3-5 personer som har gjort deg til den du er innen tw

DeletedUser

Guest
1. myh. selv om det var meg som fikk hun til å begynne så er det vel hun eg har lært mest av. trenger eg script er hun alltid den første eg spør. satt også kv en del for meg opp gjennom v5 før krigen med berm. en fantastisk jente både ig og irl

2. dkl. gamle stammen min på v5. en hyggelig gjeng som ville gjort det stort om de hadde vært mer aktiv

3. berm en stamme som ble ledet av brann2006 som var en god del større enn oss i dkl, som begynte å adle oss og rekrutere de største spillerne våre, men lærte en god del deff spillingen gjennom ca 1 år med nuking og adling fra deres side. og selv om de rimmet meg en gang (da eg var på fyllatur til danmark) så klarte de det ikkje gang nr 2.

4. chaosisalex som lærte meg at sjøl om man er en idiot ig så kan man være grei irl, og at man må være forsiktig med å stole på folk i spillet

5. resten av gjengen eg har spilt med og mot.

kjekt å se navnet mitt bli nevnt her jan rune :) kjekt å se at man har gjort inntrykk på noen iallfall gjennom over 2 år med tw
 

DeletedUser

Guest
mnjhb

1. BGM75
Utrolig grei fyr som har mye å gi

2. Windsy
En person som kan relativt mye

3. RUAB
lærte mye av han i V10 og ennå lærer jeg stadig mer
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
1: Gr Shorty: stuten som gjorde jeg begynte med tw og lærte meg det aller mest grunnlegende med spillet. var også den første lederen min.

2: BB/blackbones07: Den andre første lederen min :p har vert ledere etter det sammen 1000 ganger, samarbeider utrolig godt og er en av de få jeg stoler 120% på. En av de triste tw dagene mine var den dagen han slutta :'(

3: Sindick: :D my masta :eek: alltid morsomt å spille med, lærer som regel noe vær dag med deg sindre :*

4: Marita/myh: v5 <3<3 har snakket så utrolig mye med deg, og den eneste tw personen jeg har trofet (bortsett fra Gr som er bestekompisen :awesome:) :O digger deg <3

5: bgm, kampånd som det her skal man lette lenge etter, og en utrolig bra motivatør ;)

6: windsy, denne manne har utrolige teknisk ferdigheter og er snill nok til å dele de :D blandet med bra aktivitet så har man en vinnende blanding, bra leder også ;)

Mvh ingmo
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei jeg orker ikke å lage noe her, jeg har så mange som jeg kunne nevnt, hele gjengen jeg ble kjent med i løpet av v5 er de som har gjort meg til den jeg er i tw.

Mange utenfor v5 også selvfølgelig, dere vet hvem dere er ingen nevnt og ingen glemt :)
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
eg har ein del ;)

1: Lissy, moren min som fikk meg til å begynne og lærte meg det grunnleggende
2: BrainDefy: han er ennå ein god veileder, han har lært meg utrolig mye, og pga. han, adla eg før eg egentlig hadde tenkt til det :D
3: norfear: Fikk overtalt meg til å komme over til J.F.F stammene som var kjempebra :D
4: J.F.F stammene: lærte meg mye om å forbedre meg, og ikkje vere den "poenghora" eg fikk beskjed om å vere i tidligere stammer ;P
5: Mamma 678: hjelper meg med å claime byer og sende meg ress når eg trenger det :)
 

DeletedUser

Guest
1. Glenn/NumberOne
2. Glenn/NumberOne
3. Glenn/NumberOne
4. Glenn/NumberOne
5. Glenn/NumberOne

tehehehehehehehe (kyss)
 

DeletedUser

Guest
3-5 personer? Vel det er for få for min del...

Jeg blir nødt til å nevne 3-5 stammer jeg :hmm:

Da blir det i så fall:

1. TGW (The Great Warriors). Min første seriøse stamme som jeg vokste raskt i og har spiller fortsatt med noen derfra ;) Good times!!
2. Core. Den beste stammen i sin tid, men kom selv sent inn i storhetstiden. Ble kjent med flere av de store og ble raskt en bedre spiller.
3. BOL. Rart hvordan det var så lett å passe inn i BOL. Opp topic forumet yret av liv og det var alltid noen å spøke med.
4. IB. Er nok her jeg passet best inn mtp min beliggenhet og mine nærmeste kjente. Vokste ekstremt raskt og har blitt veldig godt kjent med mange! :D
5. WIC (HVIB+IB). Vel, det må være den mest åpenbare mergen på V1, men det har bare kommet positive ting fra det! ;) Fantastisk stamme med supre folk!

De fleste spillerne som har formet meg mest er de i starten. Det kan vel de fleste si om seg selv også. Startfasen var det som definerte oss og vi fikk nye kamerater og allianser.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja får vel skrive her eg og da :D


lars1992/lars- blir vel den første dette var den første vennen min innad i TW og har hjelpet meg mye i starts fasen


BOl- der eg kom inn på lars sin konto og fikk lært meg mye nyttig
guider- har også lest veldig mye for lære meg TW det meste kommer derifra


erdem- erdem lærte meg en del om farming :D

ellers ikke ikke noen eg kjenner som har lært meg så mye av gamet :D
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Vanskelig

Blir vanskelig å nevne 3-5 stk, så tar de som absolutt har hatt størst innvirkning.

1. Marius/Wihi
2. Maria
3. EASY Company V4
4. Edvard Grieg/Eddie Van Krieg
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
1. - Ruab. Han som lærte meg spillet og tok meg inn når jeg var noob i V2 for 5 år siden eller noe.

2. - Milad. En av de beste tw spillerne du kan komme borti. Han lærte meg alt, han er en mester i speed og lærte meg fort hvordan man lett kan vinne alle speed verdener. Vi spilte Tribalwars masters sammen på red1.

3. - Dan har sluttet for lenge siden, men har lært meg mye. Vi spilte sammen på W63. Hvor vi var rank 1 og hadde 200k poeng før vi sluttet. Han var konge.
 

Dleg

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Pizzaexpress:
En venn IRL med mye erfaring fra tildigere, har fått mye hjelp fra han.

Kill4fun:
Gitt mange tips, og gir håp for å kunne klare seg på en verden hvor du egentlig ikke har mulighet for å komme langt. Han gjør slik at man har mulighet til å faktisk tro på seg selv!

Abc2000:
En trofast og lojal venn(også IRL), som har kjempet med meg på mange verdener.

Pulver:
Han gjorde slik at jeg skjønte at jeg burde dele mer

-Dleg(tidligere Sverdbror)
 
Topp