32-dels finale i TW-champion

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er det klart for TW-champion.

Gjerne skriv begrunnelse for hvorfor dere velger slik dere velger.

Du stemmer ved å markere spiller du vil skal finne i Fet skrift, lik dette;

Nederland vs Angola

32-delsfinalen ser slik ut:

qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy

Runden stenges 16.sept kl 21.00


Alle stemmer som blir registrert etter dette tidspunktet vil ikke være gyldig.

Kampene er trukket via denne lenken; http://www.randomresult.com/tournament.php
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe

Kaptein Sabeltann vs Madam Ram - KS konton etter min mening burde ikke vært nominert overhode.

Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
qO.Op vs lurvee - For enkelt...
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram - begger har vist så elendig jeg vet ikke :/
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld - Ut ifra respekt for Johan & Andreas. (kyss)
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy - farmehore :hmm:
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69 - Egen konto med her, velger og ikke stemme
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro egen konto stemmer ikke.
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy vanvittig usikker her.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld - Ingen sjans å bestemme meg :|
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt -
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy - Stemmer ikke i egen kamp.
 
Sist redigert:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld - Blankt
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt - Kontoen har gjort det mye bedre på v19. Det betyr en del. Er v19 tw champ ikke hele .no
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95 - Ras er nedadlet.
Elina vs xeroxy
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs lurvee - qO.Op har mye potensiale og mye rutine i en fin blanding. Med Kvæna, Jo og Mathilde, så er dette er hard kombo å slå!

-Sonic- vs peace 4ever - Sonic startet sent, men viser mye iver og har mye off ser det ut som! Peace blir litt for inaktiv dessverre.

Unvts vs birken - Enveiskjøring. birken har kommet seg godt tilbake igjen, men Unvts tar nok denne kampen lett.

norseman vs Instinct - Norseman tar denne på å være mer offansiv enn det Instinct er, men samtidig jevn kamp også her.

p0kemonZ vs Amstaff - Lett match, med mindre det er noen flere på Amstaff jeg ikke vet om.

Salomon vs cannavaro - Velger å ikke stemme her! Har hatt en fin match mot ham foreløpig! :)

Andrek vs nuppe - Umulig å forutsi en vinner her.

Kaptein Sabeltann vs Madam Ram - Lett match!

Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- - Lang fight, men -.- tar denne etter en lang kamp på å være mer aktiv på farming.

Steimler vs Showtime - Showtime er bedre, mer aktiv og bedre offensivt.

X O C O X vs MadWorld - Mye jevne kamper her nå! Knepen seier til XO!

Port Royal VII vs FalckKiller69 - Port tar denne på farming i det lange løp!

Trevor Phillips vs mrzhalt - Easy!

wrjw69 vs oXimal - Velger uavgjort her!

Ras Al Ghul vs gullungen95 - Uavgjort her også, Ras vinner på offensivitet, men gullunger farmer mer og har dermed mer å bruke.

Elina vs xeroxy - 1-2 sec tog vs farmehore nr 1!
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs lurvee-For enkelt

-Sonic- vs peace 4ever

Unvts vs birken

norseman vs Instinct

p0kemonZ vs Amstaff-P0kemonZ har vist bedre ferdigheter ivertfall på den offansive siden.

Salomon vs cannavaro-Egen kamp.

Andrek vs nuppe-en har en by på rimmen andre fronter flere Cash spillere

Kaptein Sabeltann vs Madam Ram-Han har ivertfall vokst.

Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Steimler vs Showtime-Steimler vinner denne siden han bidrar.

X O C O X vs MadWorld-Hard denne men går for Madworld

Port Royal VII vs FalckKiller69-Port royal var bedre ivertfall, så får vi se.

Trevor Phillips vs mrzhalt-Helt klart

wrjw69 vs oXimal

Ras Al Ghul vs gullungen95-viste ferdigheter før han ble for opptatt

Elina vs xeroxy
 
Sist redigert av en moderator:

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- - Stemmer blankt her, siden jeg spiller på -.-. Da får noen andre avgjøre om vi hadde gått videre eller ei. Kan fortelle at jeg kom inn på kontoen en ukes tid siden, så er lite å bedømme etter hva jeg har gjort her.
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy

Orker ikke skrive noen kommentarer nå, siden det er en del der det ikke er nødvendig å nevne engang.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

DeletedUser

Guest
qO.Op vs lurvee - har adlet en haug med fiendebyer til tross for en del dårlige tog og til tider lite gjennomtenkte angrep. Har også troen på at lurvee kan få til mye, men qO.Op tar denne.

-Sonic- vs peace 4ever - Vet lite om begge

Unvts vs birken - Har fått et godt inntrykk av Unvts, men vet for lite om birken til at jeg vil stemme. Mener at jeg har sett denne kontoen før, men finner ingenting på TW Stats :confused:

norseman vs Instinct - Vet alt for lite om disse to spillerne.

p0kemonZ vs Amstaff - p0kemonZ har imponert siden Chaosisalex kom inn på kontoen. Forventer mye herfra. Vet også at Amstaff er en flink spiller, men jeg gir altså stemmen min til p0kemonZ

Salomon vs cannavaro - et litt vanskelig valg, men særlig Kristian har gitt meg et godt inntrykk. Må dog få opp tempoet litt om de skal nå rank 1 :tunge: Tror ikke cannavaro når helt opp til Salomons ferdigheter, men skal ikke si for mye om det.

Andrek vs nuppe - veldig usikker på nuppe så vet ikke helt hva jeg skal stemme. Må dog nevne at Andrek har imponert meg på V19.

Kaptein Sabeltann vs Madam Ram - Kaptein Sabeltann har ikke fungert like bra etter at Roger sluttet og med den plasseringen mot Cash var de dødsdømt. Har bare hørt gode ord om Kristin, men velger å stemme blankt.

Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- - Magnus har ikke vært så opptatt av V19 så det har gått tregt i det siste. Tempoet har dog blitt bedre nå i det siste. Han er uansett en flink og vanligvis veldig aktiv spiller! EDIT: Må også nevnes at det har kommet inn nye spillere på kontoen så vi vil nok se mer til denne kontoen framover.

Steimler vs Showtime - steimler vet jeg lite om. Showtime er sikkert en god spiller altså.. Problemet er bare hans manglende evne til å samarbeide og kommunisere med resten av stammen. Han (originalen altså) er mer opptatt av sine egne saker. Jan (xkillerx (?) som merget med Showtime, virker dog som en mer fornuftig fyr.

X O C O X vs MadWorld - X O C O X har vært for lite aktiv. Det er dog mye skills på kontoen, men det handler bare om å gidde da. MadWorld har imponert mer. Vet at det er en sterk defensiv spiller på kontoen og en annen spiller som jeg ikke vet alt for mye om (men som jeg har hørt mye godt om)

Port Royal VII vs FalckKiller69 - Usikker på hvem som spiller på disse kontoene for tiden, men tror i hvert fall ikke at Port er like sterk som tidligere. Velger å ikke stemme på noen av dem.

Trevor Phillips vs mrzhalt - Henrik og Pelle er noen fantastiske spillere og mrzhalt har vært sterke til nå på V19. Litt synd at disse to møter hverandre så tidlig fordi begge fortjener å komme videre fra 32-delsfinalen. Stemmer på Trevor fordi jeg tror de hadde slått mrzhalt om de hadde møtt hverandre 1vs1 med like utgangspunkt. Pelle og Henrik har vært uheldige med startområdet og HP13 har vært mye i veien for V19.

wrjw69 vs oXimal - Nominerte egentlig bare oXimal for å ta noen. Hadde jo ikke så mye annet å velge mellom akkurat. Har hørt mye positivt om Carneolt som styrer det meste på kontoen der nå og har store forventninger til denne kontoen :)

Ras Al Ghul vs gullungen95 - Vet litt for lite her dessverre. Ras imponerte mot Cash til tross for at ikke alltid hadde like god tid. Vet også at de som spiller på gullungen er erfarne spillere så velger å stemme blankt. EDIT: Bare Martin som spiller her nå. Visstnok en litt fersk, men veldig aktiv spiller etter det jeg har hørt. Fortsatt ikke nok grunnlag til å si hvem som hadde vunnet.

Elina vs xeroxy - xeroxy er den kontoen som har imponert mest på V19 og det er jo egentlig selvsagt at de kommer til å vinne hele denne konkurransen. Elina ser ut til å ha aktiviteten og erfaringen, men har ikke helt kontroll på det tekniske enda. Han har dog overrasket meg positivt på V19.
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
qO.Op vs lurvee

-Sonic- vs peace 4ever

Unvts vs birken

norseman vs Instinct

p0kemonZ vs Amstaff

Salomon vs cannavaro

Andrek vs nuppe

Kaptein Sabeltann vs Madam Ram

Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Steimler vs Showtime

X O C O X vs MadWorld

Port Royal VII vs FalckKiller69

Trevor Phillips vs mrzhalt

wrjw69 vs oXimal

Ras Al Ghul vs gullungen95

Elina vs xeroxy
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
qO.Op vs lurvee
-Sonic- vs peace 4ever
Unvts vs birken
norseman vs Instinct
p0kemonZ vs Amstaff
Salomon vs cannavaro
Andrek vs nuppe
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Steimler vs Showtime
X O C O X vs MadWorld
Port Royal VII vs FalckKiller69
Trevor Phillips vs mrzhalt
wrjw69 vs oXimal
Ras Al Ghul vs gullungen95
Elina vs xeroxy
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
qO.Op vs lurvee - Denne kontoen er bare god. Ikke noe mer å si. Lurvee er ikke dårlig, men ikke god nok her..
-Sonic- vs peace 4ever - Pr. dags dato har han mere å stille med på v19, selv om Sonic kom sent i gang og løper fort!
Unvts vs birken - Fordi jeg tror han hadde vunnet..
norseman vs Instinct - Norse presterer irriterende godt..
p0kemonZ vs Amstaff - Etter ny kontoeier har vist hva han gjør her, er det vel liten tvil
Salomon vs cannavaro - Nordlendingen i Oslo. Vel, det passer ikke sammen, og da de nordlanske sosiale antennene ikke når frem i Oslo MÅ dette bety at han hadde slått Salomon i et "asosialt spill"
Andrek vs nuppe - Det går noe nedover med Andrek, men .. og alltids en men.. Denne gutten har gjort mye og bra på v19, og kriget som en gud. Takk for at du står opp om morgenen og gjør ditt for en morsom server!
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram - Okei, sabeltann er ikke lenger kongen av de syv hav, men som at han gjorde sin del av min barndomshistorie, gjorde han sin del av v19s historie
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- - Når toppen av ledelsen i AN møter toppen av spillerne i AN, vil jeg faktisk si at sistnevnte vinner. Enda en vanskelig kamp, som jeg tror ville vært forferdelig jevn..!
Steimler vs Showtime - Christian og Jan kan være en drepende kombinasjon!
X O C O X vs MadWorld - Jeg klarer ikke å sette Johan og Trym over hverandre. To vidt forskjellige spillere, med hver sine styrker (og svakheter). Begge syns jeg også har gjort mye godt på v19, noe mere synlig enn annet.
Port Royal VII vs FalckKiller69 - Nok en vanskelig kamp, men tror kvaliteten er bedre og
Trevor Phillips vs mrzhalt - Pelle er i mine øyne en av Norges avklart beste spillere. Han er en av få spillere jeg faktisk kan se meg god for å tape over. Med et likt utgangspunkt ville jeg stemt Pelle, fordi han matcher meg der jeg er best og er flink der jeg mangler, men likevel har jeg et argument som burde ha noe å si i denne avstemningen: Dette er v19 sin Tw-champs. Her er jeg 4,3 ganger så stor som han. Etter annet å bedømme er dette en verden der både Simen og jeg er innstilt på å vise hva vi ikke har fått vist - VI duger i lengden! Ser man inn på Trevor Philips sin konto på v19 har den laber progresjon i forhold til hva dem kan. Jeg legger ved to grafer til sammenlikning. Den ene er en allerede vunnet HP mens den andre er v19. Jeg synes disse viser at Trevor er en fantastisk spiller - ABSOLUTT - men ikke, etter min personlige mening - også mot en annen "jevn" motstander - en "champion" på v19. Bevis gjerne det motsatte, Pelle, for jeg digger deg!

<- V19 | HP13 ->​
image.php
image.php
wrjw69 vs oXimal - Vi stemmer etter v19 å dømme? Skyt meg gjerne, men wrj har mere poeng og et bedre stammegrunnlag, uten ytterligere søkning gjort.
Ras Al Ghul vs gullungen95 - Hva jeg har fått med meg, er det ikke Simen og HAB som våker her lenger, men når man snakker om Gullungen, er det disse man tenker på, og uten å dømme fra tidligere verdner, men fordi jeg vet hva disse er kapable til her og nå, vil jeg si at de fortjener plassen
Elina vs xeroxy - Odd og Jostein? Trønder som har det i kjeften og sørlending som stort sett bare har kattetestikler i kjeften. Vel, noe rar blanding, men to ting er sikkert: Disse to karene kan sakene sine, for å ikke snakke om at de er (til tider) trivelige!
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Stemmer med følgende utgangspunkt:Scenario:
- 1 Vs 1
- 10 fullt utbygde byer med valgfri build
- Alle byene er fulle av tropper med valgfri build
- Et belte av gråbyer mellom kontoene sine startbyer, slik at begge kontoer kan velge hvordan de ønsker å shape fronten

Spilleregenskaper

- Tekniske ferdigheter (30%): Uten skills går man rett ut
- Aktivitet og Utholdenhet (30%): Må være på plass
- Stammespiller (30%): Individer vinnner sjelden servere, men spillere som jobber aktivt for stammen er sentrale
- Adferd (10%): At spilleren opptrer oppegående synes jeg er et viktig element!

1. qO.Op
vs lurvee
Tror qO.Op hadde valg en veldig offansiv strategi, og folket her har godt med skills som gjør at jeg tror de ville kommet seirende ut til slutt, dog etter en hard kamp. Lurvee sin mulighet ville vært å outperforme på aktivitet og utholdenhet.

2. Sonic- vs peace 4ever
Kjenner ingen av spillerene her, så det blir blankt.

3. Unvts vs birken
Unvts begynner å vise lovende takter, men kjenner overhodet ikke til Birken og kan således ikke stemme.

4. norseman vs Instinct
Her er jeg også blank, dessverre.

5. p0kemonZ vs Amstaff
Håkon har kommet inn på denne kontoen som et friskt pust, og satt fart på kontoen. Dette ville blitt en lang og hard kamp, men tror p0kemonz hadde delt ut det siste poket.

6. Salomon vs cannavaro
Det har vært mye rot med Salomon kontoen, men etter at Torkild fikk kontrollen tilbake, og hentet inn Kristian som makker, har de vist gode takter. Begge spillerne har gode kvaliteter og erfaring innenfor TW, og har adlet hardt av Canno etter at han byttet side i krigen. Jeg har imidlertid også et godt inntrykk av Canno, og tror han kunne gitt Salo kontoen en intens match. Så vidt jeg vet, sitter Frank solo på Canna kontoen, og det er nok spikeren i kisten mot Torkild og Kristian.

7. Andrek vs nuppe
Gitt full motivasjon fra Andrek og Helga tror jeg han tar denne. Kjenner egentlig for lite til nuppe til å avgi stemme, men jeg føler André har vist meg nok til at jeg tror han trekker det lengste strået.

8. Kaptein Sabeltann vs Madam Ram
Spillerne på disse kontoene kjenner jeg godt. Roger kan være beast om han vil med PLENTY skills, men jeg må score han lavt på utholdenhet og aktivitet rett og slett på grunn av livssituasjonen hans ATM . Jobb, dame, og og timesvis med trening på hundedressur (Eller var det agility?) på toppnivå krever for mange timer til å holde et høyt nok aktivitetsnivå i lengden. Stian har vært makker her, men har også slitt med tid. Men spille TW, det kan han. Stiller et lite spørsmål på utholdenheten og han har kanskje en tendens til å sitte på for mange kontoer samtidig?
Kristin på Madam Ram er latterlig god når hun er motivert. Meget god i startup, meget krigervillig og med smarte adlinger i mid-game gjør at hun alltid er å regne med i end game. I tillegg scorer hun veldig høyt på utholdenhet og hun når stort sett de målene hun setter seg. Kristin tar denne.

9. Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Dette er en mongo match-up. Etter at Magnus mistet litt motivasjon har HAB og simen tatt spakene her. Dette er karer som har erfaring, skills og utholdenhet. Martin har imponert meg kraftig siden jeg ble kjent med han her på 19. Det var en avstemming internt i Plan B om denne kontoen skulle adles eller ikke (Byen var blitt tømt) Den klokeste avgjørelsen stammen har tatt er å ikke adle kontoen, men heller slippe den inn i stammen. Gustav sitter også her, nok en dude med erfaring og skills, men litt usikker på hvor mye han spiller? Jeg tror HAB og Simen blir for sterke mot Martin solo, men om Gustav tar sine turns tror jeg dette kan bli en episk match som jeg ville elsket å følge med på. Klarer ikke skille. Begge kontoene får min stemme

10. Steimler vs Showtime
Steimler bygger opp sine tekniske ferdigheter fra dag til dag, og er superengasjert på å lære om alle aspekter innenfor TW. Dette gir effekter, og jeg tror han har mer tekniske skills enn Showtime ATM, og dermed går han seirende ut.

11. X O C O X vs MadWorld
Å fy %&%$#%$#. Denne matchen vil jeg se!! Trym og Heine som gnager på superdeffer Andreas som deler ut spader i trynet på adelsene til XO, samtidig som Johan desperat logger inn for å for å bygge nukes å kjøre på tilbake :D Dette hadde blitt en monstermatch, og jeg har store problemer med å skille. Dømt ut fra aktivitetsnivå på V19 hadde denne gått i favør Madworld, men overall i en match om 100K $ med full motivasjon tror jeg Trym og Heine tar denne omtrent når de går av med pensjon...

12. Port Royal VII vs FalckKiller69

Vet ikke hvem som sitter på disse kontoene ATM

13. Trevor Phillips vs mrzhalt

Stemmer ikke i egen match, men dette hadde blitt en interessant og spennende duell (Y)

14. wrjw69 vs oXimal

Etter at Carne merget med denne kontoen har det skjedd mye positivt. Masse erfaring og skills. Tror de drar denne i land!

15. Ras Al Ghul vs gullungen95
Jeg kjenner dessverre ikke særlig til spilleren på gullungen, men jeg kjenner godt til Martin/Loki blandt annet fra V14, og han kan sine saker. Det virker som han alltid får vanskelige fronter, og det kunne vært interessant å se Martin på en konto som ikke får hardt press tidlig på en server. Dømmer denne utifra Martin på sitt beste, med nok tid og motivasjon.
Tror erfaringen han drar denne seieren i land.

16. Elina vs xeroxy
Av herremennene på xeroxy har jeg kunnskap om Kong Odd, Jostein og Sindre - Skills, skills og skills. Erfaring, erfaring og erfaring. Aktivitetsnivå X 3. Selv om Elina viser gode takter og har det som skal til, tror jeg kontoen ville blitt malt i stykker av en overmakt med meget god dekning på kontoen som bruker som bruker FA som substitutt for mer snuskete websider (rofl)
 
Topp