter med nervepirrende terror

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
nr02.jpg

Frykt ikke overskriften, Hardyguttene har gjort det igjen. Vi har reddet vår verden og vår sosiale fremtid nok en gang, men denne gangen har gutta forflyttet seg til et spill, Tribalwars. I går bekjempet Hardyguttene sine første fiender på verden 7, men bloddryppende som 1945 var det ikke. Etter total overlegen taktikk gikk Hardyguttene på sin første seier over en stamme som ønsker å forholde seg anonym. Det tok ikke lenger enn 2 dager, 9 timer, 22 minutter og 30 sekunder at angre meldingene blafret inn ved Hardygutta's hovedkontor. Hardyguttene erlærte derfor sin første seier på en spillarena den 26 Desember, 02:19.

Hardyguttene vil også med dette nummeret informere alle spillere at våre spillekontoer overvåkes 24/7 av guttene selv sammen med moderne maskiner leid fra Norsk teknisk museum som er oppdatert på NASA's teknologi innen overvåking over andres kontoer. Vi vil derfor beklage om landsbyen din har blitt gjort om til en gårdsplass for oss over natten, men om det er en trøst kan jeg nevne at du er herved en del av noe stort :)

lastned.png


Tallenes tale er klare, Hardyguttene har startet sin dominans på verden 7. :D Følg med i neste utgave av:
hardygutt.jpg
 

DeletedUser

Guest
jaja WOW dere har vunnet over en stamme med 2 spillere!!! creedz!:D
 

DeletedUser

Guest
lite credz av at du briefer med seier over en liten stamme på 2 stk..
 

DeletedUser

Guest
RF, du ser grunnen til at folket ikke tar ironien her? De er redd for dere :) Dere er jo herlige konkurrenter vet duu !

Hardy Boys <3

Btw: Liker propegandaen !
 

DeletedUser

Guest
w00t, go Hardy gutta, go <3

Tror forresten jeg har akkurat den boka i originalutgaven et sted...
 

DeletedUser

Guest
Tror at min far har rundt 35 Hardy bøker hjemme :) Trofast leser ser dere !
 

DeletedUser

Guest
Ogmed at dere har kjempet innbitt og godt, skal det går for denne gangen. Gratulerer med seieren:) Håper det blir mange seierskamper framover på v7. Selv om jeg tviler litt^^
 

DeletedUser

Guest
coz i aint got Royal Flush,

Og når man som meg er med ironi store deler av dagen så må man være seriøs innimellom ;)
 
Topp