2-dels i TW champion

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Siden creo skriver at jeg skal huske på å ikke kalle det 2-dels i tw-champion så blir det akkurat slik.

Anyway over til det seriøse. No er det semifinale og det er 4 finalister igjen. Du stemmer på den du mener burde få din stemme slik


semifinalen har kun 2 dager istedenfor 4 så denne vil bli avsluttet den 07.08.2015 kl 21:00


Spoonman VS heskey
Superman VS Eru Iluvatar

Lykke til :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Spoonman VS heskey Spoonman har gjort det veldig bra defensivt. Synes ikke Heskey har prestert like mye hittil, selv om de definitivt har potensialet til å herje som de vil her på v22. Synes denne er rimelig grei, men på neste TW-Champion kan resultatet fort være motsatt.

Superman VS Eru Iluvatar Merk at selv om vi er mange med tilgang til kontoen er det hovedsakelig 2 eller 3 stk som spiller. Blant annet har Kjellus og jeg knapt vært innom. Mange spillere eller ei, antall DR taler for seg selv. Det begynte lenge før både Andy, Skattum og jeg kom inn. Definitivt Adriano og Kate som står for det grunnlaget, og som fortsatt omtrent holder kontoen oppe alene. Vil dermed oppfordre sterkt til ikke å stemme mot oss pga. antall spillere, da det blir helt feil i og med at det er 2-3 personer som skal ha æren for alt som er gjort.
 
Sist redigert:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Spoonman VS heskey - Close match, men Spoonman tar denne, gikk på en liten tabbe hvor Djinn adlet en by i NB, men har ellers spilt veldig bra.
Superman VS Eru Iluvatar - Eru tar denne på helt syk farming litt tidligere i verdenen. Superman er litt på vei tilbake etter at han ble pressa litt av PMS, men føler alikevell at Eru har spilt imponerende. Litt skuffende at de enda ikke har vært ivrige på å få seg front :/
 

Oplok

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Spoonman VS heskey

Grunn: Klarer ikke velge her, begge er to legender innen TW. Mye gode spillere i en champion kamp med andre ord.

Superman VS Eru Iluvatar

Grunn: Det kua sa under her
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Spoonman vs Heskey - Har mere respekt for gutta på spoon sin prestasjon her på v22, noe som ble avgjørende da begge kontoene har ett reportoar av helt utrolig talenterte spillere som imo alle fortjener å være her i semifinalen.

Superman vs Eru Iluvatar - det ble snakket om farming over her, men nå kom jo nettopp beskjeden at Eru har sluttet å farme(ikke bekreftet enda tho), når det er sagt så har superman ikke hengt langt bak eru på ca 95% av dagene(iaf såvidt jeg vet) noe som er imponerende mtp størrelse og ikke minst, ODD. Superman får denne pga deres rolle i krigen sålangt som har gjort at de ligger på 2. plass på ODT lista. Dette er jo tross alt v22 tw-champ og jeg tror Superman har hatt mere å si for verdenskrigens gang sålangt enn det eru har tatt.
Føler likevel jeg må legge til at det er helt utrolig vanskelig å avgjøre disse kampene med tanke på kaliberet ab spillerene som sitter på disse 4 kontoene, og jeg synes de alle fortjener å ha kommet hit.
 

DeletedUser

Guest
Spoonman VS heskey - Tror Heskey kontoen har mye mer å vise til. Hadde de vist sitt potensiale allerede nå, hadde denne blitt blank.

Superman VS Eru Iluvatar - What Fa Kua said.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Spoonman VS heskey- Jeg tror Thomas og Martin hadde tatt denne greit.

Superman VS Eru Iluvatar- Superman blir delvis nedadlet men når så langt sier vel nok om navnet? har gjort alt annet en og inponere meg på v 22 srry ass er bare ærlig no :| Eru har mange gode kvaliteter og mange gode folk som står på dag ut og dag inn. Så er ikke noe og si her (yes)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spoonman VS heskey - Spoon sitt bidrag på v22 har i stor grad vært større for å påvirke verdenen slik den er, uten en konto som det hadde det nok ikke vært mye motstand mot PMS i det hele tatt. Så her er det ikke tvil i mine øyne at dette er en som fortjener å gå til finalen. Kvaliteten på spillerne på kontoen er også enorm.

Superman VS Eru Iluvatar - Begge kontoene har gjort stort på v22, den ene ligger i front den andre ligger forøvrig safe nå. Men det er ingen tvil om at det er 2 bautaer av noen kontoer fra hver sin allianse. Vanskelig valg, men stemmen min går til den kontoen jeg mener har best individuelle spillere på i en 1vs1 situasjon. Samt kontoen er også "større" i den forstand at de har adlet mye bra, tapt 0 byer, og kun adlet 2 barbarbyer gjennom hele v22 :) Superman har også gjort en god jobb, men sorry ass, Eru gutta har gjort det best.

Alt i alt har jeg stemt på 2 kontoer nå jeg forutså i en finale mot hverandre(før konkurransen startet), så vi får se om det skjer :)
 

DeletedUser

Guest
Spoonman VS heskey
Egen kamp så stemmer ikke. Tror det ville blitt ganske jevnt - heskey orker faktisk å farme og gjør det bedre offensivt som følge av at de har så mye off, men igjen så har de ikke fått like mye offensiv motstand fra PMS som oss.

Superman VS Eru Iluvatar
Superman har slitt litt med aktiviteten til tider - noe som har ført til at PMS fikk noen enkle byer. Eru har egentlig ikke vist så mye av hva de kan til nå bortsett fra farming som følge av en ganske enkel start, men det er ikke tvil om at de er dyktige. Blir en tøff kamp, men jeg tror nok Eru ville tatt den.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Blant annet har Kjellus og jeg knapt vært innom. Mange spillere eller ei, antall DR taler for seg selv. Det begynte lenge før både Andy, Skattum og jeg kom inn. Definitivt Adriano og Kate som står for det grunnlaget

Vil berre påpeike at til tross for at eg har vore totalt inaktiv etter at du kom inn så var eg ikkje det i startup. Slutt med å spre ditta sluddere ditt før eg blir sur! :eek:ff topic:
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Spoonman vs Heskey Eigen kamp

Superman vs Eru Ilavatar sorry super, men eru gutta har 5-6 stk, mer aktivitet, har ikke vist mer i krigen men har liksom vokst stort uansett, tror de ville tatt dere 1v1 og vil derfor stemme på de
 

DeletedUser

Guest
Spoonman VS heskey Dette hadde vært en sværtvanskelig match der begge kontoer sitter det veldig flinke spillere, men trodde nokk mah boy Sindre hadde tatt denne <3


Superman VS Eru Iluvatar Selv om Dani og Mads er gode spillere ville nokk gutta i eru tatt dæm.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
heskey-spoon veeeldig usikker å velger stemme blankt,.,

superman- Eru sorry mads og dani.,. men eru blir for stor,., tror at det er ca gjevnt på kvalitet tho!
 

DeletedUser

Guest
Spoonman VS heskey - Jeg har ikke peiling på hvem som hadde vunnet denne her :O
Superman VS Eru Iluvatar - Blir feil om jeg skulle kommet lengre enn dette her... Jeg og dani har hatt for lite aktivitet til å komme noe lengre enn dette! Vi mistet altformange byer når PMS kjørte på, selv med lite aktivitet burde vi klart og fikset det på en bedre måte...
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Spoonman VS heskey - At Heskey i det hele tatt har en stemme i denne duellen er et ran. Jeg er en alt for av og på spiller til å kunnet holde følge med Spoonman guttene, og hadde tapt denne duellen med mindre jeg låste meg inne på rommet og ikke så dagens lys på flere uker.

Superman VS Eru Iluvatar - Superman-kontoen er great og jeg trur de kunnet gitt dem jevn kamp om de hadde tid og krefter. Dog ville de mange på Eru tatt denne i lengden i mine øyne.
 

DeletedUser

Guest
Spoonman VS heskey J? martin og co er for op?
Superman VS Eru Iluvatar pffs super tar denne lett, super sine individuelle skillz tar alle på eru kontoen, eneste måten eru kunne tatt dette på er med 4x så mye byer (noe de har) men jeg velger å se på duellen m like mange byer.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Siden creo skriver at jeg skal huske på å ikke kalle det 2-dels i tw-champion så blir det akkurat slik.


Du begynner å minne meg mer og mer på Luis Litt fra Suits. I tilfelle du ikke vet hvem det er så slenger jeg med et bilde:

latest



Spoonman VS heskey
Superman VS Eru Iluvatar
 
Topp