16 dels i TW-champion v 29

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Man stemmer på samme måte som i 64 dels og 32 dels.

man markere den man stamme på slik


F.eks

Spania vs San marino


the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon

Lykke til alle sammen og måtte det beste gå videre til semifinalen. Avstemmingen avsluttes 8/3/2017 kl 18:00
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson jeg tror nok nebula har møtt sin overmann her :/
Black Magic vs vaffelmann vanskelig kamp kanskje? Men tror black magic hadde tatt denne
Zara vs etriuss14 Jeg tror nok etriuss hadde tatt denne fint og greit
Mr.Martin vs Madsebby Er for usikker til og avgi stemme her. Er nok ganske likt.
-Coller vs GONZALEZ13 er walk in the park for Kreiz
-Nikkox vs Fett Tror sander hadde dradd denne i land
Krul vs Don Jon jeg tror don hadde tatt denne fint og greit.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
The road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

DeletedUser

Guest
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

JimmyAIK

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
the road of forgiveness vs AwZuum road har jo internadlet seg opp dit, ikke fortjent rank 1 i mine øyner.
Nebula vs radisson
Black Magic
vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin
vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett usikker her, stiller ganske likt
Krul vs Don Jon
 
Sist redigert:

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic
vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller
vs GONZALEZ13
Nikkox vs Fett - drøyt usikker her, tror egentlig ingen av disse hadde klart å tatt den andre, men basert på hva dem har fått til på v29 gir jeg denne til nikkox
Krul vs Don Jon - egen kamp
 

Nikkox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13 - ezpz
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon - Jon FTW
 

Black Magic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

beetlejuice

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
the road of forgiveness vs AwZuum
Nebula vs radisson
Black Magic vs vaffelmann
Zara vs etriuss14
Mr.Martin
vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett
Krul vs Don Jon
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
the road of forgiveness vs AwZuum - d må bli trof så tar denne, han va den første så gadd å snakka seriøst te meg på v29 og e ein av de eg har aller mest respekt for her på denne verdenen!
Nebula vs radisson - her ryge nok eg, men det tåle eg godt, for radisson fortjene å komma myyyye lenger enn meg i tw champs! Stemme blankt ligavel, for man ska visstnok ikkje stemma på egne kamper.
Black Magic vs vaffelmann - BM tar denne ganske greit, e eg redd for
Zara vs etriuss14 - etriuss har vært favoritten min te å enda på rank 1 siden 1 uke ish før han join'a MK. Raskaste veksten på v29 OG den flinkaste farmeren. Denslags bler det top rank av.
Mr.Martin vs Madsebby - my boy madsebby må videre te neste runde! Fete folk så har eid rimmen i k45 så lenge eg har vært der iallefall.
-Coller vs GONZALEZ13 - har hørt møje bra om coller, så regne med de tar denne ganske greit.
-Nikkox vs Fett - muligens rundens tettaste kamp, men nikkox har den seige, jevne veksten som trengs for å vinna.
Krul vs Don Jon - gutta på Don Jon lar seg ikkje stoppa av någe så helst. De tar denne! Sorry Krul!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
the road of forgiveness vs AwZuum - Selv om kontoen har hatt det veldig lett etter han byttet til MK og har levd stort på innadlinger, er det ingen tvil om hvem som vinner denne kampen.

Nebula vs radisson - Nebula virker som en flink spiller, men her har radisson gjort det klart best på verdenen samt han leder vinnerstammen til seier.

Black Magic vs vaffelmann - Virker som Black Magic har vært en viktig front figur mot Sense siden den store krigen brøt løs og han er etter hva jeg vet en veldig flink spiller. Derfor går seieren lett denne veien denne gangen.

Zara vs etriuss14 - Zara - har vel gjort det fryktelig dårlig denne verdenen? Ikke vært så mye involvert, bare kost seg inni Sense. etriuss14 har heller ikke gjort det store men har uten tvil sterkest vekst. Svakeste kampen denne runden etter min mening.

Mr.Martin vs Madsebby - Stikker av med en seier såvidt her pga Mr.Martin har vel ikke gjort det store denne verdenen. Selv om Madsebby ikke har imponert selv, tror jeg han blir her lengre enn Martin.

-Coller vs GONZALEZ13 - Ingen tvil her, Kristian er en meget god spiller som kjemper enda selv om det er motgang. Letteste stemmen denne runden.

-Nikkox vs Fett - To sterke kontoer hos MK og 2 kontoer som på sett og vis har vært viktige. Nikkox derimot har gjort det best og får min stemme her.

Krul vs Don Jon - Etter min mening en av MK sine sterkeste frontkontoer, så dette er en lett match.
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
the road of forgiveness vs AwZuum - Denne går nok til rank 1. Selv om AwZuum kontoen absolutt sitter på kvaliteter så har nok TROF kontoen hevda seg mest på v29.
Nebula vs radisson - Nebula er etter det eg har sett en meget god spiller, men synest radisso har styrt MK skuta meget godt og vinner derfor denne.
Black Magic vs vaffelmann - Stått på i nord og adla mye sense og mista ingenting (?). En av MK's beste kontoer og kommer nok til å klatre videre så BM får denne.
Zara vs etriuss14 - Etriuss adler og adler utrettelig og kjemper for rank 1. Vet ekstremt lite om Zara kontoen som ligger safe i sense clusteret.
Mr.Martin vs Madsebby
-Coller vs GONZALEZ13
-Nikkox vs Fett - Nikkox kontoen har gjort mye internadlinger så for meg vinner fett som har adla fiendelandsbyer i fleng for MK. Har stoppa litt opp nå, men kontoen har mye å gå på.
Krul vs Don Jon - Beste frontkonto på v29 (ved untak av Jimmy?)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
the road of forgiveness vs AwZuum 10-2

Nebula vs radisson 1-11

Black Magic vs vaffelmann 11-2

Zara vs etriuss14 1-13

Mr.Martin vs Madsebby 4-7

-Coller vs GONZALEZ13 12-0

-Nikkox vs Fett 8-3

Krul vs Don Jon 0-12

Fasit fra forje runde
 
Topp