3.14 v TSFS og Disney family

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er jo stammefamilien til WD som du er alliert med, gode gud du følger lite med til å være hertug! :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
13revolvoris har aldri vært godt informert om kriger og prøver så godt han kan, la nå gutten få en sjangse ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Noen som har sjekket statsen siden 16? Da vi faktisk startet?

Side 1:
Stammer: 3.14
Side 2:
Stammer: TSFS, WD

Timeframe: 16/05/2011 00:00:00til24/05/2011 08:00:00

total erobringer:

Side 1: 150
Side 2: 232
Forskjell: 82

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 96
Side 2: 67
Forskjell: 29

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,151,754
Side 2: 1,548,598
Forskjell: 396,844

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 829,849
Side 2: 570,935
Forskjell: 258,914

chart
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Med andre ord prøver 3.14 å redde statistikken for å beholde moralen ? ;)

Nei, men sier man at man ikke trenger støtte overhodet og så plutselig bare setter opp kv uten noe som helst forsøk på å stoppe noen ting så er han ikke verdig i stammen vår heller kanskje? ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Siste 24 timer som TSFS så gjerne ville ha:

Side 1:
Stammer: 3.14
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 10
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 61,093
Side 2: 82,945
Forskjell: 21,852

chart


Siste 48 siden det nå har gått litt tid siden dere ønsket å ha det, men ikke klarte å gjøre det selv ;):

Side 1:
Stammer: 3.14
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 14
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 84,476
Side 2: 118,441
Forskjell: 33,965

chart
 

DeletedUser

Guest
Nei, men sier man at man ikke trenger støtte overhodet og så plutselig bare setter opp kv uten noe som helst forsøk på å stoppe noen ting så er han ikke verdig i stammen vår heller kanskje? ;)

En preadling, en readling og en sniping ble da påført meg. Pluss et par readlingsforsøk som feilet. Ut ifra det så vil jeg tolke det som at han faktisk gjorde et hederlig forsøk på å stoppe oss. Selv om han kanskje ble overrasket over hvor fort han ble angrepet, og kanskje undervurderte oss litt.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
En preadling, en readling og en sniping ble da påført meg. Pluss et par readlingsforsøk som feilet. Ut ifra det så vil jeg tolke det som at han faktisk gjorde et hederlig forsøk på å stoppe oss. Selv om han kanskje ble overrasket over hvor fort han ble angrepet, og kanskje undervurderte oss litt.

Nå uttalte jo jeg meg ikke så mye om at han ikke gjorde litt? Eneste jeg sa var vel at han ikke ville ta i mot støtte og mente at det hele ville gå svært bra, når det da ikke går det og man ikke tagger incs og bare setter opp kv.er så er han i mine øyne ikke god nok for 3.14 da han ikke vil utnytte at han er i en stamme, da kan han like gjerne kjøre solo ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå uttalte jo jeg meg ikke så mye om at han ikke gjorde litt? Eneste jeg sa var vel at han ikke ville ta i mot støtte og mente at det hele ville gå svært bra, når det da ikke går det og man ikke tagger incs og bare setter opp kv.er så er han i mine øyne ikke god nok for 3.14 da han ikke vil utnytte at han er i en stamme, da kan han like gjerne kjøre solo ;)

Zippy skrev:
setter opp kv uten noe som helst forsøk på å stoppe noen ting

Akkurat der virker det veldig som om du mener at han ikke gjorde noe annet enn å sette opp noen som KV. Litt usikker på hvordan man ellers kan tolke det. Jeg tror vi trygt kan konkludere med at han faktisk gjorde en hederlig innsats på forsvaret, og satte opp KV når han måtte sove. Så vidt jeg vet går han på skole, og derfor har et visst behov for søvn. Men for all del, fortsett å ro. Det er søtt.

Hadde for god selvtillit vært et kriterie for å sparke folk ut av en stamme så hadde det blitt rimelig mange tomme stammer rundt omkring.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Han kan ha gjort noe i starten, men gitt fort opp og? Altså, jeg kan jo ikke uttale meg på hans vegne og hva han gjorde utenom at jeg vet han hadde kv. i store deler av dagen.
Når man ikke har tagget noe som helst og bare setter opp kver i hytt og pinne så vil jeg ikke si han gjorde en hederlig innsats. Nå satt jeg selv kv. så er godt informert i denne sak ;)

Fint ingen av de er i 3.14 :)
 

DeletedUser

Guest
Han kan ha gjort noe i starten, men gitt fort opp og? Altså, jeg kan jo ikke uttale meg på hans vegne og hva han gjorde utenom at jeg vet han hadde kv. i store deler av dagen.
Når man ikke har tagget noe som helst og bare setter opp kver i hytt og pinne så vil jeg ikke si han gjorde en hederlig innsats. Nå satt jeg selv kv. så er godt informert i denne sak ;)

Fint ingen av de er i 3.14 :)

Nå går jeg tross alt bare ut ifra det han sa på mail, og det Gåsa sa om at han først ble satt opp på natta vettu. Da var det vel noen av dere som gjorde en hederlig innsats, men bare ikke i nærheten av å være godt nok :)

Haha!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg ble satt opp til 200 sverd... Ikke mye til støtteforespørsler fra den karen, han spurte en gang på skype... Ja seff kicker jeg ham, gidder ikke ha slike lettadlede spillere i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble satt opp til 200 sverd... Ikke mye til støtteforespørsler fra den karen, han spurte en gang på skype... Ja seff kicker jeg ham, gidder ikke ha slike lettadlede spillere i stammen.

Skjønner den :) Anywho, byene hans havnet ikke hos dere, men hos oss. Hvorvidt det var et tap for dere kan diskuteres, og man kan småpirke på statistikken. Men en fortjeneste på noen byer for oss generelt, uten å direkte blande inn denne krigen, var det nå i det minste. Bra nok for meg det.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
KLart det er ett tap, skal ikke krangle på det. Ett dumt valg av oss og ikke presse på ham støtte, men slikt skjer.
 
Topp