3-5 personer som har gjort deg til den du er innen tw

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
3-5 personer som har gjort deg til den du er innen tw
Hva gjorde d for at du er så god som du er nå
Hvem er det ?


Mine 3-5 personer er vell :

Thomas
Han har lært meg så og si alt inne tw. Hadde det ikke vært for han hadde jeg ikke kunne sendt adels på 150ms :p
Are
han tok meg på s78 og meg inn i 3.14 og mange fine minner med han <3
Mumle
Alle farme konkan med han som je grusa han i, skulle gjærne sett han på v11
Aslak
min første dual og vi sammarbeide bra på v8 og endte opp på 8.plass <3
Mikkel

hvem er dine?
 
Sist redigert:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg har bare meg selv å takke!! Neida, mine er som følger:

  1. Johnnli - Gammel kjenning fra V1. Han som hjalp meg inn i IBB og lærte meg alt det grunnleggene, og ga meg skryt for det lille positive jeg klarte
  2. Tkdark2 - Vil ikke direkte si at han har lært meg allverdens, men det er deg jeg lærte å krige ilag med, og uten det hadde jeg sluttet for flere år siden
  3. Simen / -TK- - For en stund tilbake tenkte jeg, "Hvem er det som egentlig har gjort meg til den jeg idag er på Tw?". Jeg kom frem til at Simen er en av de viktigste personene for min speedkarriere. Pga. han jeg spilte min første speed med, og han som etterhvert inviterte med til STU
  4. Dennis/Walli/Potestatem - Nok veldig få som kjenner til denne karen. En racer på speed, og merkverdig nok vant han sin aller første speed. En av mine beste venner RL, og hadde det ikke vært for han hadde ikke WySoSe blitt dannet
  5. Wihi - En av de første jeg ble kjent med i STU, som har hatt en stor innvirkning på meg som spiller. Det var en drøm å bli kjent med denne karen
  6. Why So Serious? - Vet at dette er nr. 6, men er helt klart nevneverdig! Vil si at alle de som er/har vært med i WySoSe har hatt innvirkning på meg som spiller. Fra vi startet som en liten gruppe som lekte med de store - til vi ble de store som folk etterhvert startet å spille for å ta ut. Beste folka!<3




 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
  1. Mr G&W - Jeg lærte utrolig mye av han her, spesielt når v7 starte og jeg fikk være med i hans premade så lærte jeg ekstremt masse. Utrolig bra guider også.
  2. Jon/F1ref0x - spilte dual på w49 på .net. Der lærte vi mye sammen.
  3. Hele TW.no communitiet - er mange folk og alle jeg har snakket med, spilt mot osv har gjort meg til den jeg er.
 

DeletedUser

Guest
Easy! Eller ikke...

Hmm, de jeg kan komme på er vel:

  • Tormod aka 3xx95 aka David93: Har mye å takke ham for innen TW, og RL :) Om ikke for annet så for at han er den faktiske grunnen til at jeg spiller per i dag. Hadde det ikke vært for ham hadde jeg ikke blitt dradd inn igjen i den onde TW-sirkelen, og jeg tror jeg hadde greid å sluttet med spillet for godt. Shame on you :p
  • Kvalm: Såvidt meg bekjent pensjonert v1-spiller, grunnlegger av halve K102NY (TWNY-delen) der k102 - for øvrig grunnlagt av 3xx95 - var den andre halvdelen. Disse stammene gikk igjennom en rekke merger hvor de til slutt utviklet seg til å hete K102SE, K103SE, K104... jah, dere skjønner tegninga. Iallefall, Kvalm sporet meg opp i etterkant av at jeg hadde forlatt k102 og overtalte meg til å bli med i ny-dannede K102NY. Det var i denne stammefamilien mesteparten av min tid på WW-kontoen på v1 utspilte seg, og Kvalm har hatt myyyye å si for meg i min utviklingsfase av spillet.
  • BOL: Dette er stammen man aldri glemmer. Hele gjengen har egentlig hatt utrolig mye å si for min senere utvikling. Ufattelig knakandes gode karer hele gjengen, det skal de ha! :)
  • Mikkel aka Grimlock: Føler jeg burde nevne ham også siden han har hatt veldig mye å si for min interaksjonsutvikling i TW-sammenheng, selv om det ganske enkelt skjedde her på forumet. Men for meg er det sosiale ved TW minst like viktig som det egentlige spillet (muligens fordi jeg er elendig i spillet selv) så han fortjener likevel en plass på denne listen. Selv om jeg aldri - så vidt jeg vet - har spilt med eller mot ham har han som mitt idol på TW-forumet virkelig hatt mye å si for hvordan jeg føler jeg er på forumet og ellers TW-relaterte arenaer i dag. Takker! :)
  • SnR (v3), VARG-B (v1) og hele sullamitten: I korte trekk skal jeg forklare den viktigste tiden min utenom K102NY og BOL, på v3 kan det mer eller mindre sammenfattes med stammen SnR og utbryterstammen (et akromym på tre bokstaver jeg dessverre ikke husker). De hadde stor betydning for meg i et sosialt perspektiv. Deretter kom VARG-B på v1 om jeg ikke husker alt for feil. Denne stammen var nærsmest bygd opp rundt prinsippet om spam. Det er herfra jeg har mye av de gude-lignende offtopicegenskapene jeg er så kjent for i dag :cool:

(Den siste setningen er mest for tull for de som ikke skjønte det. Bear with me.)

Jah, aner ikke hvordan dette kommer til å se ut på trykk, fikk en følelse av at jeg skrev forholdsvis lange punkt.... Men never mind! *send svar*

EDIT: Hmm, kunne vært verre :)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
1. Pondus64/ivar - Jeg som fikk han til å spille, men lært mye av han :)
2. Simen/kvæn - God spiller som har hjulpet meg en del (Y)
3. Kristin - Hun er bare sjef!
 

DeletedUser

Guest
1. gunnarg :D


Ingen vet nok hvem dette er, men det var han som fikk meg til å starte med dette tullet. Fant ellers ut det meste på egenhånd, kan ikke komme på noen spesielle som har forandret stilen min stort.
 

DeletedUser

Guest
hmm..

vel, for meg vil det no være noe slikt som dette her:)


1. Marita/Myh
En kanon dame som jeg virkelig aldrig klarer og holde meg vekke ifra når jeg starter på en ny server, vi er gode venner og hun er en kanon jente.

2. Thomas/AjozZ
Er dualen jeg har savnet mest av alle spillerene. Hadde kanon god kontakt med han på den tiden jeg spilte med han på v5. Bare synd du måtte slutte pga IRL.

3. Susanne/Trine Tøff
En kanon kjekk jente dette her og:) Utrolig posetiv og grei en som garantert har gjort min tw-kariere bedre.

4. Kristin/ Sua med hoppetau
En utrolig flink dame/kvinne som jeg ble kjent med først på v7, men ble skikkelig god venn med på v9. Hun er en flink dame, og har gjort det hyggeligt og spille tw.

4. Brann2006/Espen
selv om han kan oppføre seg litt... ja dere vet til tider, så er han en flink spiller, og er garantert en som har gjort meg bedre på tw. Tiden jeg brukte i stamme med han på v5 gjorde meg garantert til den spilleren jeg er idag.

5. Krostoffer/Schizo
En utrolig morsom gutt, som jeg spilte dual med på v9 selv om det ikke var så lenge. (grunnen var vel for at begge to hadde på en måte sluttet uansett, og vi gikk vel bare som dual for fun)

6. Mikkel/Grim
fortjener en 6.plass ettersom han er en artig kar, og gir utrolig god moralsk støtte:) (selv om jeg vil ha mere da)

7. Ingmo
Utrolig hyggelig og grei kar som jeg har lært opp til tider, og som har lært seg utrolig mye:)

8. Jan-Magne/Jerle
Grunnen for at denne gode spilleren kommer her, er vel pga viss jeg trengte hjelp, hjalp han meg alltid med det jeg trengte hjelp med. han lærte meg om mine 2 første script, og kordan script fønket + han lærte meg og fake effektivt. (dette har gjort slik at jeg har blitt til den spilleren jeg er idag, ettersom uten hannes hjelp, ville jeg nok aldrig ha klart og lære meg det jeg har lært meg til idag). Han viste meg og metoder som gjorde det lettere og lære vekk ting til andre spillere.

så ja. Dette får vel bli min liste (ble vist litt mere enn 5, for jeg ikke klarer og rangere mellom alle..)
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1. Bgm75 : Den første skikkelige lederen min, en skikkelig leder med mye og gi, og en god og furnuftig mann, han lærte meg mye i spillet.
2 Ruab : spillte med han på v2, han hjelpte meg i kampen mot Arica, men til slutt måtte vi gi tapt, jeg var noen av de første som ble nuket og satset på å ta av arica og gjengen.
3. Ruben/Ruby0444 : Lærte meg mye mye i speed, jeg møtte han på en speedrunde på .se og jeg fikk komme inn i WhySoSe og fikk bli med på noen interne runder der.
4. Johan, i veit ikke ka han heite på forum :D. Han e jo Moldenser sånn som i, og me va dæ ænaste i Whysose, og i å han like å gå kvarandre på nervan å få andre på nervan mæ sønginga t johan. (I trur d e i som bli mest irritert mne...)
5. Ingmo : hjelpte meg også på v1, sammens med bgm75, han var ledern min i S.F.O når den eksisterte og hjelpte meg og vokse der ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
HaavardUnited - IRL-venn som overbeviste meg til å starte på dette spillet. Lærte meg det viktigste i starten.

Are/Ex-con - Lært meg det meste tekniske innenfor TW. Har spilt sammen på mange servere nå, men er stadig noe nytt å lære av han her.

Granpa - En som holder en løs kanon litt øra, og har fått inn litt taktiske og diplomatiske egenskaper.. Får man håpe :p
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Her er mine

1. TrAnxZ
2. Trym
3. De folka som har lagt ut guider og stuff på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Det er mange som har tipset meg om eller lært meg forskjellige teknikker og strategier opp gjennom årene, både folk jeg kjenner, folk jeg ikke kjenner, guider på diverse stammefora og på off-forum. Til og med en og annen guide på .net-forumet.

Men det var alltid Are/Ex-con som fikk meg til å bruke dem i praksis. Og ikke sjelden var det han som kom med en ny teknikk som han hadde lært fra en eller annen jeg aldri ville tørre å ta kontakt med. Han er bare slik - han snakker med alle overalt, og om de har noe nytt å lære bort så tar han det med seg videre.

Jeg er ikke slik. Jeg kan skravle i vei på forum eller i gruppechatter dersom det passer seg sånn, men jeg har vanskelig for å ta kontakt med folk på priv, spesielt dersom de er hva jeg ville vurdert som "bedre" enn meg. Og jeg har ikke så lett for å prøve nye ting heller. Jeg må studere en ny teknikk i det uendelige, se for meg hvordan den kan brukes, hvordan jeg må sette opp fanene eller innstillingene og når jeg må trykke på hva, før jeg overhodet kan prøve å bruke den i praksis. Gjerne mot en gråby først, så ingen merker noe om jeg kløner det til. :eek:

Are er den som alltid har fortalt meg at jeg kan gjøre det. At jeg klarer det, og at det uansett ikke er så farlig om det skulle gå i dass. Han har alltid fått meg til å gjøre ting jeg ikke ville gjort av meg selv, gjerne før jeg syntes jeg var klar. Og det gikk jo som oftest helt fint! For meg har det ikke handlet så mye om å lære teknikkene, men om å tørre å bruke dem og å tro på meg selv.

Jeg ville ikke vært den jeg er uten Are, verken nå eller da jeg var på topp innen TW (skal innrømmes at jeg er litt rusten nå :p).

Tusen takk <3
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1. Marita aka myh85
Hadde det ikke vært for henne hadde jeg aldri kunnet sende 150ms tog eller snipet. Om det er noe jeg lurer på så er det bare å spørre henne :)(Håper jeg ikke spør for mye :S) Hun fikk meg inn i BERM for ca. 1 år siden. Der fikk jeg noen uforglemmelige øyeblikk.
BERM 4 evah <3

2. Jørn aka Populus Unitas/qO.Op
Jeg spilte dual med han på Populus Unitas i hp2 runden, og under denne runden ble jeg ganske inspirert av måten han spiller på. Jeg er ikke en særlig god oppstarter, men jeg har blitt bedre etter at jeg spilte med han.

3. Geir aka Geir Andreassen
Han var også med på Populus Unitas kontoen. Det var takket være han jeg kom inn i BNP.Der får jeg styre en konto ganske så alene, men det er lærerikt :)

4. Ole aka TrAnxZ
Han har gjort slik at jeg nå er blitt en mye bedre speeder enn før.

5. Rune aka runinter
Helt på tampen her må jeg ta med Rune. Han tok meg med i -ROME- på v2 selvom jeg var noob. Han har lært meg mye også.

STOR TAKK TIL ALLE DERE!

Ha en fortsatt fin dag ;)

- Heine
 

DeletedUser

Guest
Min top 3 liste:

1. Gard / Villareal - Jeg kom inn til han som dual på v10 som jeg syntes var veldig hyggelig ettersom at jeg ikke kjente han så veldig bra da og at han viste så mye tillit til meg ettersom jeg først var i AREA noen måneder før. Han fikk meg inn i DN også ettersom jeg søkte etter en konto. Han har rett å slett hjulpet meg, noe som jeg setter veldig pris på. Han er en veldig snill person som jeg vil holde kontakten med helt til en av oss slutter med tw.

2. Sander / Cujos - En spiller som er veldig flink, en irl venn fra samme skole som jeg var dual med på v10 under nicket Cujos, hadde det fint helt til jeg sluttet. En kjerne kar ;)

3. Ole / TrAnxZ - En spiller med klasse, en med bra selvtillit som er bra og en fin leder. Han tokk meg inn i premaden ''TP'' under hp2. Synes det han også gjør for andre, som fek.s speed guider og skriver lange tråder ang. speed teamet WySoSe, noe som jeg synes er et veldig bra initiativ. Han er en kjerne kar han også, verdt å nevne! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Berm- Lærte meg deff kunnskaper, i første rekke myh og torjus.
Kenny the first-Lærte meg generelle ting.
Grimlock-Lært meg enormt mye gjennom guidene hans så inn direkte har han hjulpet meg mye.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg rangerer dem ikke etter vor mye de har betydd for meg, men når de var viktigest. Ettersom jeg er lite personlig skriver jeg bare nick.

Brann2006: Denne fyren var vel den første som tok kontakt med meg. Jeg hadde nettop startet med tw, og hadde kun 3-4000 poeng. Det jeg ikke viste var at troppene var viktige i dette spillet. Dette oppdaget brann da han speidet meg. Det de fleste ville gjort, var å adle meg først som sist. Brann derimot ga meg mange tips, og hjalp meg med ressurser når d var nødvendig. Dette var ekstremt viktig for at jeg ennå spiller.

Ex-con: I motsetning til de fleste andre, har jeg ikke hatt like mye kontakt med fyren etter at han ble god. Glemmer aldri den dagen da jeg ble med i "Brann2006 er slem", og trodde at lederen var en liten unge. Snakket vel til han som om han var en liten unge (når vi snakket), frem til v8 var vunnet. Uansett har han hjulpet meg flere ganger. Selv om jeg ikke har fått spille under han som "voksen" leder, har han hjulpet meg som om jeg skulle vere i stammen hans.

GR Shorty/blackbones07: Dette er to totalt ulike spillere, men de har liksom vert de som har gitt meg nye sjanser mange ganger. Møtte begge i Conp på v1, og etter dette har vi hatt reunion flere ganger på flere verdener.

Coolekisen: Ok, det var kanskje ikke den beste starten mellom oss. Blocka han grunnet mye mas om å få komme inn i stammen min på v4, men han kom inn bakveien. Værre ble d når vi var rekrutører sammen. Ting endret seg når rollene var byttet om på v3. Han hadde åpent sinn og tok meg inn med 80k poeng i topp 5 stammen hans. Han hadde troen på meg, og det var en av årsakene til at jeg nådde 1 mill. Greit nok, han lagde claimliste av meg når jeg stakk, men han tok til fornuften.

Lord dark: Ok, vet d ikke er nicket han bruker lenger, men er under dette nicket jeg ble kjent med han. Er vel ikke så mye å si om fyren. Han har hjulpet meg å finne kontoer et par ganger og jeg vet at jeg kan stole på han uansett.

Blazer: Er vel litt som med ld. Hyggelig fyr som har hjulpet meg mye, og som jeg stoler 100% på. Når jeg tenker meg om, har jeg aldri vert fiende med hans stamme. Selv om jeg vet jeg hadde knust han (wasntme) er jeg glad for at d ikke har vert nødvendig.

Morten84: Hadde en plan om å slutte med tw for godt, men så tok denne fyren meg inn på kontoen sin. Det ga meg lysten tilbake. Greit nok at jeg kom inn når verdenen var så og si vunnet, men jeg har hatt d gøy. Kan virke rart, men fyren har lært meg nødvendigheten av premium. Selv om jeg har vert en motstander av premium, har han lært meg at spillet blir 375% gøyere med premium.



Nå ble d 7 stykker, men la gå
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
1 - Dan - Om jeg ikke har noe som helst motivasjon kommer han og gir meg motivasjon to the max. Han er alltid hyggelig og en flott dual, kjeder meg aldri når han er på :)

2- Ruab - Lærte meg veldig mye innen TW i periodene jeg har vært i JFF :rolleyes:

3 -Milad - En artig kar som alltid er morsom å ha som dual/være dual.
 
Sist redigert:

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Det tryggaste hadde vore "ingen nevnt, ingen glemt". Men må vel nevne eit par. Ønsker ikkje å lage ei liste, dei står i tilfeldig rekkefølge:

Strong Man: Kriss, ein av mine desidert beste venner IRL, og som eg har holdt kontakt med via TW og skype. Kor lenge har vi spelt saman? Var jo du som drog meg med på dette gale spelet! Gode tider då vi endå trudde vi skulle knuse alle andre med speidere!

BB/Blackbones07: Er stolt over å vere ein kjenning av denne karen. Gudane veit korleis det hadde gått med meg om han ikkje hadde teke meg inn i varmen i -GR- på v4. Han her har eg lært mykje av!

Janrune: Kan no ikkje gløyme deg? Du er vel ein av dei eg har mest kontakt med. Forsåelsesfull og alltid klar for å slå av ein prat, samme om det handler om TW eller ei! Vi har no spelt eit par år ilag no, noko nøyaktigt greier eg ikkje å plassere her heller.

Coolekisen: Deg må eg nok også nevne! Samme korleis eg har vore, har du holdt ut med meg i mange år no! Halleluja eg synest synd på deg som har hatt meg i stammen din! Men ein velger ikkje sine venner, gjer ein? Har hatt mange gode historier med deg!

Thomus67/Thomas: Du er den siste eg velger å nevne. Som Janrune, alltid ein som stiller opp når eg er pratesjuk! Jaggu har vi vore igjennom mykje!
 
Topp