???

DeletedUser

Guest
Jeg ser du har endret den litt igjen. Jeg holdt på å foreslå akkurat den endringen tidligere, å gjøre skriften litt "grønnere" for å matche han grønne fyren.

Men nå som du har gjort det så bryter bakgrunnen litt med resten. Litt sånn "huh, hvor kom den fargen fra:confused:" Kanskje du kan prøve en litt beige-aktig farge, nesten som bakgrunnen til han grønne fyren? Enten det eller å gjøre skriften enda litt mørkere grønn, men fremdeles i samme tone som han grønne fyren. Du kan jo prøve begge deler og se hva som blir best :)

Jeg liker den gul/oransje dotten btw, den skaper balanse siden siggen blir veldig "tung" på venstesiden hvor bildet er.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg ser du har endret den litt igjen. Jeg holdt på å foreslå akkurat den endringen tidligere, å gjøre skriften litt "grønnere" for å matche han grønne fyren.

Men nå som du har gjort det så bryter bakgrunnen litt med resten. Litt sånn "huh, hvor kom den fargen fra:confused:" Kanskje du kan prøve en litt beige-aktig farge, nesten som bakgrunnen til han grønne fyren? Enten det eller å gjøre skriften enda litt mørkere grønn, men fremdeles i samme tone som han grønne fyren. Du kan jo prøve begge deler og se hva som blir best :)

Jeg liker den gul/oransje dotten btw, den skaper balanse siden siggen blir veldig "tung" på venstesiden hvor bildet er.

Skal prøve det :)
Og den gule tingen er faktisk et bilde av solen :)p/;)) men det var litt av pointe at det ikke skule synes.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Nei nå blir ikke bilde i den riktige størrelsen.
Den blir det på gimp, men ikke på TW...
 

DeletedUser

Guest
Kan du lage til mej okså trenge litt syykt no det ej laga passa ikkje inn so ja :(
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Step 1: du må gi meg e-posten din.
Step 2: jeg sender bilde til deg.
Step 3: du lagrer det på PC'en.
Step 4: du bruker det som signatur.
Step 5: du blir kjempe glad :):)

Så start med og gi meg e-posten din 6076knokko.
 
Topp